I let you shag my wifequote:
Wat jammer, prachtvoetballer samen met Yorke, wat 'n duo.quote:Cole beëindigt zijn loopbaan half jaar eerder dan gepland
11/11/2008 11:19
Andy Cole heeft een punt gezet achter zijn carrière. De spits was eigenlijk van plan het seizoen af te maken bij Nottingham Forest, maar enkele weken geleden ontbonden beide partijen het contract.
De 37-jarige aanvaller die furore maakte bij Newcastle United en Manchester United heeft nu besloten om zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. 'Het was niet de meest ideale afsluiting', aldus een teleurgestelde Cole. 'Maar het liep niet geheel naar wens.'
'Ik wilde graag de club uit mijn geboorteplaats de helpende hand toesteken, maar vanaf dag één verkeerde ik in onzekerheid over mijn rol in het elftal. Het leek wel of manager Colin Calderwood zich ongemakkelijk voelde door mijn aanwezigheid. Het was heel vreemd', vervolgt Cole.
In de periode 1993-95 was Cole veel trefzeker namens Newcastle United, in zijn eerste volledige seizoen scoorde hij maar liefst 34 keer in de Premier League. Begin 1995 verruilde hij The Magpies voor Manchester United, waar hij onder meer vijf landstitels, twee FA Cups en de Champions League won.
Na zijn vertrek bij Man Utd in 2001 presteerde Cole nog een aantal seizoenen goed bij Blackburn Rovers, Fulham en Manchester City, maar de laatste jaren waren de prestaties minder. Zijn laatste seizoen bij Nottingham Forest liep uit op een teleurstelling, Cole wist niet te scoren in de negen wedstrijden die hij speelde en in goed overleg werd zijn contract ontbonden.
En de voorzetten van rechts van Becksquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Cole en Yorke ja, ik kan ze me nog goed herinneren. Jammer dat een carrière zo moet eindigen.
Erg jammer dat hij zoveel mist. Goede spelerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
MUTV meldt dat Hargreaves dit hele seizoen eruit ligt.
Vond het een goede aankoop, maar als je kijkt wat hij zo'n beetje gemist heeft, is het wat weggegooid geld.
quote:Van der Sar nog niet bezig met stoppen
Manchester United-doelman Edwin van der Sar heeft aangegeven dat hij, ondanks zijn 38 jaar, nog niet bezig is met stoppen. De voetballer met de meeste Oranje-interlands geniet nog van het spel.
"Het gaat allemaal in een flits voorbij. Op mijn 24e dacht ik: "Tot mijn hoeveelste blijf ik spelen? Tot mijn 34e. Tien jaar is genoeg." Toen ik 34 werd, had ik er nog steeds plezier in, ik was nog steeds fit en ik wilde doorspelen," aldus Edwin van der Sar tegenover de Daily Telegraph.
De doelman van Manchester United gaf aan dat hij zijn werk erg leuk vindt en het geen verdienste vindt dat hij al zo lang speelt waarbij hij de nadruk legde op de prestaties van zijn ploeggenoot Ryan Giggs.
"Het is de mooiste baan te wereld, maar wat Ryan Giggs doet, als een veldspeler, is een veel grotere prestatie dan die van een doelman," aldus de oud-international.
"Ik ben blij. Het belangrijkste is voor mij is dat ik erkenning van mijn medespelers en coach krijg," zo voegde Van der Sar daaraan toe.
Voor de derde keer op rij twee goals in een thuisduel. En ook nog minstens een assist. Vooral leuk voor Welbeck om zo je debuut te maken, heerlijke goalquote:Op zondag 16 november 2008 00:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zkerz! En Ronaldo ook weer 2 goals erbij
Match of the day?quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Engels voetbal wordt nergens meer uitgezonden he ? Weet iemand de naam van dat sportprogramma waar Alan Shearer commentaar in geeft ? Misschien dat ik die van internet kan plukken ergens...
Hoe durven zequote:Two-match ban for the boss
The FA has banned Sir Alex Ferguson from the touchline for two games and fined him £10K for his conduct towards the referee at the Hull City match.
The United boss attended a hearing at the City of Manchester Stadium today, after which the FA issued this statement:
"At a Regulatory Commission hearing today, Manchester United manager Sir Alex Ferguson was given a two-match touchline ban and fined £10,000.
"Ferguson admitted a charge of improper conduct in relation to his behaviour towards referee Mike Dean following United's match against Hull City on 1 November. The touchline ban will come into effect from 2 December.
"In reaching its decision, the Commission took into account Ferguson's admission of the charge and his previous disciplinary record."
The start date of the ban means Sir Alex will have to sit in the stands for two consecutive home matches - the Carling Cup tie against Blackburn on Wednesday 3 December and the Barclays Premier League match against Sunderland three days later.
Doet vandaag tegen Villarreal niet mee, komend weekend in de competitie misschien wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hoe zit het met Berbatov's blessure ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |