jupquote:Op zondag 9 maart 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hier verder?
dan doe ik meestal "vorige" op mn browser en staat alles er gewoon nog hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat is dit oook een RUK HOEREN SITE geworden zeg
zit ik daar een heel verhaal te typen om te posten, gewoon WEG
Vroeger kreeg je nog een melding van "Joh, slotje, maar kopieer hier je tekst voor ergens anders". Nou alleen maar eoa gezeik over rechten
sterf ook maar ik ga het niet nog een keer overnieuw typen
Nee hoor, want dat heb ik ook geprobeerdquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan doe ik meestal "vorige" op mn browser en staat alles er gewoon nog hoor
Geen idee, voor Zwitserland was het ook beroerd, dus het ligt deze keer niet aan nederlandquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is de weersverwachting voor komende week zo slecht?
hoe weg?quote:
eind van de week is het wel beter weer in Zwitserland dacht ik. Meer van Genčve is zeker mooi!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
van donderdag tm maandag. En het land uit, hotel, mooie omgeving, buiten foto's maken lekker eten, kroeg in, etc
Sauerland?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
van donderdag tm maandag. En het land uit, hotel, mooie omgeving, buiten foto's maken lekker eten, kroeg in, etc
Zou kunnen ja, zwarte woud is ook een optie. Maar met dit weer is dat allemaal niet echt lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |