abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 10:05:02 #176
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58106023
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Projectie , want jij begrijpt er geen fok van en het is je ook niet uit te leggen , omdat je vind dat alles moet werken zoals jij vind dat het zou moeten werken
Heeft niks te maken met mijn mening, Havo-niveau natuurkunde en biologie is simpel en eenvoudig aan te tonen, en zelfs dat begrijp jij al niet.
Wat verder los staat van het feit dat we niet hoeven te weten hoe iets werkt, om te kunnen testen of iets werkt.
quote:
en dus luister je niet en dan zal je wel weer een weerwoord hebben waarin je dat weer meteen ontkent en dus bevestigt en dan zal je het nog niet door hebben , dus hopeloos en ga lekker neuzelen tegen iemand anders .
Ik ben niet degene die binnen komt vallen in een topic over het testen van TRU-claims om vervolgens als een hysterische huisvrouw gillend offtopic te gaan, Summers

Als je niet wilt meediscussieren over het testen van TRU-claims, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders hysterisch te doen rond te hangen ?
Dank je wel !
zzz
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 10:05:08 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58106025
Zullen we het even een beetje gezellig proberen te houden?

Denninger je moet echt echt stoppen met het steeds op de man spelen met opmerkingen over niveau en dergelijke.

Ik snap best wel dat de belevingswerelden heel erg ver van elkaar af liggen zo nu en dan maar om elkaar dan naar beneden te halen met opmerkingen over niveau en dergelijken (die overigens van beiden kanten komen) komt de discussie niet ten goede

Ik vind het super dat Erodome deze test wil doen, en ik ben heel erg benieuwd naar de uitkomst.
Zullen we daar gewoon weer naar terug gaan?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 17 april 2008 @ 10:13:37 #178
31101 _Led_
pi_58106184
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef senesta het volgende:
Zullen we het even een beetje gezellig proberen te houden?

Denninger je moet echt echt stoppen met het steeds op de man spelen met opmerkingen over niveau en dergelijke.
Die opmerkingen komen zoals je zelf al zegt van beide kanten.
Het enige verschil is dat ik ze misschien beter kan verwoorden
quote:
Ik vind het super dat Erodome deze test wil doen, en ik ben heel erg benieuwd naar de uitkomst.
Zullen we daar gewoon weer naar terug gaan?
Dat probeerde ik al een tijdje
zzz
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 10:19:08 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58106279
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Die opmerkingen komen zoals je zelf al zegt van beide kanten.
Het enige verschil is dat ik ze misschien beter kan verwoorden
[..]

Dat probeerde ik al een tijdje
Dan zou het misschien fijn als er over en weer niet meteen op ingehaakt word, plaats desnoods een Topic report of zet een berichtje in TRU FB of PM mij of Jogy dan halen we het indien nodig weg, dit gekissebis in zoveel topics is echt vervelend.
Bovendien zijn we allemaal mensen, en is elke mening hier net zo waardevol en gewenst, en dan intresseert het me geen ruk wie welke opleiding of wat dan ook heeft.
Op een gegeven moment haakt iedereen alleen nog maar in op het gebash en word er niet eens gelezen wat iemand daadwerkelijk probeerd te zeggen.
pi_58108365
Is er in de tussentijd niet iemand die wil testem met reiki dan, dat aanbod was er al en iemand die behandeld wilde worden ook.

Dat is misschien wat leuker dan kissebissen over of iets wel of niet aangenomen gaat worden.

Reiki op afstand valt hee simpel te testen, neem ee vast tijdstip, een week lang, elke dag.
Zorg dat de ontvanger elke dag een half uurtje neemt op hetzelfde tijdstip om even rustig te zijn, zodat eventuele reiki gevoeld kan worden.
Neem 7 dagen, 1 week dus en geef daarin bv 4 keer reiki, ergens in dat half uur dat vastgestelt is.

Niet alleen heb je dan 3 dagen zonder reiki, maar ook een kleine flexibiliteit in tijd in da half uurtje.

Zo kan je vrij makkelijk testen of eventueel gevoel echt samenhangt met de reiki behandeling.
Als beide partijen dan opschrijven wanneer ze presies gegeve hebben of wat gevoeld hebben dan moet je daar vrij simpel uit kunnen komen.

Dit is heel makkelijk te verzorgen, het enige wat nodig is is een serieuse ontvanger en reiki behandelaar.

Er wordt best veel op denninger ingehakt nu, maar al met al is hij wel bered om te testen, dat geeft toch blijk van een open geest, ook al is hij geneigd te denken dat het onzin is.
Dat mag ook best gezegd worden en best gezien worden, ik waardeer het igg en probeer haast te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:46:34 #181
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_58129178
Is de test nu van de baan? Lees alleen maar flames.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator vrijdag 18 april 2008 @ 09:13:50 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58129599
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Ticker het volgende:
Is de test nu van de baan? Lees alleen maar flames.
Nee hoor, volgens mij gaat de test tussen erodome en denninger gewoon door
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:48:17 #183
31101 _Led_
pi_58296118
Ik heb net een PM'etje gekregen van Spellmeista,
die had gezegd dat ie me zou laten weten als het een dag was van 'verhoogde gewaarwording' of hersenactiviteit ofzo (En dat zou voor iedereen gelden).

Ik moet zeggen dat ik gisteren de kroeg in ben gewees, dus wat mij betreft is het een dag van verlaagde awareness en kater....
zzz
pi_58296740
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef erodome het volgende:
Is er in de tussentijd niet iemand die wil testem met reiki dan, dat aanbod was er al en iemand die behandeld wilde worden ook.
Er was een afspraak tussen vogeltjesdans en SHE.
Ik ben ook wel benieuwd of daar nog iets mee gedaan is.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:18:12 #185
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58298105
Leuk topic. Meld me bij deze aan als eerlijke skeptikus die open staat om een test te ondergaan met een paranormaal begaafde TRU-er
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 12 mei 2008 @ 21:49:20 #186
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_58633886
Goh jammer, heb met veel interesse dit topic gelezen, maar er is hier nu al een tijdje niet meer gepost.
Nog niets gebeurd verder? Ook niet met de reiki test?
Haal eruit wat erin zit!
  maandag 12 mei 2008 @ 23:41:23 #187
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_58636146
Ik wil ook nog wel steeds iemand een Reiki behandeling sturen maar dat moet ook even via de PM gaan want ik vind dit topic ook niet zo enthoussiast meer. Dus wie wil?
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  dinsdag 13 mei 2008 @ 07:56:48 #188
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58638616
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik wil ook nog wel steeds iemand een Reiki behandeling sturen maar dat moet ook even via de PM gaan want ik vind dit topic ook niet zo enthoussiast meer. Dus wie wil?
Moet het persee met een zwaar sceptisch persoon die nog nooit zoiets heeft ervaren?
Anders wil ik best hoor!
pi_58638746
Leuk topic.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:14:48 #190
31101 _Led_
pi_58700701
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Moet het persee met een zwaar sceptisch persoon die nog nooit zoiets heeft ervaren?
Anders wil ik best hoor!
Leg me nog even het nut van de test uit dan ?
zzz
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:15:29 #191
31101 _Led_
pi_58700714
quote:
Ik !
Je hebt pm

Edit:
Je PM-box is onbereikbaar zegt de server.
Zeker weten dat je 'm geactiveerd hebt en dat ie werkt ?

('De inbox "sir_tachyon" is niet beschikbaar')
zzz
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:36:19 #192
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58708816
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
Leg me nog even het nut van de test uit dan ?
Maar dat is dus het dubieuze van de test.
Je moet er wel voor openstaan.
Waar ligt dan het balans tussen een skeptische houding versus er voor open staan om het te ontvangen?
Anyway... naar dat zijn PM box niet beschikbaar is.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:03:19 #193
31101 _Led_
pi_58709317
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Maar dat is dus het dubieuze van de test.
Je moet er wel voor openstaan.
Waarom ?
zzz
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:45:23 #194
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_58710021
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik !
Je hebt pm

Edit:
Je PM-box is onbereikbaar zegt de server.
Zeker weten dat je 'm geactiveerd hebt en dat ie werkt ?

('De inbox "sir_tachyon" is niet beschikbaar')
Whoeps, my bad. Hij is nu wel bereikbaar volgens mij.

Nouja, je moet er voor open staan in zin van dat je het niet blokkeert. Ik ben ook heel skeptisch naar mijn Reiki cursus gegaan alhoewel ik er al wel in geloofde dat er zon energie was aangezien ik al ervaring had met Tai Chi, waar ik ook al een energie voelde. En de Ki van Reiki is gewoon de japanse vertaling van levensenergie, wat vertaalt naar het Chinees weer Chi betekent. Voor mij gevoel lijkt het bij mensen die er niet open voor staan of bang zijn voor het onbekende, dat daar de energie niet binnenkomt omdat ze hun spreekwoordelijke toevoer dicht hebben zitten. Het is net zoals je iemand wou in de mond wil gieten maar hun mond houden ze dicht. En dat bedoel ik meer met openstaan voor Reiki (lees: energie). Voor de rest is het niet verklaarbaar aan de hand van wat de mens op dit moment weet/accepteert. Als je die kwantum mechanica erbij haalt dan kan de wijze waarop wel uitgelegd worden maar niet het feit van waar het is en hoe mensen erachter zijn gekomen.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:41:22 #195
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_58711013
Ook al houden mensen hun mond dicht, dan nog zullen ze wat voelen als je gaat gieten. Aangezien de energie een fysieke uitwerking kan hebben, je voelt het namelijk, zal er ook bij een blokkade enig gevoel moeten optreden lijkt me. Misschien niet het juiste, maar anders toch. Als iemand actief de energie opheft door zelf (onbewust) tegenenergie op te vangen zou dat echter weer merkbaar moeten zijn door iemand anders, lijkt me.

Het gedoe dat je ervoor ‘open moet staan’ en dat de energie anders in het niets verdwijnt vind ik zelf wat raar. Als de garagedeur niet openstaat en je rijdt de auto naar binnen, dan komt-ie wellicht niet in de garage, maar aan de motorkap zul je wel zien dat de energie niet opeens verdwenen is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_58712958
quote:
Oeh, ik zie dit nu pas. Ik wil ook wel.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:34:02 #197
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_58713410
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef Iblis het volgende:
Ook al houden mensen hun mond dicht, dan nog zullen ze wat voelen als je gaat gieten. Aangezien de energie een fysieke uitwerking kan hebben, je voelt het namelijk, zal er ook bij een blokkade enig gevoel moeten optreden lijkt me. Misschien niet het juiste, maar anders toch. Als iemand actief de energie opheft door zelf (onbewust) tegenenergie op te vangen zou dat echter weer merkbaar moeten zijn door iemand anders, lijkt me.

Het gedoe dat je ervoor ‘open moet staan’ en dat de energie anders in het niets verdwijnt vind ik zelf wat raar. Als de garagedeur niet openstaat en je rijdt de auto naar binnen, dan komt-ie wellicht niet in de garage, maar aan de motorkap zul je wel zien dat de energie niet opeens verdwenen is.
Misschien niet verdwenen, maar ik kan me zo voorstellen dat wanneer je er niet voor open staat de energie teruggekaatst wordt ofzoiets? Heb er geen verstand van, buiten dat mijn oma vroegah wel es mijn buikpijn wegnam door handoplegging, maar op afstand iets sturen lijkt me heel erg lastig. Ben dan ook benieuwd naar de resultaten
Haal eruit wat erin zit!
pi_58713612
dit is wel iets anders dan dat ik verwachtte toen de titel voorbij kwam in de lijst,
maar bij deze meld ik mij aan als proefhond.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:54:55 #199
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_58713944
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Rimpelhond het volgende:
dit is wel iets anders dan dat ik verwachtte toen de titel voorbij kwam in de lijst,
maar bij deze meld ik mij aan als proefhond.
Om rimpels glad te strijken??
Haal eruit wat erin zit!
pi_58714020
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef Tokse het volgende:

[..]

Om rimpels glad te strijken??
Die zijn mij heilig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: