Er is niets mis met kontjesquote:Op maandag 10 maart 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Humus is lekker! Maar mooi niet dat ik dat zelf ga maken. En al helemaal niet zonder apparatuur. Dat wordt humus met klontjes.
En humus is niet Nederlands, dus dat mag je niet eens eten.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien kunnen we hier eens onder het genot van een hapje en een drankje over verder lullen? Dan neem ik de humus mee.
[..]
Ja, oké als je ziet dat bepaald voedsel bij iemand een allergische reactie kan oproepen, dan snap ik het wel. Maar in het algemeen zal het wel meevallen. Het grootste deel wordt gewoon in je lichaam omgezet in vet, eiwit of glucose.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klopt. Maar dat iets van nature aanwezig is betekent niet dat het geen grote invloed kan hebben
Dat is een beetje de gedachten erachter
Het verbaasde me al dat niemand het had opgemerkt. Net op tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Er is niets mis met kontjes![]()
-edit- oh, je hebt al ge-edit
Technisch gezien net te laat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verbaasde me al dat niemand het had opgemerkt. Net op tijd.
En ik mag lekker nog 1,5 uur blijven werkenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel ergere/genantere typefouten gemaakt.![]()
Zit al vanaf 12 uur niks te doen. Ik ga daar gauw mee stoppen, want ik moet 3 opdrachten maken en ik wil ook nog NCIS, Numbers etc. kijken vanavond.
Wilde gokquote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als iemand hier weet wat die rare tik kan zijn: be my guest
Iemand heeft morgen een begrafenis.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
good luck? take care? best wishes? hangt er natuurlijk vanaf waar het voor is
Jaquote:kun je aan een auto horen of een cilinder stuk is?
goed gegoktquote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk hier eens Etc. Ander model auto gok ik
mjah zou kunnen. toen het zaterdagnacht gebeurde was de motor vrij warm alquote:Maar je kunt er wellicht wat aan hebben want het zal voor meer autos gelden:
http://www.mbvc.nl/aanschaf4.htm
Vooral het verschil tussen Warm en Koud kan verschil gemaakt hebben bij de beurt bij Kwikfit.
Ik heb laast bij de begrafenis op Aruba 'My condolences, take care...' gezegd en dat werd goed geaccepteerd...quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand heeft morgen een begrafenis.
"Good luck" had ik ook bedacht maar dat werkt niet
"Take care" is meer een soort afscheid iets
"Best wishes" dekt het ook niet helemaal vind ik.
[..]
Ja
Reeds gebeurt. Ging me meer even om op de dag zelf, eventjes een hart onder de riemquote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef Etcetera het volgende:
condoleances wensen dan?
Er kan van alles stuk zijn aan "een cilinder" die niet persé gelijk "dodelijk" zijn voor je motor.quote:als de cilinder stuk is, wat volgens pitt het geval schijnt te zijn, dan had kwikfit mij dus eigenlijk niet de weg op mogen laten gaan lijkt menou ja, er is niks gebeurd gelukkig
Ik ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:
ach, wij weten er ook weinig van in principe. ben benieuwd wat er bij de vakgarage van wordt gezegd morgen
ik hoop echt dat je gelijk hebt Nem, ik zou het zo erg vinden voor 'm als hij zijn auto nu kwijt zou zijn. net apk gekeurd, behoorlijk wat geld erin gestoken want het ding was motorisch perfectquote:Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel hoor
Maar nét genoeg om te weten dat het niet altijd het einde van je auto hoeft te betekenen
ik heb niet meer info dan ditquote:Ik ben ook wel benieuwd. Verder is er natuurlijk nog een PTA forum hier op Fok. Maar met weinig info kunnen ze niet zoveel.
Ik denk wel dat het mee zal vallenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoop echt dat je gelijk hebt Nem, ik zou het zo erg vinden voor 'm als hij zijn auto nu kwijt zou zijn. net apk gekeurd, behoorlijk wat geld erin gestoken want het ding was motorisch perfect
[..]
ik heb niet meer info dan ditdus gewoon afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |