Zit er zelf ook al een tijd op te wachten. Rest van de bestellingen is wel netjes op tijd aangekomen, meestal binnen een weekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:41 schreef Sebasser het volgende:
1254 9 LED Flashlight 20000mcd x 1 Pending
ETA 3/15/2008 $3.17 -
Het zijn 2 artikelen, bij alletwee staat in het blauw Ready en ze zijn allebei op voorraad (1-2 business days)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, die status kennen ze toe als de bestelling deels binnen is en ze hetgeen binnen is willen gaan versturen. Je kan dan nog cancellen, levertijd van het ontbrekende opvragen etc.
vet ideequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende bestelling wordt denk ik die telefoonsignaal blocker, weet alleen nog niet welke versie ik ga bestellen. Erg handig om in de trein te hebben als ik last heb van bellende mensen. Signaal aan = alle telefoons hebben geen bereik meer
Bij SKU4355 ( die draagbare blocker dus) staat:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef Stinosss het volgende:
Dat ding werkt vaak niet zonder aanpassingen te doen. Het telefoonverkeer in de USA zit op een andere frequentieband. Op google kun je een hoop vinden om dat ding aan te passen.
Hmm, vandaag 2 enveloppen van DX gekregen. In eentje zat een potje soldeerflux die was opengedraaid :/, lekte ook een beetje. Huiverige douane daar?
Is dat een kabel van je PC naar HD? Full HD?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Paar dagen geleden mijn DVI-HDMI kabel binnen gekregen na ongeveer 7 dagen en ding is prima alleen heb ik hem tekort besteld. Heb dus een nieuwe besteld en een front-bay van Kaidomain.
Kan je TV op je pc kijken ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:04 schreef Xith het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11565 wat doet dit precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |