Je hebt gelijk, laat ik me daar dan maar aan vasthouden.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
In zijn hoofd, ja. Dat is eerder triest dan dat het kans van slagen heeft. Voorlopig doet Mike geen drol behalve verbeten voor zich uitkijken over het grote onrecht wat hem aangedaan wordt. Als Mike echt een man van daden was geweest, zat hij nu niet daar maar had hij ergens een huis met zelfs een gezin gehad.
Kortom, het komt allemaal goed.
Ze zal wel moeten, ze heeft toch volgens de OP een deal gesloten dat Brani gaat winnen en ze het prijzengeld verdelen, zij heeft "Letter-gate" op haar naam staan enzo.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Del moet het ontbijt naar haar meester brengen
Het teefje rent meteen naar de keuken
Dit kan toch niet! GVD! Nu is het echt ongeloofwaardig als hij daadwerkelijk gaat winnen!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op de Rattensite, iemand iets gehoord op de radio vanochtend?
[..]
Heeft hij weer last van zijn tic?quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat mike vandaag nog zichzelf vergrijpt en in de huiskamer op de bank een spuit herione in zn arm steekt, gevolgd door een onmiddelijke exit
leuke met huub daarnaast die een fles wodka soldaat maakt en hem ondertussen voor kutjunk uitmaakt en de lege fles op mike's hoofd kapot slaatquote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat mike vandaag nog zichzelf vergrijpt en in de huiskamer op de bank een spuit herione in zn arm steekt, gevolgd door een onmiddelijke exit
Wie zou dat in het gastenboek daar gepost hebben?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op de Rattensite, iemand iets gehoord op de radio vanochtend?
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef Guuskeee het volgende:
dus... Huub gaat naar Victor en bied hem 50.000 euro als hij Brian een kaakslag geeft. Werner neemt het aan, slaat Brian een kaakbreuk, Brian slaat terug: EXIT !!!!
Gouden plan
Tja, das een reactie van Mikey op Huub die dreigt zijn dates (quote:Op zondag 9 maart 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch slaat het nergens op, het idee dat een gastspeler het bezoek van iemand mag verstoren, dat doen de speler zelf niet eens. Dat is een afspraak die ze onderling gemaakt hebben, maar goed....het is Huub maar hè.
Ik kan die kutzwerver niet meer horen of zien, kansloze mongool.
Te laat! Issie al!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:52 schreef joep.t het volgende:
Brian wilt voor het eerst geen Nelson Mandela zijn.
Miky blijkt straks Huub's vader te zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 14:48 schreef neo567 het volgende:
Huub gaat mikki op z'n bakkes timmeren als mikki iets met Huubs moeder gaat uithalen.
Dat zou een stunt zijn --> Woehaa !!!
En terecht. Kunnen zij ook niks aan doen natuurlijk, dat Mikey zo achterlijk is om zn baan minder belangrijk te vinden dan het pesten van Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, de rat en zijn del willen zich er niet mee bemoeien, ik zei het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |