Idd dan zou het helemaal een giller zijn als 1 van de kandidaten aan de loodgieter vraagt hoeveel kost het, dat de loodgieter zegt komt goed komt goed maak je maar niet druk, maar ze vervolgens het volle pond laat betalenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:44 schreef bloodymary het volgende:
En dat die Italiaanse bouwers dan heel slordig te werk gaan en meer kapot maken dan herstellen!
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef FoXje het volgende:
Het lijkt mij leuk, om voor het volgende seizoen dan, het programma spannender te maken met bv een geheime dorpsraad! Waar de deelnemers dan niets van afweten. Een consiglio zeg maar.
![]()
Klopt. Vind 't dan raar dat je voor de hele bureaucratische discussie met de gemeente naar de website wordt verwezen. Dat is juist iets wat anders is dan het de hele dag klussen, eten, slapen, lunch met het dorp enz.....quote:Op zondag 13 april 2008 21:29 schreef LXIV het volgende:
Wel dacht ik halverwege het programma: "ben ik nu naar een herhaling van de voorgaande keren aan het kijken?" Iets van een déja vu, snap je. Het is wel telkens hetzelfde. En alles wat de voice over iedere keer zo spannend aankondigd voor de volgende week blijkt ook wel mee te vallen.
Ja iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef golfer het volgende:
us Pa heeft er toch goed aan gedaan om samen met us Ma te blijven.
Z'n Italiaans wordt ook steeds beter: hij denkt nu dat als ie een soort steenkolen Engels met een Italiaans accent gaat praten die Italianen het wel zullen verstaan.
Tonny en Piet vind ik ook beter geschikt om een camping op te zetten in Spanjequote:Op maandag 14 april 2008 09:13 schreef honda1990 het volgende:
Jeroen met die aardbei boven z'n snorWat een figuur, geen enkele inzet nogmaals het lijkt me wel fijne mensen om een goed glas rode wijn mee te drinken, maar ze zijn niet geschikt om in Italië een BB op te zetten.
Idd! Waarom gaan die mensen naar Italië als ze gek zijn van paella en van het spaanse land/cultuur enz. ik snap er niks van,quote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tonny en Piet vind ik ook beter geschikt om een camping op te zetten in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |