heldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ken nog een giller van een garp:
''Naar een meid toe lopen en vragen of ze een büstehouder draagt''.. Zegt ze: ''ja'''.. Zeg jij: ''Als je geen voeten hebt draag je toch ook geen schoenen''
M.a.w. Ze heeft heul geen büste~~~~~!!1!!één!!@@@einzweidrei!!@@@!!!@@@@@12212!!@~!~!!!
WAT EEN GARP, WAT EEN GARP.. LACHUUUH, GIERUUUH, BRULLUHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet je van tevoren even PM-enquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
Omg ik heb het nog nooit zo koud gehad! Lesgeven in de regen is niet echt tof. Nu mis ik iemand om me warm te houden
Ja dat soort dingen moet je dan ook zeggen voordat ik ga lesgevenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je van tevoren even PM-en
ik heb meelij met jou![]()
dan weet je het voor de volgende keerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen moet je dan ook zeggen voordat ik ga lesgevenIk ben wel blond he!
Dat vind ik tof van je
ik woon niet in Enschedequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:36 schreef Samzz het volgende:
Bij deze dan, vrijdag ga ik weer lesgeven
Waar in Enschede woont jouw huis eigenlijk?
kloptquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef Samzz het volgende:
Blunder!
Dat is bij Haaksbergen toch? Meende dat ik daar een keer concours had... mooie buitenbaan.
welterustenquote:Ik ga slapen, welterusten
OMG, Rumille.. Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef Rumille het volgende:
Ik heb geen klompen.
Degelijke schoenen (waar voetsteun gedoe losgerukt is, maar goed).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/96/Schoenen.jpg
Dus dat blauwe + beige stuk is losgeraakt.
Isidorusruiters en Sterruitersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
concours bij de sterruiters of isidorusruiters?
sterruiters is nl haaksbergen
Is Rumille verliefd op je ja?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Samzz het volgende:
Oke, er is dus een 12 jarig knulletje verliefd op me. Wat moet ik daar nu mee
is dat bah?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, hij is niet de 12 jarige die ik bedoel.
Bah, ik ben geil
Wel als je weg moet en er niks aan kan doenquote:
hier nu ook weerquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:07 schreef Samzz het volgende:
Msn doet t hier gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |