Ja klopt, dat zij hij net ..... was nog niet eens op TV geweest.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
Jerry is er nog geen week toch? Dus nog niet eens op tv geweest?
Die heeft waarschijnlijk al wat alcohol gegeten.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
Niet dat ik 'm mis hoor maar waar is die kutzwever, geen trek in eten?
en als huub zuur is, hebben de anderen lol.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Prospera het volgende:
Als Huub lol heeft, wordt de andere kant wat zuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De andere kant heeft nu alleen die zwerver voor wat aanspraakquote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Prospera het volgende:
Als Huub lol heeft, wordt de andere kant wat zuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, voorgoed afgeschrevenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Sug4r het volgende:
Gaat Marco de spuitgast weer naar huis?
Maar jij doet niet mee dus dat telt nietquote:Op zondag 9 maart 2008 19:40 schreef avonne het volgende:
ik vind dat Barry niet uit de verf is gekomen.
Mij is het heel duidelijk dat hij graag met snode plannen mee zou doen.
Of zoals Guuskee zou zeggen, die zit achter met een spuit in zijn armquote:Op zondag 9 maart 2008 19:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk al wat alcohol gegeten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:42 schreef Borga het volgende:
Die heeft waarschijnlijk al wat alcohol gegeten.
je was me voorquote:Op zondag 9 maart 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of zoals Guuskee zou zeggen, die zit achter met een spuit in zijn arm
Op naar de volgende A en B lover.... Er zal waarschijnlijk wel weer iemand komen die in het HJC kamp gaat proberen te rommelen. Nooit maar dan ook nooit wordt het B en A moeilijk gemaakt. Hoe kunnen die dan bewijzen dat ze de echte winnaars zijn? Op basis van de gebkleurde TV beelden winnen vind ik echt een walgelijke opzetr van de febo.quote:
Hier stoor ik me ook zo gigantisch aan. Vuile vieze angsthazen zijn het.. Kunnen met zn tween echt 0,0!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Op naar de volgende A en B lover.... Er zal waarschijnlijk wel weer iemand komen die in het HJC kamp gaat proberen te rommelen. Nooit maar dan ook nooit wordt het B en A moeilijk gemaakt. Hoe kunnen die dan bewijzen dat ze de echte winnaars zijn? Op basis van de gebkleurde TV beelden winnen vind ik echt een walgelijke opzetr van de febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |