Dat klinkt als een plan...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het prima. Elk toernooi is leuk! Alleen zouden we ook kunnen kijken naar eerder gehouden toernooien, zoals van Afrika en daar het aantal spelers uit jouw voorstel uit kunnen halen ipv dat toernooi over te doen.
Ik ken Friedenreich wel en Raí niet. Gomes is gewoon een koning en Leonardo was dat niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat klinkt als een plan...
En waarom heeft Weeb in godsnaam voor Friedenreich en Gomes gekozen?
Obviously the precise number of games and goals are not clear: some sources claim Friedenreich scored 1239 goals in 1329 games, and others that he scored 1329 goals in 1239 games. That these two numbers are identical save for the transposition of the second and third digits is a further source of confusion.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Curchulain het volgende:
En waarom heeft Weeb in godsnaam voor Friedenreich en Gomes gekozen?
Raí niet kennen is je reinste blasfemie...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik ken Friedenreich wel en Raí niet. Gomes is gewoon een koning en Leonardo was dat niet.
Dus hij liep 1 op 1 in een tijd dat verdedigen nog niet was uitgevonden. In ieder geval niet in het Braziliaanse clubvoetbal. 70 tot 90 jaar geleden. Sorry, maar ik ben niet onder de indruk.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Obviously the precise number of games and goals are not clear: some sources claim Friedenreich scored 1239 goals in 1329 games, and others that he scored 1329 goals in 1239 games. That these two numbers are identical save for the transposition of the second and third digits is a further source of confusion.
De eerste Braziliaanse superster. Was te oud, 38, voor het eerste WK, maar werd bij de trip van het Braziliaanse elftal door europa aangekondigt als 'King of Football'
Hij was de eerste zwarte topspeler in Brazilië waar er nog rascisme als normaal verschijnsel was.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Curchulain het volgende:
Dus hij liep 1 op 1 in een tijd dat verdedigen nog niet was uitgevonden. In ieder geval niet in het Braziliaanse clubvoetbal. 70 tot 90 jaar geleden. Sorry, maar ik ben niet onder de indruk.
Je overdrijft hier wel heel erg. Pato heeft nog niets bewezen terwijl Fabiano het gewoon al meerdere seizoenen uitstekend doet, met dit seizoen als hoogtepunt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Leuk dat een groot aantal mensen hier kiest voor het supertalent ipv een of andere sukkel die toevallig één goed seizoen heeft (16 Luís Fabiano --- Alexandre Pato ).
Natuurlijk overdrijf ik heel erg, maar even zonder overdrijving: zo zie ik het wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je overdrijft hier wel heel erg. Pato heeft nog niets bewezen terwijl Fabiano het gewoon al meerdere seizoenen uitstekend doet, met dit seizoen als hoogtepunt.
In Brazilië is het anders wel zo dat zelfs het miniemste blanke trekje je al 'blank' maakt. Dit in tegenstelling tot de meeste andere Zuid-Amerikaanse landen waar het miniemste neger- of indianentrekje je al respectievelijk 'zwart' of 'indiaan' maakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was de eerste zwarte topspeler in Brazilië waar er nog rascisme als normaal verschijnsel was.
Hij moest meer overwinnen dan alleen een voorstopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |