Lijkt me inderdaad handig dat je het op doelsaldo in ieder geval wint van PSV, je weet maar nooitquote:
quote:PSV - Ajax verplaatst naar woensdag 19 maart
Zeist, 10 mrt 2008
De wedstrijd PSV - Ajax wordt woensdag 19 maart ingehaald. Het duel tussen de huidige nummers één en twee van de ranglijst begint om 20.45 uur.
PSV - Ajax stond gepland voor afgelopen zondag, maar het duel werd vanwege de politiestakingen uitgesteld. De burgemeester van Eindhoven kon de veiligheid rondom het duel niet garanderen.
mogen wij als eerste de trein in? of moeten we wachten tot er een horde psv'ers vertrokken is?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
18.00 uur instappen? Of 18.30 uur?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Kuttijd idd zeg...
Maar goed, Misschien zijn ze wel eens wakker, bij 12:30 wedstrijden heb ik altijd het idee dat ze nog slapen.
Dan moet ik helemaal veel uren gaan declareren bij de politiebonden.quote:
True, Ajax is een 14:30 clubquote:Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef Blight het volgende:
[..]
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter..
zaterdag avond!!!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Ajax is een 14:30 club.
Het zou zo mooi zijn weer, gewoon altijd alles om 14:30 op zondag....
quote:Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.
De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.
Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.
"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.quote:
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrijquote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.
Bij Ajax zijn het er altijd wel wat meer buitenlandse supporters, vaak wel 70-100 die een SCC hebben en over moeten komen vanuit het buitenland. (Vooral GB, B en D natuurlijk). 16 december was dat ook een drama.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:11 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfde met die Israelier die naar Ajax - psv kwam vorige keer
Nog een plek vrij?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrij
Haha, hier heb ik er nog 1, kreeg em toevallig vanochtend van een gast, is vrij oud natuurlijk maar blijft wel lachen:quote:Op maandag 10 maart 2008 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een plek vrij?neem ik meteen die krat pils mee en kun je me je youtube collectie laten zien
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vissen bij de topwedstrijden toch sowieso achter het net lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |