Hey mede-dodequote:
Nee hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Alle AKQ'ers zijn nu doodZou het een complot zijn
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef LadyBlack het volgende:Goedenavond allen!
Grappig, die Einstein-poster in de OP, daar ga ik morgen weer tegenaan kijken; mijn vriend heeft m boven zn bed hangen
Naast een poster met de gare koppen van Radiohead
Nee, heb ze pas 2 jaar geleden ontdektquote:Op maandag 10 maart 2008 00:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had jij ze als 16-jarig meisje boven je bed hangen dan?
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:13 schreef Supersheep het volgende:
LaBla, trakteer hem anders op een poster van Girls Aloud of The Pussycat Dolls ofzo
Oh dat is ook meer bij wijze van spreken hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
Tien gehaktballen halen de week niet bij mij. Tenzij het ballen van een pond zijn.
Ik snap niet hoe jullie je kunnen inhouden, MaJo!
Radiohead moet je inderdaad niet bij zijn omdat ze zo lekker zijn neequote:Op maandag 10 maart 2008 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja dat zal ie vast prachtig vinden
Ik kan geen plaatje vinden van die Radioheadposter, maar geloof me maar als ik zeg dat ze er niet flatteus opstaanDe muziek is natuurlijk fantastisch
jammer dat het concert van 1 juli al uitverkocht is.....
(en zo duur)
Mensen die gaan roepen dat "die en die autoriteit dat ook hebben" en mensen die een prijs noemen van het voorwerp dat ze gekocht hebben, hebben er over het algemeen de ballen verstand van. Want dat BOEIT nl helemaal niet.quote:Ik heb speakers die door de BBC worden gebruikt die kosten 5000 Euro per stuk, en dan kom jij met cool-edit aanzetten haha.
quote:
Ja inderdaad, dat vond ik ook nogakl triestquote:Op maandag 10 maart 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral dit toont aan dat de kerel een sukkel is
[..]
Mensen die gaan roepen dat "die en die autoriteit dat ook hebben" en mensen die een prijs noemen van het voorwerp dat ze gekocht hebben, hebben er over het algemeen de ballen verstand van. Want dat BOEIT nl helemaal niet.
Goed zoquote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg gezellig. Met een mannetje(en vrouwtjes natuurlijk) of 8
Net terug en het is me goed bevallen
Verjaardag-af
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |