Ik denk eigenlijk dat dat meer aan de bioscoop dan aan de mensen ligt. Omdat Cinemec zo ruim en modern is opgezet oogt het er snel ongezellig.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:11 schreef tokyo het volgende:
Ik was gister voor het eerst in jaren weer eens in de Cinemec. Toen besefte ik me weer dat Ede echt voornamelijk grijze muizen herbergt. Jezus wat een publiek.
Beter dan al die irritante mocro'squote:Op maandag 24 maart 2008 22:11 schreef tokyo het volgende:
Ik was gister voor het eerst in jaren weer eens in de Cinemec. Toen besefte ik me weer dat Ede echt voornamelijk grijze muizen herbergt. Jezus wat een publiek.
Waarom hebben we nog steeds deze lelijke OPquote:de hangbrug, hangt boven de a12No shit!
De bioscoop van ede, Cinemec.
ligt naast de snelweg.![]()
en natuurlijk het lekere ijs van,.. BERNARDO
Net voor de sloop: de restanten van de vroegere halte Ede-Gemeentehuis, van waaruit vele decennia de bomen van de overwegen werden bediend. 12 november 1973 who gives a fuck...
Omdat jij hem nog niet hebt veranderd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom hebben we nog steeds deze lelijke OP
issues?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan al die irritante mocro's
Touché zeg, poe. Ik hoor het graag als het sinds mijn vertrek veranderd is. Wat voor een leuke dingen zijn er te doen in Ede?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef Noisemaker het volgende:
Dat 'er in ede geen fuck te doen is' zegt meer over jou dan over Ede.
Ik ben niet saaiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Ede is de ongerepte natuur van de Veluwe, saaie muizen en wat lastige allochtonen.
Je wilt me toch niet vertellen dat Ede een flitsende gemeente is vol met toekomstvisie?quote:
je zei dat ede vol saaie grijze muizen was, daar wil ik mij in ieder geval niet onder scharenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:43 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet vertellen dat Ede een flitsende gemeente is vol met toekomstvisie?
We hebben sinds kort een bowlingbaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:36 schreef tokyo het volgende:
[..]
Touché zeg, poe. Ik hoor het graag als het sinds mijn vertrek veranderd is. Wat voor een leuke dingen zijn er te doen in Ede?
Serieus, waar?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:59 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
We hebben sinds kort een bowlingbaan...
Ok, nou dan maar eens een keertje daar langs gaan. Vind bowlen best wel lachen (ookal kan ik het dus echt gewoon niet...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |