Net een klein kind ja, geweldigquote:
quote:Het is onzeker Chelsea tijdens de finale van de Champions League kan beschikken over John Terry. De aanvoerder van Chelsea liep in competitieduel met met Bolton Wanderers een armblessure op. In de slotfase van het duel liep ook Didier Drogba een blessure op, hij verdraaide zijn knie. "Het ziet er niet goed uit, maar we moeten afwachten. We hebben nog tien dagen tot de finale", aldus Grant over de blessure van Drogba. De finale van de Champions League is op 21 mei in Moskou, tegenstander is dan Manchester United.
Maldiniquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef zjroentje het volgende:
Giggs met de Cup.
759 wedstrijden voor 1 club. Ongelofelijk, zeker in deze tijd ...
Konden we ook wat eerder op bedquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dubbel zuur voor Terry, eerst haalt hij een bal uit de goal om later zelf te missen. Had hij net zo goed meteen die bal door kunnen laten, dan was het minder hard geweest
Als ik me niet vergis is Man U al enige jaren de populairste club wereldwijd met vooral veel aanhang in Aziëquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Heeft Man U trouwens wereldwijd de meeste supporters?
Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze een enorme fanbase hebben in Azië, Australië en Noord-Amerika.
Of hebben Real Madrid, Barça of Liverpool wereldwijd nog meer fans?
Zoiets meen ik ook gelezen te hebben. Met vooral de populariteitspiek ten tijde van de Champions League-winst van '99.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Man U al enige jaren de populairste club wereldwijd met vooral veel aanhang in Azië
Maar ik heb daar verder geen feiten/bewijzen van.
Die chintokken waren gék van Beckham destijds. Vandaar de populariteit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zoiets meen ik ook gelezen te hebben. Met vooral de populariteitspiek ten tijde van de Champions League-winst van '99.
Ik kan me nog wel herinneren dat United een Tour hield door Thailand ofzo, enige jaren geleden. Was een enorme Man U-hysterie daar.
Ik weet alleen niet of Man U in populariteit al weer is ingehaald door Real of Barca. Maar mocht dat al zo zijn, is dit successeizoen nieuwe weer een enorme boost op die ranking voor de Mancunians.
50 miljoen Koreaanse fans.quote:
Onzin. Alleen bij valpartijen van de bekende duikelaars (Ronaldo, Drogba) zat hij er een enkele keer naast. Verder niet slecht gefloten. Chelsea had wel pech met de grensrechters, Man Utd kreeg een corner teveel en Chelsea twee te weinig geloof ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Grimm het volgende:
Chelsea werd wel hardnekkig genaaid door de scheids.
quote:Ferguson: "Nog drie jaar manager"
Sir Alex Ferguson heeft onthuld dat hij nog maximaal drie jaar werkzaam zal blijven als manager. De Schot won onlangs met Manchester United voor de tweede keer in zijn periode bij de club de Champions League.
"Ik blijf nog maximaal drie jaar dit werk doen," aldus Ferguson in The Mail on Sunday. "Ik denk dat mijn vrouw ook eens wat van mijn tijd verdient. Hoe ouder je wordt, hoe groter je schuldgevoel wordt."
In 2002 overwoog Ferguson ook al eens om zijn managersloopbaan te beëindigen. Uiteindelijk kwam hij op die beslissing terug. "Mijn vrouw Cathy was degene die me destijds overtuigde om door te gaan, dat zal ze nu niet meer doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |