Hij is daarnaast de enige die oprecht is. Je zal het maar moeten hebben van die nagemaakt albert-jan uit Hilversumquote:Op maandag 7 april 2008 15:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij is daarnaast een ongelofelijke drama queen hoor.
Piet zorgt gewoon voor leukere televisie dan bijv. het Hilversumse stel
Ja idd, ik vind dat zij er ook uit mogen. Piet vind ik wel een harde werker maar vind ikzelf nog steeds niet echt geschiktquote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Obelix voegt ook verder weinig toe aan het programma, hij banjert wat rond met zijn buik en heks door het dorp, meer niet
hahaha, helemaal mee eens. Die Jon vind ik helemaal al niets, net Katrein van Jan Klaasen uit de poppenkast!quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Obelix voegt ook verder weinig toe aan het programma, hij banjert wat rond met zijn buik en heks door het dorp, meer niet
je bedoelt van Jon? Ziet er toch niet uit zeg ..........................quote:Op maandag 7 april 2008 17:26 schreef NoCigar het volgende:
Waarom vallen ze toch zo over dat haar, zo extreem lijkt me dat toch niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 06:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zag eerst dit topic en vannacht alle afleveringen gezien.
Consiglio.![]()
Elke keer ging ik weer stuk dankzij dit topic.![]()
Die puntentelling slaat werkelijk helemaal nergens op, Piet is volgens mij de enige die consistent hard werkt. Gelukkig hebben we het geheime genootschap nog.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:40 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jij krijgt vertrouwelijk te horen van de regisseur dat er een geheim consiglio is en jij loopt dat doodleuk uit te lekker op een forum
Heb je wel eens gekeken? en dan ook echt geluisterd? Lijkt me toch duidelijk? helft van de punten worden door dorpsraad gegeven als het er echt om gaat. De stand die nu in beeld komt is dus maar 50% van de totale stand... Dorpsraad mag elke week a la Expeditie Robinson op een briefje haar voorkeur doorgeven. Alleen weten de koppels dat nog niet (deze week dus wel).quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:40 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jij krijgt vertrouwelijk te horen van de regisseur dat er een geheim consiglio is en jij loopt dat doodleuk uit te lekker op een forum
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken? en dan ook echt geluisterd? Lijkt me toch duidelijk? helft van de punten worden door dorpsraad gegeven als het er echt om gaat. De stand die nu in beeld komt is dus maar 50% van de totale stand... Dorpsraad mag elke week a la Expeditie Robinson op een briefje haar voorkeur doorgeven. Alleen weten de koppels dat nog niet (deze week dus wel).
Misschien was het een grapje. Ik hoorde het even snelsnel namelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:40 schreef honda1990 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken? en dan ook echt geluisterd? Lijkt me toch duidelijk? helft van de punten worden door dorpsraad gegeven als het er echt om gaat. De stand die nu in beeld komt is dus maar 50% van de totale stand... Dorpsraad mag elke week a la Expeditie Robinson op een briefje haar voorkeur doorgeven. Alleen weten de koppels dat nog niet (deze week dus wel).
Verrek! Dus tochquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:59 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Ja, verbaasde mij ook al. Zij schelpen toch? Tapijtschelpen?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Vongole vertalen met mosselen en muziek eronder uit Calabrie
Ik heb de uitzending opgenomen en het geluid omgekeerd afgespeeld, wat ik toen hoorde was Fritsschrikbarend: Geheime dorpsraad, er is een geheime dorpsraad, ik hoorde het heel vaag en met een echo maar ik was er zeker van dat dit een geheime aanwijzing zou kunnen zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Verrek! Dus toch. En wij maar niks in de gaten hebben.......
Ik denk dat je beter pattent kan gaan kopen op dit idee, ik snap niet hoe je er op komtquote:Op donderdag 10 april 2008 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Wat een geweldig idee van Foxje. Misschien kun je het mailen naar de redactie. Of dat ze dan de mening van die dorpsraad voor 50 % mee laten tellen of zo, zonder dat de deelnemers het in eerste instantie weten. Maar dat zullen ze wel niet doen, of niet geheim kunnen houden of zo. En dat zou toch zonde zijn, het gaat tenslotte om een "geheime" dorpsraad.
En wie zouden ze er dan ik kunnen zetten? Misschien de barvrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |