Het is meer om ook direct mijn audio bestanden mee aan en uit te zetten. En foto's zijn ook altijd leukquote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Goedkoop schilderij zeg een tv scherm aan
Ik heb ze bij de Bijenkorf in Amsterdam zien hangen. Dat is echter wel zo'n 4 jaar geleden. Maar misschien is het een blijvertje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef ryan_atwood het volgende:
tvp, ik moet zelf ook nog iets moois aan mijn muur hangen. Zit zelf te denken aan een Herman Brood replica. Iemand goede tips waar je voor een redelijke prijs die kan halen?
Kijk eens bij de Expo, daar werden ze eerder voor een redelijke prijs verkocht. Ik heb er niet op gelet of ze ze nog hebben, maar zeker even de moeite om te proberenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef ryan_atwood het volgende:
tvp, ik moet zelf ook nog iets moois aan mijn muur hangen. Zit zelf te denken aan een Herman Brood replica. Iemand goede tips waar je voor een redelijke prijs die kan halen?
Kijk eens bij de Actionquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ben nu aan het verhuizen en moet ook eens even goed gaan nadenken over wat er aan de muren komt te hangen. Heb alleen een vrij beperkt budget op het moment
Hey wat is 'de Action' ? Ik heb even gezocht maar vind geen winkel die jij waarschijnlijk bedoeld! Heb je een website of is het een echte winkel? mvgquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens bij de ActionAls je geluk hebt kun je daar voor een paar euro toch wat leuks halen voor aan de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een filliaal in Utrecht, ga ik dan wel eens een keertje rondkijken![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hey wat is 'de Action' ? Ik heb even gezocht maar vind geen winkel die jij waarschijnlijk bedoeld! Heb je een website of is het een echte winkel? mvg
Oh misschien toch deze?Onder welke steen heb jij gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een filliaal in Utrecht, ga ik dan wel eens een keertje rondkijken![]()
![]()
Ze hebben volgens mij wel meerdere filialen in UtrechtZe hebben food maar met name non food artikelen en zij erg goedkoop. Ik ga daar met plezier winkelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen![]()
Ze hebben volgens mij wel meerdere filialen in UtrechtZe hebben food maar met name non food artikelen en zij erg goedkoop. Ik ga daar met plezier winkelen
Erg cool, vooral die van Picasso!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:02 schreef Mr_Moon het volgende:
Aan de muur in mijn kantoor:
4 reproducties van de "think different" reclamecampagne van Apple:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, geheel oftopic, maar je hebt de poezels toch genomen zie ik!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef maok het volgende:
Ik wil graag dit schilderij van deze kunstenaar (maar daar moet ik nog even voor sparen):
[ afbeelding ]
Maar nu hangen er planten en een kattenslaapplek:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |