quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Prijzen lijst
Charity Chield
Europese Supercup
Wereldbeker voor clubteams
League cup
FA Cup
Champions Leauge
Premier League
Wordt nog een leuk seizoen
Ashley Young van Villa halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:31 schreef maniack28 het volgende:
Kansloos idd.. slechte wedstrijd, weinig initiatief, weinig combinaties. Ik vind Nani gewoon weer superslecht spelen. Anderson ook onopvallend.. Ik denk toch dat Fergie op den duur naar betere "vervangers" van namen als Giggs en Ronaldo moet gaan zoeken..
Waar heb je dat vandaan, want de Spurs hebben ook nog een vervanger nodig voor Keane.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het wachten is nu op de transfer van Pavluchenko naar Spurs, als het goed is komt Berbatov naar Man Utd wanneer dat geregeld is.
De dagelijkse gossip column van de BBCquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan, want de Spurs hebben ook nog een vervanger nodig voor Keane.....
quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Berbatov stapt dus vrolijk over naar City. Dat moet toch wel een klap van jewelste zijn voor Alex.
![]()
Maar ja eerlijk is eerlijk. De langdurige, twijfelende houding van United wordt nu keihard afgestraft.
Hoe bedoel je twijfelend?quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Berbatov stapt dus vrolijk over naar City. Dat moet toch wel een klap van jewelste zijn voor Alex.
![]()
Maar ja eerlijk is eerlijk. De langdurige, twijfelende houding van United wordt nu keihard afgestraft.
Ze hadden gewoon het gewenste bedrag op tafel moeten liggen. Alex wou een topspits dus dan mogen ze ook wel dieper in de buidel tasten.quote:Op maandag 1 september 2008 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je twijfelend?
Volgens mij zijn ze redelijk duidelijk geweest dat z ehme willen hebben, alleen niet voor meer dan 25m.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Het mag van mij volgend jaar toch wel wat sneller hoor. Verre van ideaal dit, voor alle partijen. Maargoed, hij is nu binnen. Benieuwd wie nu eerste keus zijn als het er echt om gaat, Rooney is niet echt in vorm.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:39 schreef Dos37 het volgende:
Bervatov dus toch naar United, Fergie had alles wel onder controle
Natuurlijk is het verre van ideaal maar ik zag dit al wel lang aankomen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het mag van mij volgend jaar toch wel wat sneller hoor. Verre van ideaal dit, voor alle partijen. Maargoed, hij is nu binnen. Benieuwd wie nu eerste keus zijn als het er echt om gaat, Rooney is niet echt in vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |