Grapje BH!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik doe aantal (keuze)vakken. Zijn op Spaans na allemaal groepsopdrachten. En ik de oudste? Er zijn er ook genoeg die eerst MBO hebben gedaan en nog wat ouder zijn. Eigenlijk was het ook een excuus om eerder naar huis te kunnen om nog even te slapen, zoveel werk was er niet meer.
Typfout.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is gefacked????![]()
Och, alle vrouwen hebben wel eens gefaked of ben jij een uitzondering op die regel?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Grapje BH!! Spaans van Luna
?
Nog bekenden waarmee je die groepsopdracht doet?
ooh okeeuuj! Hablo Espanol, no problemoquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van Luna inderdaad, en die lui van de groepsopdracht zijn geen bekenden nee. Dit is ook het laatste half jaar waarin keuzevakken gegeven worden, iedereen moet tegenwoordig een minor volgen.
Wat is daar gek aan? Komen toch wel meer vriendinnen van je zusje bij jullie thuis?quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:44 schreef Samzz het volgende:
WhajooowIk heb net het vriendinnetje van m'n zusje ontmoet. Best vreemd is het eigenlijk...
Dat laatstequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Komen toch wel meer vriendinnen van je zusje bij jullie thuis?![]()
Of is ze een potje waar een dekseltje op past?
Aha op die fiets! Hoe oud is je zusje als ik zo brutaal mag zijn?quote:
18.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aha op die fiets! Hoe oud is je zusje als ik zo brutaal mag zijn?
toch niet op je zusje?quote:
Nee, niet op m'n zusje, die gaat naar Frankrijk vanavondquote:
dank remcoquote:
maar wel blijven oefenen hequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet op m'n zusje, die gaat naar Frankrijk vanavond
Ik wil later nooit kinderen, dat weet ik wel zeg!
Tuurlijk, zaadcellen vermoorden is mijn hobbyquote:
klinkt engquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, zaadcellen vermoorden is mijn hobby
Was ook de bedoeling.quote:
quote:
Jij hebt maar 1 kameraadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt er vanavond nog bier gedronken dan?
EDIT: hier waarschijnlijk niet, kameraad heeft verjaardag, dus die haakt af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |