Jaap is niet gek! Hij weet heus wel dat Mike dit doorlult aan Brian en Amdandaquote:Op zondag 9 maart 2008 14:20 schreef Marieke_B het volgende:
Mike vertelt Amanda dat (Huub? en) Jaap hem 5000 geboden heeft/hebben om tegen B&A te spelen.
Jaap wil dat Mike dubbel gaat spelen...tegen Huub en B&A.
die lamlul denkt tv te makenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
De zwever/dief komt er dus weer mee weg.
Ik neem aan dat Joris of Radna of andere kennissen van Huub wel meelezen en kijken. Die loser brengt toch niets. Met zn smerige geluiden! Gatverdamme ik word zo misselijk van dat mannetje!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het al. Huub's moeder komt morgen ,dat wil die kutzwerver gaan verpesten. Als je Huub ergens mee over de zeik krijgt is het wel zijn moeder aanvallen. Leuk script FEBO.
Jij en ik weten dat Mike toch niks doet. Mike zegt zoveel maar als puntje bij paaltje komt, doet hij geen flikker.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het al. Huub's moeder komt morgen ,dat wil die kutzwerver gaan verpesten. Als je Huub ergens mee over de zeik krijgt is het wel zijn moeder aanvallen. Leuk script FEBO.
yup en ook daar komen ze mee weg.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:23 schreef Ziet het volgende:
alles wordt nu even besproken onder de dekens
En toch slaat het nergens op, het idee dat een gastspeler het bezoek van iemand mag verstoren, dat doen de speler zelf niet eens. Dat is een afspraak die ze onderling gemaakt hebben, maar goed....het is Huub maar hè.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:23 schreef STAP01 het volgende:
Ik neem aan dat Joris of Radna of andere kennissen van Huub wel meelezen en kijken. Die loser brengt toch niets. Met zn smerige geluiden! Gatverdamme ik word zo misselijk van dat mannetje!
Je kon gewoon de klik horen van het uitzetten van de microfoonsquote:Op zondag 9 maart 2008 14:26 schreef Marieke_B het volgende:
Ligt aman er nu bij onder de dekens?
topoverleg...?
[ afbeelding ]
heel belangrijk: keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:25 schreef neo567 het volgende:
Vier regels voor de gouden kooi (en ook het leven):
First rule of business: protect your investment.
The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.
The greatest enemy will hide in the last place you would ever look.
There is no avoiding war; it can only be postponed to the advantage of your enemy.
Ik kreeg gisteren door de analyserende posten echt een beetje medelijden met hem.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch slaat het nergens op, het idee dat een gastspeler het bezoek van iemand mag verstoren, dat doen de speler zelf niet eens. Dat is een afspraak die ze onderling gemaakt hebben, maar goed....het is Huub maar hè.
Ik kan die kutzwerver niet meer horen of zien, kansloze mongool.
Jij maakt je altijd boos als Hubertje geplaagd wordt of gaat worden, denk om je hartquote:Op zondag 9 maart 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch slaat het nergens op, het idee dat een gastspeler het bezoek van iemand mag verstoren, dat doen de speler zelf niet eens. Dat is een afspraak die ze onderling gemaakt hebben, maar goed....het is Huub maar hè.
Ik kan die kutzwerver niet meer horen of zien, kansloze mongool.
En zorg dat je 23 cm heb hangen, een glijstem hebt, en vrienden in de onderwereld.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heel belangrijk: keep your friends close, but your enemies closer.
Ik vraag me af of dat zo is, die kutzwerver heeft zich helemaal vastgebeten in Huub, die zal alles op alles zetten om hem over de zeik te helpen, pathetic.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
Jij en ik weten dat Mike toch niks doet. Mike zegt zoveel maar als puntje bij paaltje komt, doet hij geen flikker.
Huub's moeder zal er ook geen boodschap aan hebben. Zij wil altijd heel duidelijk niks met het spel te maken hebben. Daar wil ze niet eens over praten.
en een 'schoonmama' die JdM onder druk zet...quote:Op zondag 9 maart 2008 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zorg dat je 23 cm heb hangen, een glijstem hebt, en vrienden in de onderwereld.
Die hoort bij de laatste categoriequote:Op zondag 9 maart 2008 14:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en een 'schoonmama' die JdM onder druk zet...
Je hebt helemaal gelijk maar zoals je het zegt.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:30 schreef mazaru het volgende:
En zorg dat je 23 cm heb hangen, een glijstem hebt, en vrienden in de onderwereld.
In zijn hoofd, ja. Dat is eerder triest dan dat het kans van slagen heeft. Voorlopig doet Mike geen drol behalve verbeten voor zich uitkijken over het grote onrecht wat hem aangedaan wordt. Als Mike echt een man van daden was geweest, zat hij nu niet daar maar had hij ergens een huis met zelfs een gezin gehad.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat zo is, die kutzwerver heeft zich helemaal vastgebeten in Huub, die zal alles op alles zetten om hem over de zeik te helpen, pathetic.
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar zoals je het zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |