Is dat een ja of een nee??quote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef FJD het volgende:
Onder voorwaarde van een envelop scheelt dat me een hele euro dus daar kan ik mee levenIk heb geloof ik nog het hoesje dat is nog iets veiliger ook
dus daar kan ik mee levenquote:
Ge hebt PMquote:Op zondag 9 maart 2008 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
dus daar kan ik mee leven
Een ja dusStuur me je gevens maar, ik ga nu postzegels halen
CoD4 draaide op 1600x1200quote:Op zondag 9 maart 2008 14:54 schreef NED het volgende:
Die videokaart kan je van zeggen dat het een super kaart is, maar het is natuurlijk gewoon een flutkaart eerste klas.
Windows zal ie best kunnen draaien op 1600x1200, maar gamen met die kaart kan je gerust vergeten
Voorlopig liever niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:55 schreef rudedeltadude het volgende:
Je verkoopt die processor niet los?
Als ze in een envelop mogen hebben we een dealquote:Op zondag 9 maart 2008 14:59 schreef Skinkie het volgende:
Beide firewire kaartjes voor 12 euro incl?
Ten eerste zou dat een achteruitgang zijn en ten tweede heb ik nu de e8400quote:Op zondag 9 maart 2008 15:08 schreef Het_Biertje het volgende:
processor los te koop? ruilen voor een 4000+ single core?
Wel een bubbeltjes envelop natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 15:11 schreef FJD het volgende:
Als ze in een envelop mogen hebben we een deal
ik vind het wel een goede (matige) garp in de opquote:Floppydrive
Merk onbekend. Voor 50 cent mag je m voor me op de grond gooien en heel hard "Ik had hem toch gekocht! EINZSZ!!11!!" roepen.
Thnx.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:00 schreef Petre het volgende:
Opgeschoond. Als je interesse hebt: bieden, anders: wegblijven.
FJD, bij gemiep zoals hier net stond mag je gerust op [ afbeelding ] drukken
Ik ben aan t werk Ariequote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef Viro het volgende:
Crossposting
Kan je de raptor schijf apart houden voor mij ?
Dan kom ik em morgen ophalen...rond een uur of 13.00 als jou dat uitkomt
woensdag is ook prima...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk Arie
Woensdagavond rond uurtje of 19:00/19:30 doen? Dat geeft mij ook de tijd om het ding nog even grondig te formatteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |