zal ik jou eens onder handen nemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Samzz het volgende:
Moggel is echt kut
Ik mag vanavond weer lekker naar de manege. Hoppa! Woensdag word m'n zadel onder handen genomen.
prettig weekend remcoquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
prettig weekend remco
wat ga je allemaal doen?
quote:
nee rockcafe in ommenquote:
Oh, wil je mij ook opvullen zoals met m'n zadel gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik jou eens onder handen nemen
Rock 'n Roll is tofquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee rockcafe in ommen
rock n roll avond![]()
vriendin is bob
is goed. PM maar voor een afspraakquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wil je mij ook opvullen zoals met m'n zadel gebeurd?
mooiquote:Hahaha het was weer mooi op de manege, langdradig dat dressuur, maar mooi
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wil je mij ook opvullen zoals met m'n zadel gebeurd?
gelezen vanmorgen, ging gisteravond ook al het hele café door...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)k-in-Haaksbergen.ece
Hahaha, eerst maar eens een gaatje vinden in die overvolle agenda van mij...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed. PM maar voor een afspraak
Nee, ik zit op het secretariaat, geld innen, prijzen uitreiken, punten tellen, beetje zuipen, mooi werk welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooihoelang heb je dat nou gedaan dan? en zit je dan hele tijd op je paard?
Nee, niet in de planning. Morgen is de finaledag, om half acht op de manege zijn. Morgen avond huldiging van Kampioenen van Enschedequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
ga jij van 't weekend nog weg?
PWNDquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:25 schreef Samzz het volgende:
Ik mooi met de Touran naar de manege. Kom ik buiten om weg te rijden, staat er een Hummer naast, nou, mijn relatief grote auto leek een mini
Lekker middagje weer hoor!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |