Bedoel je voor het jaar 2007? Zo ja, dat kan nog.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef elkravo het volgende:
Als je een verkeerde WOZ waardehebt ingevuld (te hoog)... en je de opgave al verstuurd hebt (digitaal)... kun je dan de waarde verbeteren, en dan gewoon nog een keer opsturen?
Hoe zit dat?
Dus gewoon nog een keer... en de belasting dienst neemt dan de laatste zending????quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bedoel je voor het jaar 2007? Zo ja, dat kan nog.
Nee, ik heb het al gevonden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:23 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dus gewoon nog een keer... en de belasting dienst neemt dan de laatste zending????
Sorry Biancavia... ik reageerde niet op jouw post...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef Biancavla het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al gevonden.
Het is een aangifte voor ondernemers en vorige week hebben ze blijkbaar een nieuwe versie erop gezet die je nu moet downloaden en de oude kun je niet meer versturen.
Hopelijk hoef ik niet alles opnieuw in te voeren.
Wat een prutsers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:49 schreef ManAtWork het volgende:
Kan best kloppen. Ik kan ook niet inloggen als ondernemer.
Waarschijnlijk hebben ze weer een storing in het systeem. (Of ze hebben vervroegd weekend,...)
Storing dus,...
wat denk jij? ene dag indienen, volgende dag geld op je rekeningquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:59 schreef JMarsden het volgende:
Iemand al teruggave gehad van 2007 sinds die fout was opgetreden van de digitale aangiftes?
ze nemen altijd de laatst bekende aangifte in behandeling.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:23 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dus gewoon nog een keer... en de belasting dienst neemt dan de laatste zending????
Dank je wel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:06 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
ze nemen altijd de laatst bekende aangifte in behandeling.
zie onderstaand. bron http://www.aangifteservic(...)eest-gestelde-vragen
Ik heb al aangifte gedaan. Hoe kan ik een wijziging in die aangifte doorgeven?
Als u elektronisch aangifte hebt gedaan, kunt u de verstuurde aangifte openen, de aanvulling of wijziging aanbrengen en de volledig ingevulde aangifte insturen. De Belastingdienst neemt de laatst verstuurde aangifte in behandeling. Eventueel kunt u ook een nieuw aangifteformulier aanvragen via de BelastingTelefoon. Als u op papier aangifte heeft gedaan kunt u het beste een nieuw aangifteformulier aanvragen via de BelastingTelefoon en deze weer volledig ingevuld insturen. Hebt u al een voorlopige aanslag ontvangen? Ook dan kunt u uw aangifte nog wijzigen en opnieuw insturen. U kunt hiervoor het aangifteprogramma gebruiken of een nieuw aangifteformulier aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |