quote:franklop
Nadal schrikt van zijn eigen schaduw.
quote:beertenderrr
Nadal trapt mier plat
quote:Bayswater
Nadal doet open sollicitatie naar All Blacks
quote:Tim86
Nadal ontdekt ineens dat hij zijn bidon 1,5 milimeter teveel naar rechts heeft teruggezet
Ik vond em idd ook niet slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Nadal staat bekend om zijn dwangneuroses: Bidon op een exacte plek neerzetten, sokken exact optrekken en broek uit de naad trekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Kwam omdat ik ff geen bidon in de buurt zag staan
Verder was het karig.
Zover was ik ook, had je iets over die sokjes gedaan dan had ik 'm hoger ingeschaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal staat bekend om zijn dwangneuroses: Bidon op een exacte plek neerzetten, sokken exact optrekken en broek uit de naad trekken
*sharapova applaudisseert*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Maak nu nog gebruik van de gratis service van HetNet!
Jankovic nieuwe talisman Servische vissers.
quote:PietjePuk007
"bij 't randje, bij 't randje"!
quote:Norrage
Maak nu nog gebruik van de gratis service van HetNet!
OP van dit topicquote:beertenderrr
Punten scoren via het net? Sucky sucky 5 dollar!
Ik ook niet, dat ik geen poedel heb valt me nog meequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef Sharapova het volgende:
[..]
*sharapova applaudisseert*
ik kan echt niets bedenken bij deze foto![]()
Ja jongen, vind ik ook. Ik heb het alleen nog ff apedruk, dus ik ga 'm nog even voor me uitschuiven. Ik ga morgen een paper schrijven, misschien dat ik me in m'n pauze even kwaad ga makenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef franklop het volgende:
fritsje wordt t weer tijd voor een tussenstandje?
Glazen bol voorspelt de winnaar van de Masters Series.
quote:Rumille
Gollem Federer: 'My preciousssss...'
quote:kleinzusje
Glashelder: "God heeft is het neusje van de zalm"
OP van dit topicquote:beertenderrrr
Federer showt nieuwe vissenkom
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |