quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Prijzen lijst
Charity Chield
Europese Supercup
Wereldbeker voor clubteams
League cup
FA Cup
Champions Leauge
Premier League
Wordt nog een leuk seizoen
Ashley Young van Villa halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:31 schreef maniack28 het volgende:
Kansloos idd.. slechte wedstrijd, weinig initiatief, weinig combinaties. Ik vind Nani gewoon weer superslecht spelen. Anderson ook onopvallend.. Ik denk toch dat Fergie op den duur naar betere "vervangers" van namen als Giggs en Ronaldo moet gaan zoeken..
Waar heb je dat vandaan, want de Spurs hebben ook nog een vervanger nodig voor Keane.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het wachten is nu op de transfer van Pavluchenko naar Spurs, als het goed is komt Berbatov naar Man Utd wanneer dat geregeld is.
De dagelijkse gossip column van de BBCquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan, want de Spurs hebben ook nog een vervanger nodig voor Keane.....
quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Berbatov stapt dus vrolijk over naar City. Dat moet toch wel een klap van jewelste zijn voor Alex.
![]()
Maar ja eerlijk is eerlijk. De langdurige, twijfelende houding van United wordt nu keihard afgestraft.
Hoe bedoel je twijfelend?quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Berbatov stapt dus vrolijk over naar City. Dat moet toch wel een klap van jewelste zijn voor Alex.
![]()
Maar ja eerlijk is eerlijk. De langdurige, twijfelende houding van United wordt nu keihard afgestraft.
Ze hadden gewoon het gewenste bedrag op tafel moeten liggen. Alex wou een topspits dus dan mogen ze ook wel dieper in de buidel tasten.quote:Op maandag 1 september 2008 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoe bedoel je twijfelend?
Volgens mij zijn ze redelijk duidelijk geweest dat z ehme willen hebben, alleen niet voor meer dan 25m.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:54 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Het mag van mij volgend jaar toch wel wat sneller hoor. Verre van ideaal dit, voor alle partijen. Maargoed, hij is nu binnen. Benieuwd wie nu eerste keus zijn als het er echt om gaat, Rooney is niet echt in vorm.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:39 schreef Dos37 het volgende:
Bervatov dus toch naar United, Fergie had alles wel onder controle
Natuurlijk is het verre van ideaal maar ik zag dit al wel lang aankomen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het mag van mij volgend jaar toch wel wat sneller hoor. Verre van ideaal dit, voor alle partijen. Maargoed, hij is nu binnen. Benieuwd wie nu eerste keus zijn als het er echt om gaat, Rooney is niet echt in vorm.
Voor 150 miljoen doet Sir Alex er persoonlijk een strik omheen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)en_voor_Ronaldo.html
Dus Mancunians enjoy while it last!
Jammerquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo heeft zijn contract bij Madrid al denkbeeldig getekend, denk dat City hem kan vergeten.
Geweldig zeg vooral voor Renequote:Sir Alex names new assistant
Sir Alex Ferguson has announced that his new assistant manager will be former United midfielder Mick Phelan.
Succeeding Mick as first team coach is skills development expert Rene Meulensteen. The appointments, which take place with immediate effect, have been made following the departure in the summer of Carlos Queiroz to manage the Portuguese national team.
Sir Alex Ferguson told ManUtd.com: "I am delighted that Mick and Rene have agreed to fill these important positions.
"Mick knows Manchester United inside out, having been associated with the club for the best part of 20 years. He is a very talented and professional coach, whose ability and contribution to the club’s success has often been understated.
“Rene brings different ideas and experience to the role of first team coach. I believe he and Mick will provide an excellent team to continue the club’s willingness to try new ideas and constantly drive for success in an increasingly competitive game.”
Wat was dat? wacht even ik schuif even de CL beker en de PL beker aan de kant...kan ik het wat beter horenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
Maar mocht hij toch oren hebben naar de andere kant van de stad, gewoon 800 miljoen vragen. Ben je meteen van die lastige schuld af. Soit, dan stijgt de olieprijs maar een beetje.
Vond je hem niet nietszeggend?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
René Meulensteen was gisteren te gast bij Holland Sport, simpathieke man en 'n aanwinst als veldtrainer voor Alex Ferguson denk ik
Ik vond de vragen van Wilfried niet zoveel inhoud hebben, 't had allemaal wat dieper gekund denk ik.quote:
Dat had Robinho ook bij Chelsea, die is ook naar City gegaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo heeft zijn contract bij Madrid al denkbeeldig getekend, denk dat City hem kan vergeten.
De vorige seizoensstart was ook slecht, voor een deel met Ronaldo. Maar het is wel de beste voetballer van de wereld op het moment, dat ga je wel merken natuurlijk als die niet meedoet. Het probleem ligt er denk ik vooral in dat Ronaldo de enige echt goeie vleugelaanvaller is. Nani moet nog veel leren, bij Giggs is het beste er al lang af en Park doet goed zijn best maar komt technisch tekort.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo waarschijnlijk weer terug tegen Chelsea.
Ik heb eigenlijk nooi gedacht dat Man. United alleen maar om Ronaldo draait, maar de afgelopen weken doen ze verdomd hun best het tegenovergestelde te laten zien.
Prachtig, Berbatovquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef Un-X-PecteD het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1713603/
Wat ben ik blij dat de goede man eindelijk bij Manchester rondrent.
I let you shag my wifequote:
Wat jammer, prachtvoetballer samen met Yorke, wat 'n duo.quote:Cole beëindigt zijn loopbaan half jaar eerder dan gepland
11/11/2008 11:19
Andy Cole heeft een punt gezet achter zijn carrière. De spits was eigenlijk van plan het seizoen af te maken bij Nottingham Forest, maar enkele weken geleden ontbonden beide partijen het contract.
De 37-jarige aanvaller die furore maakte bij Newcastle United en Manchester United heeft nu besloten om zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. 'Het was niet de meest ideale afsluiting', aldus een teleurgestelde Cole. 'Maar het liep niet geheel naar wens.'
'Ik wilde graag de club uit mijn geboorteplaats de helpende hand toesteken, maar vanaf dag één verkeerde ik in onzekerheid over mijn rol in het elftal. Het leek wel of manager Colin Calderwood zich ongemakkelijk voelde door mijn aanwezigheid. Het was heel vreemd', vervolgt Cole.
In de periode 1993-95 was Cole veel trefzeker namens Newcastle United, in zijn eerste volledige seizoen scoorde hij maar liefst 34 keer in de Premier League. Begin 1995 verruilde hij The Magpies voor Manchester United, waar hij onder meer vijf landstitels, twee FA Cups en de Champions League won.
Na zijn vertrek bij Man Utd in 2001 presteerde Cole nog een aantal seizoenen goed bij Blackburn Rovers, Fulham en Manchester City, maar de laatste jaren waren de prestaties minder. Zijn laatste seizoen bij Nottingham Forest liep uit op een teleurstelling, Cole wist niet te scoren in de negen wedstrijden die hij speelde en in goed overleg werd zijn contract ontbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |