Nee, nog gewoon bij mijn oudersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Import? Op kamers oid? Geen idee.
Goede morgen allemaal
Zeg maar iemand die niet van oorsprong uit Twente komt, maar er nu wel woont.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:11 schreef First het volgende:
wesselerbrink, en wat is een reserve tukker.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar iemand die niet van oorsprong uit Twente komt, maar er nu wel woont.
Ik heb nieuwe schoenen gekochtBeloning voor het halen van m'n tentamens
Wen dr maar aan knulquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef Rumille het volgende:
Schoenen
Je bent wel een echte meid he?
Paarden, schoenen, andere zooi.
Bah.
Ken nog een giller van een garp:quote:
ik zou eens van de pillen afblijven als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ken nog een giller van een garp:
''Naar een meid toe lopen en vragen of ze een büstehouder draagt''.. Zegt ze: ''ja'''.. Zeg jij: ''Als je geen voeten hebt draag je toch ook geen schoenen''
M.a.w. Ze heeft heul geen büste~~~~~!!1!!één!!@@@einzweidrei!!@@@!!!@@@@@12212!!@~!~!!!
WAT EEN GARP, WAT EEN GARP.. LACHUUUH, GIERUUUH, BRULLUHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
''Naar een meid toe lopen en vragen of ze een büstehouder draagt''.. Zegt ze: ''ja'''.. Zeg jij: ''Als je geen voeten hebt draag je toch ook geen schoenen''
M.a.w. Ze heeft heul geen büste~~~~~!!1!!één!!@@@einzweidrei!!@@@!!!@@@@@12212!!@~!~!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik alquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou eens van de pillen afblijven als ik jou was
quote:
Dat is iig een grap die bij mij heeuuul niet zal werkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me toch serieus af wat je dan dacht dat ik was?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef Rumille het volgende:
Schoenen
Je bent wel een echte meid he?
Paarden, schoenen, andere zooi.
Bah.
Ik heb ook klompen. Die lopen echt vet fijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:34 schreef Rumille het volgende:
Ik dacht niks, ik hoopte op iemand die niet praatte over voetbal en schoenen.
En ik draag klompen.
Nee, ik bedoelde 'schoenen kopen'
Ik heb schoenen die lopen echt vet fijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook klompen. Die lopen echt vet fijn
Vanavond moet ik een viertal commanderen... dat zal 'm worden, het is al lang geleden dat ik dat gedaan heb
Voorpost member?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:06 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ik loop altijd in kisten
zitten fijn
Nee ik ben geen reservetukkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar iemand die niet van oorsprong uit Twente komt, maar er nu wel woont.
Ik heb nieuwe schoenen gekochtBeloning voor het halen van m'n tentamens
ik ben geen naziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
welke leverquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:20 schreef First het volgende:
[..]
Nee ik ben geen reservetukker.
Tukker in hart en lever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |