Held Huub eet bij Claire. Niet visualiseren, niet visualiseren.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
Waarom eten ze met zijn vieren, is er niet gekookt voor Huub en Claire?
Voor mij hoeft het niet. Snap ook wel dat het in het heetst van de strijd gebeurt... maar stel dat een gewone bezoeker hier komt schrikt ie zich te pletter. En ik ook.... Fok? Is dat niet dat forum waar ze plaatjes met pistolen en stroppen op iemand hoofd publliceren en doodsverwensingen uiten? Maakt me niet echt trots op Fok. Smaak- en humorloos.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis maar een spelletje... en ik speel ook maar wat, niet te serieus doen allemaal vind ik.
Idd helemaal gelijk, ik moet er ook om lachen.. dat bedreigen in de kooi vind ik daarentegen niet zo grappig..quote:Op zondag 9 maart 2008 19:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie er ook alleen maar de lol van in, het tuig in de villa daarentegen, doet bijna dagelijks aan (doods) bedreigingen, en 'hun' menen het wel
En dan nog de vraag welke 4? Wie van de gastspelers is persona non grata?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
Waarom eten ze met zijn vieren, is er niet gekookt voor Huub en Claire?
Das heul niet mooi, vonnum net zo'n lekker hapjequote:Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Barry gaat opsodemieteren ......
Wiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Barry gaat opsodemieteren ...... na het eten gaat hij weg.
Harco zou toch 2 weken blijven? Sloegtie niet aan bij het publiek?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Freek gaat weg... Nou doei maar weer
Ik vind het opgeblazen. Maar ik zal er rekening mee houden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet. Snap ook wel dat het in het heetst van de strijd gebeurt... maar stel dat een gewone bezoeker hier komt schrikt ie zich te pletter. En ik ook.... Fok? Is dat niet dat forum waar ze plaatjes met pistolen en stroppen op iemand hoofd publliceren en doodsverwensingen uiten? Maakt me niet echt trots op Fok. Smaak- en humorloos.
Maar hier een diervriendelijk alternatief. Kunnen ze hem zo weer op Bonaire uitzetten...
[ afbeelding ]
hij is dr woensdag weer bij 't Paasveequote:Op zondag 9 maart 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das heul niet mooi, vonnum net zo'n lekker hapje
Zal er niets aan missen, hoewel het de laatste paar dagen wel meeviel,quote:Op zondag 9 maart 2008 19:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das heul niet mooi, vonnum net zo'n lekker hapje
das pas in april skattiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:34 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hij is dr woensdag weer bij 't Paasvee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |