dacht ik al.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee, die gast is een holbewoner ofzo. Hij woond dacht ik vlak bij de c1000 dus alles mooi onder 1 dak hoeftie nooit ver weg.
Hahaha. Helaas moet ik je gelijk gevenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat leerde je al op de lagere school![]()
Op de TROS na, is EC de grootste inteelt familie van Nederland![]()
Ze hebben zelfs een eigen familieblaadje: "De Emmer-Kompas"
zegt het woord "Shemale" je wat?quote:
dat hele gedoetje rond SHE heb ik gemist. en geen zin om al die baggertopiks na te leezn. Dus pleur maar een samenvatting neer ofzoquote:
, daar kom ik dus nooitquote:Op zondag 9 maart 2008 13:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Brasserie, meer een cafe/disco-achtig ding jeweetz
http://en.wikipedia.org/wiki/Shemalequote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef Jekoos het volgende:
[..]
dat hele gedoetje rond SHE heb ik gemist. en geen zin om al die baggertopiks na te leezn. Dus pleur maar een samenvatting neer ofzo![]()
Dat is hilarisch, buitenlanders die plat pratenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Was het de Zwetser of de Brasserie ?
Brasserie is een kut tent met veels te veel Turken die meisjes betasten voor de WC
Turken uit Emmen met een plat accent
Je weet toch wel een haarkleur of zo.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Bedankt, ja meer info heb ik helaas niet
want ja, als je zegt dat ze er leuk uitzag, weten we natuurlijk meteeeen over wie je het hebtquote:Op zondag 9 maart 2008 09:08 schreef Jekoos het volgende:
Ja want ik liep in zo'n cafeding. En toen zag ik een meisje. En die leek me best aardig en leuken ze was nouja best lekker wel
en nu wil ik vragen of je iemand kent die misschien wel dat meisje kent. Of herken je haar misschien zelf? Stuur me even een PM dan oke?
![]()
Bedankt jongens
Dat noemen ze Emmense roulette, je loopt altijd de kans op een meid uit EC te stoten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Paramnesia het volgende:
Jekoos![]()
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen:
Stap 1. Raak die ass aan.
Stap 2. Ze kijkt om
Stap 3. In de ogen blijven kijken. Strak, niet wegkijken.
Stap 4. Zodra ze wil wegkijken, hup met je mond ernatoe en gaan met de banaan.
Stap 5. Na de idioot geile lebbersessie, 06 vragen!!!, want teverden dames zijn voor meer terugkerende dames.
Je doet het goed, en wat vergeet je, het belangrijkste.![]()
Jongen, je bent een schande nu voor de foute-players-in-de-club-club![]()
We zien nog wel of je lidmaatschap royeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |