Lol! Dat probleem heb ik dus ook, altijd maar dat visualiseren!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
**niet visualiseren niet visualiseren niet visualiseren**
Idd, dat doen alle kleuters.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb even opgelet, en ze doet inderdaad alleen de voorkant.
Wat je niet ziet in de spiegel bestaat blijkbaar niet.
Hij ziet er smerig uit..quote:Op zondag 9 maart 2008 19:08 schreef Donnie29 het volgende:
OMG.. check Bwian is.. ziet er toch niet uit mensen
ik seg, ik houw werfanquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
**niet visualiseren niet visualiseren niet visualiseren**
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:12 schreef Lobasca het volgende:
Het heeft zijn koksmuts op...
Kotsmuts zal die pauper bedoelen
Het is net kots-smurf zoquote:Op zondag 9 maart 2008 19:12 schreef Lobasca het volgende:
Het heeft zijn koksmuts op...
Kotsmuts zal die pauper bedoelen
Stroppen om iemands nek... pistolen op hun hoofd... doodsverwensingen... ik vind het allemaal veel te ver gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef Guuskeee het volgende:
dit moet een miljonair voorstellen?
[ afbeelding ]
ophangen die mafkees
het is een kwestie van eten of gegeten worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Stroppen om iemands nek... pistolen op hun hoofd... doodsverwensingen... ik vind het allemaal veel te ver gaan.
en bedankt bq en Lobascaquote:
+1quote:Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Stroppen om iemands nek... pistolen op hun hoofd... doodsverwensingen... ik vind het allemaal veel te ver gaan.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het is net kots-smurf zo![]()
Als hij zo in een portiek staat met Mikey, worden ze meteen weg gestuurd
tis maar een spelletje... en ik speel ook maar wat, niet te serieus doen allemaal vind ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
en bedankt bq en Lobasca![]()
* charmian ziet nu Huub voor zich met een bebloede bek waar nog net een haartje bij z'n mondhoek uitsteekt
Ik zie er ook alleen maar de lol van in, het tuig in de villa daarentegen, doet bijna dagelijks aan (doods) bedreigingen, en 'hun' menen het welquote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis maar een spelletje... en ik speel ook maar wat, niet te serieus doen allemaal vind ik.
nou ja als hij ook met z'n neus erin heeft gezeten dan zou dat zomaar kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |