Ja, maar dat zit in KLB. Dus alleen maar baggerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:45 schreef NanKing het volgende:
what the fuck! er komt geen water meer uit de kraan
Zonder water geen bagger.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:46 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, maar dat zit in KLB. Dus alleen maar bagger
Niet echt een optie voor mensen die nog thuis wonen...quote:Op maandag 10 maart 2008 01:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, hoop niet dat het te lang gaat duren!
Morgen maar even bij m'n ouders douchen
Ik ga een klacht indienen, ik stond al onder de douche.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet echt een optie voor mensen die nog thuis wonen...
what the fuck! er komt geen water meer uit de kraanquote:Op maandag 10 maart 2008 03:34 schreef Loki.Nya het volgende:
Ulgersmaborg hier... ook geen water.![]()
Omschrijving storingprobleem Sinds vanochtend 00.30 uur zijn er veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel door Watetbedrijf Groningen onderzocht.
Welk gebied / straten zitten zonder water
Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o.
Aantal aansluitingen zonder water
Op welke plek water(tank)wagen geplaatst?
VERWACHTE DUUR VAN STORING:
Van: 10-03-2008 00:30
Tot: 10-03-2008 08:00
Duur: 7 uren 30 min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:10 schreef Renesite het volgende:
Hoogkerk heeft heerlijk stromend water! Net eventjes een plasje weggespoeld en ff gewassen enzo. Heerlijk fris
Als het om 5 uur vanmiddag maar weer klaar isquote:Op maandag 10 maart 2008 07:29 schreef csar het volgende:
[..]
Wanneer je iemand in z'n meurende badjas de waterleiding naar Hoogkerk ziet slopen, dan ben ik dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |