abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63514145
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hoe zit het met Berbatov's blessure ?
Geen idee nergens te vinden op de site. Maar hij is er vanavond in ieder geval niet bij.
Striving to be more than average.
pi_63599380
quote:
Manchester United kan 'Bambi' vanaf januari inzetten

28/11/2008 16:50

Zoran Tosic heeft een werkvergunning gekregen en kan in januari zijn debuut maken voor Manchester United. De 21-jarige Serviër, die vanwege zijn ranke gestalte de bijnaam Bambi heeft, komt over van Partizan Belgrado, dat naar verluidt bijna negen miljoen euro incasseert.

Tosic voldeed niet aan de standaardvoorwaarden die gelden voor spelers van buiten de Europese Unie. Toch is het duidelijk dat hij met twaalf interlands en tal van optredens in de Servische Onder-21-ploeg een belofte is die een mooie toekomst te wachten staat.

Man United voegt naast Nemanja Vidic en Tosic mogelijk een derde speler van Partizan aan de selectie toe. Adam Ljajic, een negentienjarig talent, zou het nieuwe doelwit van de kampioen van Engeland zijn.
Komt bij mij behoorlijk onverwacht, niet eerder iets van gehoord. Iemand bekend met deze jongens? Zijn 't leuke talenten?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63599558
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Komt bij mij behoorlijk onverwacht, niet eerder iets van gehoord. Iemand bekend met deze jongens? Zijn 't leuke talenten?
Ze werden beide al eerder aan Man Utd gelinkt. Tosic speelt linksbuiten, maar geen idee hoe goed hij is. Wel een positie waarvoor we wat versterking kunnen gebruiken. Denk niet dat hij al heel veel in actie komt dit seizoen, zal wel even rustig mogen wennen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63610693
Man Utd
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:49:19 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63795273
quote:
Ruzie met terreinbeheerder kost Evra vier duels

05/12/2008 20:40

De Engelse voetbalbond (FA) heeft Patrice Evra voor vier wedstrijden geschorst. De Franse linksback van Manchester United moet boeten voor een ruzie met een terreinbeheerder van Stamford Bridge, het stadion van Chelsea.

Het incident dateert van 26 april van dit jaar, toen Chelsea met 2-1 won van Man United. Een aantal reserves van de gasten werkte na afloop een looptraining af. Terreinknechten sommeerden de United-spelers een bepaald deel van het veld niet te gebruiken, waarna een woordenwisseling volgde.

Evra vormde het middelpunt van een opstootje dat volgde. De Fransman zou volgens zijn ploeggenoten zijn beledigd. 'Patrice wilde een verklaring en vanaf dat moment wilden die mensen hem te lijf gaan', verklaarde Carlos Tévez. 'Het is logisch dat wij probeerden onze ploeggenoot te verdedigen, maar in een mum van tijd waren we omsingeld door stewards van Chelsea. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.'

De FA is na maandenlang onderzoek van mening dat Evra zich onbehoorlijk heeft gedragen. Naast een schorsing van vier duels kreeg de Franse international een boete van bijna zestienduizend euro. Chelsea-steward Sam Bethell moet ruim 26 duizend euro betalen voor zijn aandeel in het opstootje.
WTF

Silvestere maar terughalen. Linksback is nou niet de positie die het best bezet is.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:41:57 #281
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63796820
En het gaat ook pas vanaf 22 december in, dus mist sowieso Chelsea thuis
pi_63796889
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:41 schreef Dos37 het volgende:
En het gaat ook pas vanaf 22 december in, dus mist sowieso Chelsea thuis
Nee, er zit nog een League Cup wedstrijd tussen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:48:13 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63796974
oow mooi. De officiële site van United geeft die wedstrijd nog niet aan

26 Dec Barclays Premier League Stoke City A 12:45
29 Dec Barclays Premier League Middlesbrough H 20:00
January 2009
04 Jan FA Cup Southampton A 16:00
11 Jan Barclays Premier League Chelsea H 16:00

Weet ook iet of die FA cup wedstrijd wel meetelt. Dan is het nog steeds de 4de wedstrijd.
pi_63798400
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Dos37 het volgende:
oow mooi. De officiële site van United geeft die wedstrijd nog niet aan

26 Dec Barclays Premier League Stoke City A 12:45
29 Dec Barclays Premier League Middlesbrough H 20:00
January 2009
04 Jan FA Cup Southampton A 16:00
11 Jan Barclays Premier League Chelsea H 16:00

Weet ook iet of die FA cup wedstrijd wel meetelt. Dan is het nog steeds de 4de wedstrijd.
FA Cup telt wel mee ja. Schorsingen in Engeland gelden voor alle binnenlandse competities. Als de league cup er ook nog tussen zou zitten valt het dus nog wel mee met de schade.

Vier wedstrijden vind ik sowieso wat veel, als je ziet wat er voor de gemiddelde doodschop wordt gegeven.
pi_63801108
Hmm, de tegenstanders moeten ook zonder Evra verslagen kunnen worden. Gelukkig maar, maar wat 'n trieste schorsing zeg
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:34:06 #286
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63801859
Ach dan is evra voor de andree 4 competities lekker fit
  maandag 8 december 2008 @ 19:45:43 #287
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63858552
quote:
Strong squad for Japan

Sir Alex Ferguson has confirmed a full-strength, 23-man squad that will travel to Japan for the FIFA Club World Cup next week.

The Reds depart for Tokyo on Sunday, the day after the Premier League clash with Tottenham Hotspur on Saturday.

United boss Sir Alex had hinted that he might leave some players behind to cope with the Stoke City fixture on Boxing Day, just three days after the Reds return from the Japanese capital. But the Reds manager's squad selection is a statement of intent - United want to win this competition and take world football's crown to go with the European title.

United enter the competition at the semi-final stage in Yokohama on Thursday 18 December (KO 10:30 CET) against one of Adelaide United (Australia), Waitakere United (New Zealand), or Gamba Osaka (Japan).

In the other half of the draw, Egyptian giants Al-Ahly fight it out with Mexicans Pachuca for the right to play LDU Quito of Ecuador in the other semi-final. The final is on Sunday 21 December (KO 10:30 CET) at the Yokahama Stadium.

Travelling squad:
Goalkeepers: Van der Sar, Kuszczak, Foster; Defenders: Neville, Evra, Ferdinand, Vidic, O'Shea, Evans, Rafael; Midfielders: Ronaldo, Anderson, Giggs, Park, Carrick, Nani, Scholes, Fletcher, Gibson; Strikers: Berbatov, Rooney, Tevez, Welbeck.
Had ik niet verwacht, ik dacht dat ie misschien een van der Sar, Scholes, Giggs zou thuis laten.
pi_63858581
Hele belangrijke overwinning afgelopen weekend
pi_63908656
quote:
Man Utd negentig minuten verwijderd van record Ajax

10/12/2008 11:11

Manchester United heeft woensdagavond in de thuiswedstrijd tegen Aalborg BK een zege of gelijkspel nodig om een Champions League-record van Ajax te evenaren. De Mancunians zijn in het miljoenentoernooi al achttien opeenvolgende duels ongeslagen.

Indien ook de wedstrijd tegen de Denen zonder nederlaag eindigt, komt de Engelse landskampioen op gelijke hoogte met de Amsterdammers. Ajax, dat tussen 14 september 1995 en 20 maart 1996 negentien keer op rij niet verloor op het miljoenenbal, deelt het record sinds 2001 met Bayern München.

Op basis van de statistieken moet het raar lopen wil Manchester het record mislopen. De formatie van manager Sir Alex Ferguson heeft in de Champions League ook al achttien thuiswedstrijden op rij niet meer verloren en hield bovendien op Old Trafford in zijn laatste vijf duels de nul.
pi_63909711
Had liever gezien dat er een paar spelers thuis bleven, die wereldbeker boeit nou niet zo heel erg. PL en CL gaan toch voor. Van de andere kant ga je ook niet tegen pak m beet Rooney zeggen dat hij niet mee gaat naar de WK clubteams omdat hij tegen Stoke City moet spelen.
pi_63911085
Cool.
pi_63984640
En dat record is er dus helaas aan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63984704
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
En dat record is er dus helaas aan .
Nog niet he, nu hebben ze alledrie 19x op rij gewonnen. De eerstvolgende wedstrijd is uit voor Utd, dus met een beetje mazzel voor Ajax blijft het nog staan.
pi_64011503
Wat een kut gelijkspel gisteren tegen Spurs.
&Ik vond die afgekeurde goal van Ronaldo niet eens hands!
pi_64011676
Op naar dat commerciële gedrocht dan maar...had graag gezien dat Ferguson wat mensen thuis had gelaten, nu moet ie ook maar gewoon gewonnen worden dan.
pi_64014407
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:05 schreef DemonCleaner het volgende:
Op naar dat commerciële gedrocht dan maar...had graag gezien dat Ferguson wat mensen thuis had gelaten, nu moet ie ook maar gewoon gewonnen worden dan.
Dat tegen Gamba Osaka ofzo?
Vind het zo jammer dat het donderdag 11:30 geloof ik is...
kan ik niet kijken
pi_64016088
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat tegen Gamba Osaka ofzo?
Vind het zo jammer dat het donderdag 11:30 geloof ik is...
kan ik niet kijken
Dat is de halve finale ja. Daarna (als t goed is ) tegen de winnaar van LCD Quito ofzoiets tegen America geloof ik
pi_64016327
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dat is de halve finale ja. Daarna (als t goed is ) tegen de winnaar van LCD Quito ofzoiets tegen America geloof ik
Dat is toch op woensdag?

&de finale (als Man Utd doorgaat) is toch ook op zo'n vertiefde kuttijd?
pi_64016952
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat is toch op woensdag?
quote:
&de finale (als Man Utd doorgaat) is toch ook op zo'n vertiefde kuttijd?
zelfde tijd als de wedstrijd van donderdag. Maar wel op een zondag. Denk niet dat ik er iets van ga kijken.
  zondag 14 december 2008 @ 22:12:47 #300
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64016971
de finale zal ook wel om 11:30 zijn.

Dat ding moet wel gewonnen worden, maar niet te koste van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')