OOOHquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 kameraad die altijd wel meegaat bier drinken op vrijdag jah!maar ik had geluk, de anderen wilden nu wel naar het café, dus ik ben alsnog geweest
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef Samzz het volgende:
Bruins is kut in de vakanties/lange weekenden. Allemaal Breezers die maandag niet naar school moeten. Op zich zal dat voor sommigen weer perspectief bieden, maar ik word er gek van
Ik ga me vanavond vervelen, ik voel het...
Het was meer als grapje bedoeldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:14 schreef Samzz het volgende:
Oef... Blijkbaar behoor jij tot diegenen waar het perspectief voor bied. Eng
aahquote:Op zondag 23 maart 2008 15:04 schreef Samzz het volgende:
Ik wil naar de Paaskermis hier, maar er wil toch helemaal niemand mee he
quote:
en dan gaan ze janken om die penalty die ze hadden willen hebbenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]wel mooi dat ajax nu eens voelt hoe het is om in de laatste minuut te verliezen.
typisch ajax. het ligt nooit aan hun eigen spelquote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan gaan ze janken om die penalty die ze hadden willen hebben
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa wil een vlaggenmast in de tuin. Opzich niks mis mee, maar hij wil de vlag van Overijssel, niet eens het Twentse Ros...
gefeliciteerdquote:Mijn paard is lekker een topper
Stil maar, in 2020 heeft PSV er genoeg van en mag een andere club een keer kampioen wordenquote:
Tuurlijk. Er staat een stijgerend paard op. Machtige vlag is het. Maar ja, hij vind de kleurtjes van Overijsselse vlag mooi...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
twentse vlag is toch veel mooier
dan moet je maar zorgen dat je hem ompraatquote:Op zondag 23 maart 2008 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er staat een stijgerend paard op. Machtige vlag is het. Maar ja, hij vind de kleurtjes van Overijsselse vlag mooi...
Waar was je vorige week met je grote bek dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stil maar, in 2020 heeft PSV er genoeg van en mag een andere club een keer kampioen worden
was 100% penalty...quote:Op maandag 24 maart 2008 17:12 schreef Roycoooooo het volgende:
En over die penalty, was t toch ook of ga je nu zeggen dat t geen pingel was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |