Het was niet best nee. Rare opstelling ook wel. Maar je moet wat natuurlijk met die drie topwedstrijden zo kort op mekaar. Kwamen er nog bijna mee weg ook, tweede helft speelde Chelsea ook niet best meer. En wat mensen geblesseerd uitgevallen weer, al zal Vidic wel gewoon meedoen woensdag en ik zie Rooney wel met een injectie ofzo spelen.quote:Op zondag 27 april 2008 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Nou dat was nou niet geweldig gisteren
Slecht moment om de vorm te verliezen
quote:Erewedstrijd voor Solskjaer
Ole Gunnar Solskjaer krijgt op zaterdag 2 augustus een erewedstrijd aangeboden door zijn oude werkgever Manchester United. De Engelse club speelt dan tegen het Spaanse Espanyol. De Noorse aanvaller moest vorig seizoen noodgedwongen stoppen met het spelen van professioneel voetbal vanwege langdurig blessureleed.
"Ik ben erg verheugd dat de club me dit geeft," aldus de Noor op de website van de club. "Het zal een emotionele dag voor me worden om nog een keer op Old Trafford te spelen voor al die geweldige fans."
Mooiquote:
1 down, 4 to go.quote:Op zondag 27 april 2008 13:48 schreef DemonCleaner het volgende:
Op zich is er niks aan de hand, maar we moeten nu wel nog vier keer aan de bak.
Heb ik zelf ook ja. Hopelijk geeft dit vertrouwen voor de laatste twee competitiewedstrijden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1 down, 4 to go.
Thuis tegen WHU voorzie ik weinig problemen, maar op die akker in Wigan weet ik het nog niet ...
Tja, als 't 1-0 blijft weet je dat 't die laatste 10 minuten zo gaat. Maar ik vond 't nog "meevallen" moet ik eerlijk zeggen, v.d. Sar heeft 't toen nog niet eens echt druk gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef Keano het volgende:
Tevez speelde werkelijk geniaal, die vent jaagde op alles wat bewoog. Ik had er angst voor met het wegvallen van Rooney en Vidic, maar op die laatste 10 minuten na ging het gesmeerd.
Ik neem aan van wel, hij was 'n twijfelgeval tegen Barįa dus verwacht ik dat ie de komende wedstrijden gewoon aanwezig is.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:41 schreef Leatherface het volgende:
Wat zijn eigenlijk de vooruitzichten voor Vidic?
Is die weer fit tegen de tijd dat de finale gespeeld wordt?
Helaas is het dus Chelsea geworden.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Keano het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een finale tegen Liverpool. Die wedstrijd spreekt meer tot de verbeelding dan een wedstrijd tegen Chelsea lijkt me.
Balen zeg, vooral Vidic kan dus zo'n beetje afgeschreven worden voor dit seizoenquote:Rooney misschien op bank, Vidic nog kansloos
02/05/2008 14:29
Wayne Rooney behoort zaterdag wellicht tot de reserves van Manchester United. Nemanja Vidic ontbreekt op Old Trafford tegen West Ham United.
Rooney kampt al enige tijd met een heupblessure, die hij in april in het duel met Blackburn Rovers op Ewood Park opliep. Hij speelde vorige week nog wel in Barcelona en ook het afgelopen weekeinde tegen Chelsea, maar werd in beide duels vervangen.
Deze week miste de aanvaller de tweede halve finale van de Champions League-wedstrijd tegen Barcelona. Man United manager Alex Ferguson vindt dat Rooney goed vooruit gaat, maar wil met het oog op de eindstrijd van de Champions League geen enkel risico nemen.
'Wayne zit zaterdag mogelijk op de bank', zegt de Schot op de website van zijn club, 'maar met een grote finale in het vooruitzicht wil ik voorzichtig met hem zijn.' Ferguson bevestigde verder dat de van een hersenschudding herstellende Vidic zaterdag nog ontbreekt tegen The Hammers.
In Brown heb ik wel vertrouwen achterin. Helaas gaan we nu weer een 4-3-3 achtige opstelling zien, omdat Man Utd maar drie centrumspitsen heeft waarvan er maar één (Tevez) fit is. Vind ze toch beter spelen in 4-4-2. Maar thuis tegen West Ham moet het zo ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat ze capabele vervangers achterin hebben, op Vidic loopt het niet stuk. Ook voorin zijn er goede opties, het zou erger zijn als Ronaldo wegvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |