Is script...moet lang duren....om streamers vast te houden....quote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef PeterNB het volgende:
Jezus Christus zeg....geef mij 10 van die brieven en ik leg ze in 10 min. voor je neer....
*zucht*
en het lukt.....we kijken nog steeds.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is script...moet lang duren....om streamers vast te houden....
ja, en dat ze hem dan nog in elkaar mogen plakken????quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Sug4r het volgende:
Amanda zegt net dat ze de brief van Claire's bed heeft gepakt, ze had hem verscheurd en op bed gelegd.
Dus niet in de prullenbak.
Dan is het toch nog persoonlijk bezit???
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker oneerlijk weer!quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Sug4r het volgende:
Amanda zegt net dat ze de brief van Claire's bed heeft gepakt, ze had hem verscheurd en op bed gelegd.
Is gewoon weer in elkaar gezet en wij trappen erin.Moeten we daar weer boos om zijn en de febo ligt dubbel.Eigelijk zijn wij de marionetten van het hokje.We doen preciers wat ze willen,beetje kijken,zorgen dat alles besproken word .Hun weten wat er leeft bij de streamers en spelen daar nog harder op in.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is script...moet lang duren....om streamers vast te houden....
damnn je bent me net voor met je screenshot...grrrquote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef PeterNB het volgende:
Jezus Christus zeg....geef mij 10 van die brieven en ik leg ze in 10 min. voor je neer....
*zucht*
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef PeterNB het volgende:
*zucht*
[ afbeelding ]
FEBO had beter een wat makkelijker tv momentje voor ze moeten bedenken.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef PeterNB het volgende:
*zucht*
Ze heeft ze ook al gelezen en uit de lade van Claire gepakt.Dit is zo doorzichtig en slecht gescript.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Gave TT![]()
Ik snap iets niet.....
Waarom typt Claire een brief en verscheurt hem daarna???
Joh, ik maakte een grapje....Ik weet net precies waar het script begint en waar ze de spelers hun eigen knoeiboel laten maken. Maar van een open spel is al een jaar geen sprake meer. Dus ehm...hoezo een eerlijke winnaar m/vquote:Op zondag 9 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is gewoon weer in elkaar gezet en wij trappen erin.Moeten we daar weer boos om zijn en de febo ligt dubbel.Eigelijk zijn wij de marionetten van het hokje.We doen preciers wat ze willen,beetje kijken,zorgen dat alles besproken word .Hun weten wat er leeft bij de streamers en spelen daar nog harder op in.
Want Brian is altijd bang om betrapt te worden en nu doet hij het gewoon in de slaapkamer en toevallig komt er niemand binnen.
Plus ze heeft ze ook nog in de laquote:Op zondag 9 maart 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Gave TT![]()
Ik snap iets niet.....
Waarom typt Claire een brief en verscheurt hem daarna???
Hele spel is verkloot.Ben blij dat het stopt.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, ik maakte een grapje....Ik weet net precies waar het script begint en waar ze de spelers hun eigen knoeiboel laten maken. Maar van een open spel is al een jaar geen sprake meer. Dus ehm...hoezo een eerlijke winnaar m/v
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |