quote:Op zondag 9 maart 2008 09:20 schreef Het_hupt het volgende:
Zal wel uut Compaas komen![]()
die wijven daar zijn echt getalenteerde zaadsponsjes
quote:Op zondag 9 maart 2008 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Dude, ik zag 'haar' ook.
Beter had je even goed gekeken, want het was een shemale..
HAH! Jekoos valt op shemales!1 1! !1
Dat dus........quote:Op zondag 9 maart 2008 09:36 schreef r2dGeert het volgende:
Ik was het.
mompelt iets met firma de assoozzzquote:Op zondag 9 maart 2008 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
Iemand die ooit een paar wijven uit E' Compas heeft gepaald, weet dat het letterlijk zaadmagneten zijn![]()
En ze hebben van de lieve, zaadvragende oogjes
Je spot met mijn geboortedorpquote:Op zondag 9 maart 2008 09:20 schreef Het_hupt het volgende:
Zal wel uut Compaas komen![]()
die wijven daar zijn echt getalenteerde zaadsponsjes
awwww, dat verklaart je hoog libido Ladidadidaquote:
gecultiveerde zaadstreekquote:Op zondag 9 maart 2008 09:46 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Compas is amper een dorp. Eerder een soort sloppenbuitenwijk
Vandaar die lieve zaadvragende oogjes. Heb jij ook van die sponsjobs?quote:Op zondag 9 maart 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
awwww, dat verklaart je hoog libido Ladidadida![]()
Daten?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Daten?![]()
Neequote:Op zondag 9 maart 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Daten?![]()
Heb er wel een paar in Compas in vervoering gebrachtquote:Op zondag 9 maart 2008 09:48 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Vandaar die lieve zaadvragende oogjes. Heb jij ook van die sponsjobs?
Je komt zelf uit B'compas zeker.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heb er wel een paar in Compas in vervoering gebracht
Ik neuq alleen blauwquote:
idd, dat zijn de kenmerken van een vrouw uit EC, die neuqen je blauwquote:
BOB = Battery Operated Boyfriend...........................dat schiet dus ook niet opquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 09:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, dat zijn de kenmerken van een vrouw uit EC, die neuqen je blauw![]()
ik heb er wel een paar dagen moeilijk lopen voor over, PM me maar
tenzij duracellquote:Op zondag 9 maart 2008 09:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
BOB = Battery Operated Boyfriend...........................dat schiet dus ook niet op
Schiet zeker wel op!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
BOB = Battery Operated Boyfriend...........................dat schiet dus ook niet op
Maar het blijft behelpen, hoe je het ook bekijktquote:
hoor een expert, in Compas ligt het gehalte BOB's op 7,5 per vrouwelijke "in"wonerquote:
ALS KONIJNEN!quote:
Gelukkig woon ik er niet meerquote:Op zondag 9 maart 2008 09:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoor een expert, in Compas ligt het gehalte BOB's op 7,5 per vrouwelijke "in"woner
Dat weet Bob-B!quote:
Slet.quote:
Blauw sletjequote:
Bobquote:
Zijn ze goed bevallen?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zulke foto's sturen![]()
Hij moet z'n verlies even uitenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Bob-B het volgende:
haate = verlate
quote:
quote:
Als je drank op hebt is ze dat idd.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
neuh, Bonnie was blond, en jonger lol
Ik was enkel dronken van wellust, niet van de drankquote:Op zondag 9 maart 2008 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je drank op hebt is ze dat idd.
Dat heb je verkeerd verstaan want ik heb het NOOIT over Snakey als ik bij jou ben!quote:Op zondag 9 maart 2008 10:50 schreef Bob-B het volgende:
Hey ladi, weet je nog die keer achterin de parkeergarage na het stappen, je zei toen nog, als die snakey me nu zou zien
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd verstaan want ik heb het NOOIT over Snakey als ik bij jou ben!
Maar verder weet ik àlles nog van toen!quote:
Blauw is zoveel leuker dan zwart!quote:Op zondag 9 maart 2008 10:58 schreef Bob-B het volgende:
Snel bukken voor die parkeerwachters achter die ford
Lekker duidelijk verhaal ookquote:Op zondag 9 maart 2008 09:08 schreef Jekoos het volgende:
Ja want ik liep in zo'n cafeding. En toen zag ik een meisje. En die leek me best aardig en leuken ze was nouja best lekker wel
en nu wil ik vragen of je iemand kent die misschien wel dat meisje kent. Of herken je haar misschien zelf? Stuur me even een PM dan oke?
![]()
Bedankt jongens
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:10 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Hé Jekoos, weer niet geneukt hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |