quote:Op zondag 9 maart 2008 00:27 schreef Berkery het volgende:
De temperatuur waarbij die stof zowel vast, vloeibaar en als gas kan bestaan?
daar waar 3 stukken stof bij elkaar komen (zoals onder je oksel)....?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef starla het volgende:
Wat wordt bedoeld met het tripelpunt van een stof?
Een vraag uit de recycle bin. Vorige keer moest ik er als hint nog een landkaart bijplakkenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:34 schreef starla het volgende:
camargue
Heb je die camping nou al?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:37 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
grapjasDeze wist ik wel overigens, maar was weer eens te laat met F5en...
Autogekken hadden het ook kunnen weten, er was ooit een Rolls Royce Camarguequote:Op zondag 9 maart 2008 00:37 schreef Houtspeer het volgende:
Haha, de meisjes weten het wel! [ afbeelding ]
luister maarquote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Bedoel je die van Richard, of die van Johann Strauss?
quote:
Ik heb toch een geluidsfragment bijgevoegd?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er zitten twee klassiekers in de film, eentje van Richard Strauss, te weten Also sprach Zarathustra, en de overbekende dreun van Johann Strauss, te weten An der schone Blaue Donau. Je stelt de vraag dan toch niet goed!
Een beroemde necrofiel? Of violist?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Welke beroemdheid, die niet veel meer kan dan Vivaldi verkrachten, zien we hier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |