Uit het nieuwsbericht was op te maken dat de 2 mannen die meegenomen waren naar het bureau een vuurwapen bij zich hadden, dus als Luc idd vastzit, dan is dat niet voor een katapultquote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Wapenbezit, met nog een paar gasten zoals DJ Dice of hoe die kwezel ook heet en nog iemand.
Er was o.a. een katapult in beslag genomen.
Tja, dat bijlezen was ook een stille hoop.....quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms zegt een smiley meer dan duizend woorden.
Je hebt er weer geweldig je best op gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar, even bijlezen!
Dit is het artikel:quote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom zit Luc in de gevangenis dan?
quote:Ze kunnen niet bepalen wie er wint maar ze kunnen wel bepalen wie er niet wint...check je contract..
Ik meende dat ook ergens gelezen te hebben. Of iemand had dat bij wijze van grap er bij gezet....quote:Op zondag 9 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht was op te maken dat de 2 mannen die meegenomen waren naar het bureau een vuurwapen bij zich hadden, dus als Luc idd vastzit, dan is dat niet voor een katapult
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:06 schreef Guuskeee het volgende:
De OP is prachtig geworden !!
Ja, zal later de audio even uploaden van dat gesprek ..........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef trettie het volgende:
Mooi dat we dat ook weer gehoord hebben.
Huub zei net dat er in hun contract staat dat ze niet kunnen bepalen wie er wint, maar wel wie er niet wint!!!!!!
Hebben jullie dat ook gehoord?
TOP samenvatiing, dekt de laatste 24 uur helemaal ......quote:Op maandag 10 maart 2008 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Conclusie tot nu toe: LL zit in de bak, Jeffrey is gèèn brandweerman, Selene komt weer even langs, Nicole pakt morgen haar koffers.........en verder kabbelt de DGK maar door.......
Hopelijk wedden ze op het verkeerde paard, ik zou het echt te erg vinden als Brian gaat winnen, gewoon bij gebrek aan beter vind ik dat Huub het meer verdiend dan hij, alleen al door zijn martelaarshouding en zijn para/agrassieve gedrag, ik gun het hem niet, hij is echt iemand waar ik spontaan kippenvel bij krijg, stel je idd eens voor dat hij opduikt als er een ramp is gebeurd zoals al eerder is gesuggereerd........quote:Op maandag 10 maart 2008 00:11 schreef trettie het volgende:
Nou dan bepalen zij dus wie er wint, want je hoeft alleen maar alle niet winnaars er uit te pesten en daar zijn ze druk mee bezig!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |