Heeft niks te maken met mijn mening, Havo-niveau natuurkunde en biologie is simpel en eenvoudig aan te tonen, en zelfs dat begrijp jij al niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Projectie , want jij begrijpt er geen fok van en het is je ook niet uit te leggen , omdat je vind dat alles moet werken zoals jij vind dat het zou moeten werken
Ik ben niet degene die binnen komt vallen in een topic over het testen van TRU-claims om vervolgens als een hysterische huisvrouw gillend offtopic te gaan, Summersquote:en dus luister je niet en dan zal je wel weer een weerwoord hebben waarin je dat weer meteen ontkent en dus bevestigt en dan zal je het nog niet door hebben , dus hopeloos en ga lekker neuzelen tegen iemand anders .
Die opmerkingen komen zoals je zelf al zegt van beide kanten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef senesta het volgende:
Zullen we het even een beetje gezellig proberen te houden?
Denninger je moet echt echt stoppen met het steeds op de man spelen met opmerkingen over niveau en dergelijke.
Dat probeerde ik al een tijdjequote:Ik vind het super dat Erodome deze test wil doen, en ik ben heel erg benieuwd naar de uitkomst.
Zullen we daar gewoon weer naar terug gaan?
Dan zou het misschien fijn als er over en weer niet meteen op ingehaakt word, plaats desnoods een Topic report of zet een berichtje in TRU FB of PM mij of Jogy dan halen we het indien nodig weg, dit gekissebis in zoveel topics is echt vervelend.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Die opmerkingen komen zoals je zelf al zegt van beide kanten.
Het enige verschil is dat ik ze misschien beter kan verwoorden
[..]
Dat probeerde ik al een tijdje
Nee hoor, volgens mij gaat de test tussen erodome en denninger gewoon doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Ticker het volgende:
Is de test nu van de baan? Lees alleen maar flames.
Er was een afspraak tussen vogeltjesdans en SHE.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef erodome het volgende:
Is er in de tussentijd niet iemand die wil testem met reiki dan, dat aanbod was er al en iemand die behandeld wilde worden ook.
Moet het persee met een zwaar sceptisch persoon die nog nooit zoiets heeft ervaren?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik wil ook nog wel steeds iemand een Reiki behandeling sturen maar dat moet ook even via de PM gaan want ik vind dit topic ook niet zo enthoussiast meer. Dus wie wil?
Leg me nog even het nut van de test uit dan ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Moet het persee met een zwaar sceptisch persoon die nog nooit zoiets heeft ervaren?
Anders wil ik best hoor!
Ik !quote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik wil ook nog wel steeds iemand een Reiki behandeling sturen maar dat moet ook even via de PM gaan want ik vind dit topic ook niet zo enthoussiast meer. Dus wie wil?
Maar dat is dus het dubieuze van de test.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
Leg me nog even het nut van de test uit dan ?
Waarom ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar dat is dus het dubieuze van de test.
Je moet er wel voor openstaan.
Whoeps, my bad. Hij is nu wel bereikbaar volgens mij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik !
Je hebt pm
Edit:
Je PM-box is onbereikbaar zegt de server.
Zeker weten dat je 'm geactiveerd hebt en dat ie werkt ?
('De inbox "sir_tachyon" is niet beschikbaar')
Oeh, ik zie dit nu pas. Ik wil ook wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef sir_Tachyon het volgende:
Misschien niet verdwenen, maar ik kan me zo voorstellen dat wanneer je er niet voor open staat de energie teruggekaatst wordt ofzoiets? Heb er geen verstand van, buiten dat mijn oma vroegah wel es mijn buikpijn wegnam door handoplegging, maar op afstand iets sturen lijkt me heel erg lastig. Ben dan ook benieuwd naar de resultatenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef Iblis het volgende:
Ook al houden mensen hun mond dicht, dan nog zullen ze wat voelen als je gaat gieten. Aangezien de energie een fysieke uitwerking kan hebben, je voelt het namelijk, zal er ook bij een blokkade enig gevoel moeten optreden lijkt me. Misschien niet het juiste, maar anders toch. Als iemand actief de energie opheft door zelf (onbewust) tegenenergie op te vangen zou dat echter weer merkbaar moeten zijn door iemand anders, lijkt me.
Het gedoe dat je ervoor ‘open moet staan’ en dat de energie anders in het niets verdwijnt vind ik zelf wat raar. Als de garagedeur niet openstaat en je rijdt de auto naar binnen, dan komt-ie wellicht niet in de garage, maar aan de motorkap zul je wel zien dat de energie niet opeens verdwenen is.
Om rimpels glad te strijken??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Rimpelhond het volgende:
dit is wel iets anders dan dat ik verwachtte toen de titel voorbij kwam in de lijst,
maar bij deze meld ik mij aan als proefhond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |