lul toch niet zo OFF-TOPIC! met je hannesquote:Op zondag 9 maart 2008 05:51 schreef tong80 het volgende:
Liu Xiang is wel een volksheld en de bekendste sporter in China hoor
Yao Ming is dat.quote:Op zondag 9 maart 2008 05:51 schreef tong80 het volgende:
Liu Xiang is wel een volksheld en de bekendste sporter in China hoor
Ik wist dat je daarmee zou komen.quote:
Dat is turnenquote:Op zondag 9 maart 2008 05:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ook indoor atletiek
http://nl.youtube.com/watch?v=ywrAQwjblYk
Misschien begint Sporza of Eurosport eerder.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef thaleia het volgende:
Ja, gisteren ook al pas om een uur of zes. Heb ik WEER geen excuus om niet aan het werk te gaan.
Waarschijnlijk alles live op SVT 2quote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef SuperSiem het volgende:
Mooie race net bij de 400m mannen. Ik zit nu in Zweden, dus was natuurlijk voor Wissman maar die Canadees had een indrukwekkende eindsprint.
Inderdaad op SVT2. Alleen om zes uur moest ik dit weekend telkens een kwartiertje wisselen naar SVT1 voor het nieuws.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alles live op SVT 2. Wel grappig, ik ga nu ook steeds meer het Zweedse atletiek volgens, zelfs na mijn studie in Zweden
* PieterBas wil zou het niet erg vinden om SVT te hebben
Dat is dan weer jammer.. Atletiek leeft daar gewoon ook veel meer. In zomer WK Atletiek in HD staan kijken bij de On/Off. Ik zie dat in Nederland niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Inderdaad op SVT2. Alleen om zes uur moest ik dit weekend telkens een kwartiertje wisselen naar SVT1 voor het nieuws.Maar het beste is nog wel hun site: alle hoogtepunten en interviews zijn beschikbaar als video. Helaas voor 'jullie Nederlanders' alleen zichtbaar met een Zweeds ip-adres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |