ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneerquote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen.
Als we vandaag gewonnen hadden zou PSV de rest van de competitie onder druk staan, vooral tegen Roda JC, wat altijd een moeilijke wedstrijd is voor PSV.
Nu, afhankelijk van de nieuwe datum, kan deze wedstrijd wel eens nutteloos zijn.
Dat snapt m'n lul nog.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneer
ga toch krassen, dan win je nog is wat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneer
ga toch krassen, dan win je nog is wat.
Nee joh is gewoon zo'n tyfus boerquote:Op zondag 9 maart 2008 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapt m'n lul nog.
Laat maar, je zal wel een Feyenoorder zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
Je hele weekend laten verpesten omdat je voetbalclub niet voetbaltquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
Ik heb die hele zaterdagmiddag ook nog bij dat klote kort geding gezeten en bovendien had ik me hier al een hele tijd op verheugd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hele weekend laten verpesten omdat je voetbalclub niet voetbalt![]()
Je kunt toch wel wat verzinnen om te doen op een zondag? Kroeg, in de kantine hangen bij je amateurclub... Maarja, dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb die hele zaterdagmiddag ook nog bij dat klote kort geding gezeten
Dan was ik ook naar een vriendin in Barcelona geweest.. kut agentjesquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Ja. ik werd om 13.00u wakker en zag dat het om 14u in Utrecht was. Dus ik fiets er effe heen met de gedachte dat een kort geding ook echt KORT duurt. Nee hoor, zat ik daar een uur naar een kakverhaal van een politieagent te luisteren over loonschalen en na de uiteindelijke uitspraak om 17.30u had ik het helemaal gehad.quote:
quote:SV - Ajax definitief op 19 maart
zondag 09 maart, door Ajaxhooligan10, Amsterdam, 21:37u, KNVB
Nadat eerder Sef Vergoossen had gezegd dat de topper tussen PSV en Ajax het beste ingehaald kan worden op 19 maart is het nu definitief de nieuwe datum.
Doordat PSV woensdag thuis de return tegen de Spurs moet spelen wordt het verschoven naar 19 maart.
Dat heeft de KNVB vanavond besloten omdat ze geen andere datum konden vinden.
Lolquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Competitie vervalsing roepen ze... pffft stel mietjes ook die kutjode.
Als je gewoon meer wint als de tegenstander is er niks aan de hand, en als je de betere bent onderling piept er ook niemand
Ajax![]()
Politie![]()
Louis van Gaal![]()
van Basten![]()
Cruijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |