Ik hou wel van verrassingenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:50 schreef FleshWound het volgende:
Ik zou graag van iedereen nog even willen weten wat er gemaakt wordt, zodat we niet voor verrassingen komen te staan![]()
Dit IS spannend en je moet er echt bij zijn, dit IS die trant dus gewoonquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
Als m'n volleybalwedstrijd verzet wordt, en er geen andere spannende dingen gebeuren, of zaken waar ik echt bij moet zijn, of iets in die trant dan kom ik!
Het gaat voor mij zeer waarschijnlijk een nee worden. Maar, de exacte plannen zijn nog steeds niet gemaakt voor het weekend!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit IS spannend en je moet er echt bij zijn, dit IS die trant dus gewoon![]()
Ik wil sushi![]()
Jammer, maar niet onverwacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
c_n_k, Milou en ikke zeggen officieel af, SOLlie
Dat komt sowieso goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar niet onverwacht.
We houden binnenkort wel weer een mini-CULmeetje met elekaar.
Wat jammer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
De kansen worden groter dat ik er wel ben!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ik moet ook nog besluiten met wie ik samen ga koken
SOL, je breekt mn hartquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
dat heb ik dus nog nóóit gegeten.. klinkt lekker ongezond
Per persoon 1 voor het wortelamuse-soepje.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel heb je er nodig? Dan kan ik paps ze vast tevoorschijn laten halen
Komt goedquote:Op zondag 16 maart 2008 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Per persoon 1 voor het wortelamuse-soepje.
Ehh.. Je mag in principe wel blijven slapen, maar ik zou je aanraden om eerst contact op te nemen met Euc-, die rijdt die nacht door limburg heenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Lein, ik weet nog steeds niet of ik kom! Het zal waarschijnlijk een soort spare-of-the-moment beslissing worden. En als het zo'n spare-of the moment beslissing wordt, mag ik dan ook nog spare-of-the-moment blijven slapen? En moet ik dan ook nog spare-of-the-moment dingen meenemen? Voor mijn spare-of-the-moment eten heb ik D_H al gecharterd!
\quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn, vraag Euc maar ff voor het chauffeuren. Hij rijdt dezelfde nacht nog terug en ik rij dan met hem mee.
-------------> LIF, dieettopicsquote:Op zondag 16 maart 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
als ik 5 kilo buffer heb (dus over een kilo of 12 minder) vind ik dat vast ook een goede redenatie![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
Ik hoorde al dat hij me nog even ging trekken.
Maar, als ik kom dan kom ik 80% dus heb ik niets aan Euc!
Eendenvet is HEERLIJK. en ongezondquote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
-------------> LIF, dieettopics![]()
Eendenvet, klinkt het zoals het smaakt?![]()
Steer, blijf je nu wel wat langer
Nou ik moet zeggen, peking eend vind ik alleen lekker als het velletje erbij op zit. Eendenvlees vind ik een nare bijsmaak hebben (net als lever).quote:
Wel aan Steer, toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nee, als je als vrouw moet komen heb je idd weinig aan Euc.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou sowieso het meest van vlees mét velletje er nog aan
My god steer hou es op
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik hoorde al dat hij me nog even aan de jas ging trekken.
Maar, als ik kom dan kom ik 80% zeker uit het oosten van het land...dus op de heen weg heb ik niets aan Euc! Op de terugweg denk ik niet dat ik verder kom dan Weert in dat geval...dus is het relaxter om in Den Haag e.o te blijven..
plus, ik vertrouw zijn chauffeurskunsten naturlijk niet!
Niet, maar ik word de beste chauffeur ooit!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Aangezien de reistijd voor ons zo'n beetje 1 uur en 3 kwartier is, zouden wij graag tegen een uur of 10 uiterlijk wel willen vertrekken... ik neem aan dat dat niet bezwaarlijk is?
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
agossie....quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
Zeg D_H: wat voor toetje zullen wij eens gaan maken?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
^^ wat hij zegtquote:Op zondag 16 maart 2008 23:28 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis het vleesch
Zal ik wat gehakt door de vegalasagne flikkeren
Lekker.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenManvlees en vrouwvlees
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:40 schreef Leintjeuh het volgende:
8 mannen inclusief Mr.CF, 8 vrouwen inclusief jou en CF.
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!
Hij en z'n ego?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!
You're welcome!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |