Voor 1 euro per A4 kan dat op iedere school welquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef loecje het volgende:
een schoolprinter die in kleur print.. die wil ik ook wel.
gave canvas, waar vandaan als ik vragen mag!quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef bartos het volgende:
[ link | afbeelding ]
links een kleurig olie canvas van 100 euro inclusief bezorgen van 200 x 125
en recht een poging tot een leeuw voor 5 euro potje verf
Is niet denigrerend bedoeld.. ik ging er vanuit dat het dan een redelijk prijzig canvas is als iemand het als afstudeercadeau krijgt.quote:
Ik studeerde in Groningen aan de Hanze, moet je wel iemand kennen met een computer account daar (of een student daar even vragen). Op Zerknikeplein 11 (witte gebouw met dat grote balkon aan de voorkant) staat een A0 plotter.quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef loecje het volgende:
enig idee of dat ook in groningen kan? dat lijkt me wel wat zelf dingen (laten) afdrukken.
tuincentrum de boeg drontenquote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
gave canvas, waar vandaan als ik vragen mag!
Wat vind je er lelijk aan dan? Ik vind het juist wel aardig hoe de felle en witte kleur licht van de bouwlampen in het schilderij is gebracht. Verder niet heel bijzonder inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is niet denigrerend bedoeld.. ik ging er vanuit dat het dan een redelijk prijzig canvas is als iemand het als afstudeercadeau krijgt.
Verder vind ik het werk wel lelijk, dat wel.
En het is sowieso lastig om een schilderij op een foto te bekijken. In het echt vind ik hem zelf ook mooier dan op een foto (je kunt bijvoorbeeld de structuur van de verf dan helemaal niet zien). En verder zoals eerder in dit topic genoemd, smaak is persoonlijk dus ik trek me eigenlijk niet zoveel van andermans mening aan. Ik vind hem zelf geweldig. Ik hou van de sfeer, een bouwplaats zo 's avonds in het licht van lantarenpaal (die zelf net niet ziet), helemaal verlaten (geeft iets bevreemdend, sereens, normaal gebeurt er op zo'n plek van alles), het ritme van het hek en de bouwsteigers, het witte van het licht op het hek en de muur er achter. En verder past de kleur goed bij mijn interieur en het thema ook nog eens goed bij mijn studie (bouwkunde).quote:Op maandag 4 april 2011 00:46 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan dan? Ik vind het juist wel aardig hoe de felle en witte kleur licht van de bouwlampen in het schilderij is gebracht. Verder niet heel bijzonder inderdaad.
Mooi!quote:Op maandag 4 april 2011 01:33 schreef Hilzillah het volgende:
Beatles
[ afbeelding ]
En 3 zelf geschoten appels. Deze drie in lijstjes van 30x30
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Oh HAI!!
You know how
to get back to Kenya??
Silly GPS's these days!
kthnxbye
daar heb ik inlog van. kom alleen nooit op zernike.quote:Op zondag 3 april 2011 23:59 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik studeerde in Groningen aan de Hanze, moet je wel iemand kennen met een computer account daar (of een student daar even vragen). Op Zerknikeplein 11 (witte gebouw met dat grote balkon aan de voorkant) staat een A0 plotter.
Geen tekst erbij doen, oogt heel cheap. Gewoon mooie print met kader.quote:Op maandag 4 april 2011 02:13 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Mooi!
Krijg helemaal trek in appels nu![]()
[ afbeelding ]
Deze ga k op canvas laten drukken.
Zelfgemaakte foto combinatie van giraffe in Kenya.
En strand op de Malediven.
Wil er nog een funny textbubble bij plaatsen.
had nu dit verzonnen:
[..]
Dit oogt zo niet cheap?quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Geen tekst erbij doen, oogt heel cheap. Gewoon mooie print met kader.
Als de tijd 'rijp' is nog wat experimenteren met ander fruit... Kersen ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 02:13 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Mooi!
*knip*
[..]
Ik vind 'm ook mooi, maar ja... ik heb ook Bouwkunde gestudeerd.quote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En het is sowieso lastig om een schilderij op een foto te bekijken. In het echt vind ik hem zelf ook mooier dan op een foto (je kunt bijvoorbeeld de structuur van de verf dan helemaal niet zien). En verder zoals eerder in dit topic genoemd, smaak is persoonlijk dus ik trek me eigenlijk niet zoveel van andermans mening aan. Ik vind hem zelf geweldig. Ik hou van de sfeer, een bouwplaats zo 's avonds in het licht van lantarenpaal (die zelf net niet ziet), helemaal verlaten (geeft iets bevreemdend, sereens, normaal gebeurt er op zo'n plek van alles), het ritme van het hek en de bouwsteigers, het witte van het licht op het hek en de muur er achter. En verder past de kleur goed bij mijn interieur en het thema ook nog eens goed bij mijn studie (bouwkunde).
Ik heb de muur zelfs speciaal over gesaust nadat ik het schilderij had gekregen. Maar inderdaad lastig te zien.quote:Op maandag 4 april 2011 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook mooi, maar ja... ik heb ook Bouwkunde gestudeerd.
Ik vind juist weer dat ie - volgens de foto's althans - niet zo goed past bij je muur en inrichting. Al is daar op de foto's natuurlijk nauwelijks iets van te zien, maar dat geel en dat kastje hebben naar mijn idee toch een heel andere sfeer dan het doek.
die appels zijn mooi. groen is niet helemaal mijn ding, maar vind het idee wel heel leuk (met kersen zou meer bij mijn inrichting passen)quote:Op maandag 4 april 2011 01:33 schreef Hilzillah het volgende:
Beatles
[ afbeelding ]
En 3 zelf geschoten appels. Deze drie in lijstjes van 30x30
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ontzettend leuk, een combinatie van twee zelfgemaakte foto's!quote:Op maandag 4 april 2011 02:13 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
Deze ga k op canvas laten drukken.
Zelfgemaakte foto combinatie van giraffe in Kenya.
En strand op de Malediven.
Wil er nog een funny textbubble bij plaatsen.
had nu dit verzonnen:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |