abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58181037
Klopt, de panna-dribbelaar.

Meurs ook in beeld bij Lisse volgens Nick van Wordragen. Zou een goeie zijn!

@F1Bas: Messemaker deed wat ie moest doen goed, alleen uittrappen af en toe niet heel sterk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58183233
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:18 schreef Lissov het volgende:
Dilshan Fong Tin Joen (Noordwijk) naar FC Lisse, de aanstaande kampioen???
In plaats van Duarte neem ik aan?

Wat een naam trouwens.....

En Meurs? Die speelt toch op de plek van van der Heijden?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58183308
Ja, maar daar zouden ook Noordwijk, RBB en QB interesse in hebben. Plus mogelijk nog wat clubs uit andere afdelingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_58183383
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar daar zouden ook Noordwijk, RBB en QB interesse in hebben. Plus mogelijk nog wat clubs uit andere afdelingen.
Wordt onze naam nog genoemd?
pi_58183450
Geen idee, zal het hem eens vragen binnenkort.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 april 2008 @ 19:00:41 #256
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58184795
Ik heb nog niet alle nieuwkomers gemeld dacht ik:

Kevin Wassenaar wordt de vervanger van Michel van Kasteren die weer teruggaat naar Quick Den Haag. Das wel grappig, hij heeft bij klasgenoten van mij in de klas gezeten, hij speelt nu ook nog in de A1 van HFC Haarlem. Ik hoop dat ie t niveau aankan.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 20 april 2008 @ 22:44:36 #257
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58190914
Doordat ik een weekend ben weggeweest heb ik eigenlijk niet aan de wedstrijden gedacht...

2-0, ik zeg maar niets meer, voor de beker gaan lijkt me logisch. Lisse kampioen in Katwijk? Lijkt me ook logisch. Ook een felicitatie aan BVO is logisch

Ik lijk Cruijff de 2e wel...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_58200678
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:57 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, zal het hem eens vragen binnenkort.
quote:
Bram Meurs naar IJsselmeervogels
Maandag 21 april 2008
IJsselmeervogels heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Bram Meurs. Momenteel speelt de 26-jarige multifunctionele middenvelder voor het Spaanse Naron (Tercera Division). Daarvoor speelde hij vier seizoenen voor Noordwijk en twee jaar voor FC Eindhoven. Bij deze laatstgenoemde club heeft hij de volledige jeugdopleiding doorlopen en tussendoor één seizoen in de A1 van PSV gespeeld. IJsselmeervogels heet Bram Meurs van harte welkom en wenst hem veel succes.

Heb er wel goede verhalen over hem gehoord maar wie kan me echt wat meer over hem vertellen?

[ Bericht 5% gewijzigd door F1Bas op 21-04-2008 12:45:59 ]
  maandag 21 april 2008 @ 12:49:07 #259
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58200847
quote:
Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef uitje4life het volgende:
Doordat ik een weekend ben weggeweest heb ik eigenlijk niet aan de wedstrijden gedacht...

2-0, ik zeg maar niets meer, voor de beker gaan lijkt me logisch. Lisse kampioen in Katwijk? Lijkt me ook logisch. Ook een felicitatie aan BVO is logisch

Ik lijk Cruijff de 2e wel...
Dank je . Tja, Rijnsburg imponeerde eigenlijk zeer zelden, liet zich overbluffen door Barendrecht, dat wat meer spirit aan de dag legde. Waarom speelt Biekman niet in de basis trouwens? Vond hem een aardige invalbeurt hebben, is ook gewoon een goede voetballer natuurlijk. Wat meer dreiging dan de rest daar voorin, afgelopen zaterdag tenminste.

Zaterdag moeten we bij TOGR natúúrlijk gewoon winnen, waarna het kampioenschap hopelijk beslist is en resp. QB thuis en Lisse uit verrassend kunnen eindigen. Er wordt stilletjes zelfs al op een KNVB-bekerticket gehoopt, wat na het optreden van afgelopen zaterdag misschien niet eens héél gek is.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_58200889
Hoorde dat Plet het goed doet bij Lisse? en Leitoe en Beeldsnijder weg moeten.
  maandag 21 april 2008 @ 14:15:43 #261
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58202557
Leitoe gaat naar ons toe, Rijnsburgse Boys dus.

Ik weet niet precies waarom Biekman niet in de basis stond, in het verslag op onze site stond dat den Haan om tactische redenen de voorkeur kreeg. Het enige lichtpuntje was Danny van der Vijver, die na een paar maanden weer in het eerste meedeed, en volgens Verdonkschot als enige goed speelde.

Helaas, maar volgend jaar doen we gewoon weer mee om de titel, nu is het hoofdzaak dat we de beker pakken.

En natuurlijk is het ook mooi dat het tweede voor de 2e keer de titel pakt, met weer bijna 100% Rijnsburgers! Die gaan dus nog wel even door in de nacompetitie.
  maandag 21 april 2008 @ 18:20:24 #262
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58207074
Leitoe moest niet weg, maar erg veel vertrouwen in hem was er ook niet, daarom koos hij maar uien voor zijn geld.
Beeldsnijder hoefde dacht ik ook niet weg, maar hij wist dit seizoen geen basisplaats te veroveren en met de concurrentie van Kenny Heemskerk volgend seizoen is het denk ik wel het verstandigste dat hij zijn heil elders zoekt.
  maandag 21 april 2008 @ 18:34:59 #263
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58207356
Is IJsselmeervogels voor volgend seizoen toe aan het investeren in middenvelders, na de golf aanvallers van de afgelopen jaren? Met Kevin Winter en Bram Meurs hebben ze in elk geval wel kwaliteit binnengehaald.
pi_58208398
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:34 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Is IJsselmeervogels voor volgend seizoen toe aan het investeren in middenvelders, na de golf aanvallers van de afgelopen jaren? Met Kevin Winter en Bram Meurs hebben ze in elk geval wel kwaliteit binnengehaald.
Die aanvallers zijn er nog steeds hoor, op Kuhlmann na maar daar komt een vervanger voor. We misten dit seizoen goede middenvelders dus die kunnen we goed gebruiken.
pi_58208487
quote:
Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

[..]

Heb er wel goede verhalen over hem gehoord maar wie kan me echt wat meer over hem vertellen?
Bleek niet meer nodig dus.

Prima middenvelder, veel overzicht, leest het spelletje goed, technisch in orde en een fijne traptechniek. Hoort bij de beste spelers in de hoofdklasse op zijn positie, nummer 10.

Zwaluwen '30 / Henver haalt een blik nieuwelingen open trouwens: Raymond Homoet en Steven Groot van FC Volendam, Chederick Kempenaar van Telstar en Patrick Leeflang van Katwijk.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 23 april 2008 @ 01:06:42 #266
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58242811
Zwaluwen durft wel zeg, 1 jaartje in de Hoofdklasse, gelijk wat bij de BVO's snoepen!

Kevin Smit, (verdediger) van FC Omniworld schijnt naar ons te komen, maar ik weet het niet zeker. Er werd gezegd dat dat op de site van AFC heeft gestaan: www.afc-amsterdam.nl. Kunnen jullie t vinden?
  woensdag 23 april 2008 @ 08:17:17 #267
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58256566
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef uitje4life het volgende:
Zwaluwen durft wel zeg, 1 jaartje in de Hoofdklasse, gelijk wat bij de BVO's snoepen!

Mwah, een reservekeeper met een verleden in de hoofdklasse en twee jeugdspelers. Ik vind de komst van Leeflang wat dat betreft veel spectaculairder!

Barendrecht gaat proberen Remco Heerkens van FC Omniworld te halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_58317957
Vandaag mogelijk een titel voor FC Lisse, als ze winnen bij Quick Boys. Wint QB dan wordt het tot het eind spannend.

Begreep van het forum van Noordwijk dat Michael Scholten toch niet naar Ter Leede gaat, maar aan de Duinwetering blijft.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 april 2008 @ 17:31:16 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58323257
6e . Nog 1 punt en we zijn veilig .
En Da Cruz is een held die niet weg had mogen gaabn. Maar oke.

Wel tof trouwebns vandaag, leuke sfeer altijd bij TOGR, zonnetje, drankje, drankje, drankje. Nice .
pi_58325377
Pff, verlies van DOTO dat al sinds 8 december niet meer had gewonnen. Echt een zeer matig seizoen. Ingehaald door nota bene Barendrecht.

QB houdt de competitie spannend door van Lisse te winnen. Hopelijk wint Lisse volgende week van Ter Leede, dan zijn wij veilig.

ASWH ZAKT NAAR RECHTERRIJTJE NA NEDERLAAG TEGEN DOTO

Vanmiddag speelde ASWH op een zonovergoten sportpark Schildman een thuiswedstrijd tegen DOTO. De bezoekers uit Pernis hadden sinds 8 december 2007 niet meer gewonnen. De formatie van trainer Dogan Corneille, waarin de van een schorsing teruggekeerde Sjoerd van der Waal weer voorin begon op de plek van Mike van Gool, en de gasten maakten er vandaag een weinig verheffende wedstrijd van. Er werden nauwelijks echte kansen gecreëerd. ASWH raakte vier keer het houtwerk, DOTO schoot na rust wel een keer raak en kon dus als winnaar van het veld stappen. Daardoor verloor Corneille zijn ongeslagen status als ASWH-trainer en zakt ASWH naar het rechterrijtje.

De eerste helft was lange tijd behoorlijk gelijkopgaand. Tegen het einde was er een fase waarin de bezoekers het spel iets meer naar zich toetrokken, maar de 0-0 ruststand was geen verkeerde afspiegeling van de verhoudingen. Toch had het wel anders kunnen zijn, want voordat de ervaren arbiter Van der Horn voor rust floot hadden beide ploegen wel kansen gehad om te scoren. Het eerste gevaar ontstond toen Damiën Vereecken de bal verspeelde aan Bart Fiegel. Het schot van de lange spits werd door Paul Verboom onschadelijk gemaakt. Het antwoord van ASWH liet niet lang op zich wachten. Jeroen van Wetten kreeg de bal links in het strafschopgebied aangespeeld en poeierde op doel, maar zijn inzet eindigde op de lat. Dit gebeurde even later ook met een voorzet van Ivar Eltenberg. Daar kon nog van gezegd worden dat het toeval was, maar dit ging niet op voor een vrije trap van Alex de Jong. De spelmaker van ASWH schoot de bal direct op doel en gaf er een bijzonder effect aan. Helaas voor hem en ASWH stond de paal een doelpunt in de weg, waarna Jeroen van Wetten de lastige rebound niet goed kon verwerken. Ook Ferry van Lare was met een vrije trap, die over het doel ging, en een inzet in de handen van Ben Kinds, na een goede aanval, nog gevaarlijk namens de Ambachters. DOTO stelde daar een schot uit de draai van Harvey Wijngaarde tegenover. De ex-prof mikte naast. Al met al was de eerste wedstrijd op deze situaties na niet echt sprankelend te noemen.

Na rust trok DOTO de wedstrijd meer naar zich toe. De ploeg leek meer gebrand op de zege dan ASWH en dat resulteerde al vlot in een kans voor Bart Fiegel. Hij kon op Verboom afstormen, maar de ASWH-keeper was op tijd uit zijn doel om leed te voorkomen. Het woord was vervolgens weer aan de thuisploeg. Jeroen van Wetten kon door over de linkerflank en legde goed terug op Sjoerd van der Waal. De spits mikte direct op doel en dwong Kinds tot een goede redding. Patrick End leverde vervolgens een waarschuwingsschot af toen hij vanaf links naar binnen kon trekken en over de goal van Verboom schoot. Even later werd de ASWH-defensie uitgespeeld, toen Wouter van den Berg met twee tegenstanders werd geconfronteerd. Linksback Dino Rodriques de Pina stoomde op over links en werd vrijgespeeld. Zijn voorzet werd door Bart Fiegel met een subtiele voetbeweging achter Verboom gewerkt en zo nam DOTO na een uur spelen de leiding.

Het vervolg liet zich raden. ASWH moest in de achtervolging en daardoor moest de aanval gezocht worden. Dit gebeurde echter te vaak onzorgvuldig. Bovendien toonde DOTO een flinke portie overlevingsdrang, want men streed met man en macht voor de drie punten. Met enkele counters kreeg DOTO, vooral via Lito Rodriques de Pina, nog enkele goede mogelijkheden om de wedstrijd in het slot te gooien. Corneille deed een offensieve wissel door Mike van Gool naar het front te sturen en verdediger Wouter van den Berg op te offeren, maar echt grote kansen leverde dit ook niet op. De beste kans was voor Sjoerd van der Waal, die na een goede individuele actie door kon gaan en op goal schoot. Wederom was Ben Kinds echter op zijn post en voorkwam hij een goal. Iets later kwam de keeper wel goed weg. Opnieuw nam Alex de Jong een vrije trap en weer stond de lat een Ambachtse treffer in de weg.

De scheidsrechter gunde ASWH vervolgens nog een minuut of zeven extra tijd. Daarin kon de ploeg echter niets meer forceren en dus moest het een nederlaag slikken. Dit was gezien het spel niet onlogisch, want helaas kon ASWH het niveau uit de voorgaande wedstrijden nauwelijks benaderen. Het verlies kwam in de strijd om plaatsing voor de KNVB-beker bepaald niet goed uit, want door de andere uitslagen wipten liefst drie verenigingen over ASWH heen. De Ambachters vinden zich nu terug op plaats acht en zullen volgende week in Katwijk moeten gaan winnen om de hoop op bekervoetbal nog enigszins levend te houden.

ASWH – DOTO 0-1 (0-0)
60. 0-1 Bart Fiegel
Scheidsrechter: Van der Horn

ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg (75. Mike van Gool), Damiën Vereecken, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Nixon Dias (67. Stefan van Dam), Jan Willem Schep (81. Jordi Boogers), Alexander de Jong, Ferry van Lare; Jeroen van Wetten en Sjoerd van der Waal

DOTO: Ben Kinds; Carlos Fernandes, Marco Clarijs, Alexander van Dommelen, Dino Rodriques de Pina; Lito Rodriques de Pina, Rob Prins (90. Jessey Soares), Harvey Wijngaarde, Patrick End; Sander Molenaar en Bart Fiegel

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:43:15 #272
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58325488
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ingehaald door nota bene Barendrecht.
He bah wat een nare opmerking.
pi_58325571
Nou ja, dat verwacht natuurlijk niemand voor het seizoen.... Gewoon schandalig slecht van ASWH. Je moet met dit materiaal eigenlijk minimaal top 6 en eigenlijk top 5 spelen.

Wel aardig: promotie voor Heerjansdam. Hopelijk ook Rijsoord of Nieuw-Lekkerland via de nacompetitie dan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:52:36 #274
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58326733
Nee doe dan maar FC Rijnvogels nog...

Volgend jaar dus Scheveningen, Heerjansdam en één van de teams uit 1B of die op de P/D-plek?
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:17:26 #275
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58328418
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat verwacht natuurlijk niemand voor het seizoen.... Gewoon schandalig slecht van ASWH. Je moet met dit materiaal eigenlijk minimaal top 6 en eigenlijk top 5 spelen.

Wel aardig: promotie voor Heerjansdam. Hopelijk ook Rijsoord of Nieuw-Lekkerland via de nacompetitie dan.
Op zich heb je gewoon gelijk hoor, maasr als je ons de afgelopen wedstrijden hebt zien spelen én bedenkt dat we maar liefst 4 (!) keer in de blessuretijd nogal ongelukkig een 1-0 hebben weggegeven, tja... ik vind die 6e positie eigenlijk niet eens zo geflatteerd.
En da's misschien ook wat de waan van de dag, omdat het de laatste wedstrijden wel lekker gaat, maar ik vind de rest gewoon echt niet beter... Zelfde verhaal een beetje voor Capelle, dat vierde staat maar mijns inziens ook niet zo bijzonder is (tegen ons althans, die twee keer).

Heerjansdam is leuk natuurlijk. Mits 1A (heb geen flauw idee of ze daar komen gaan, met Volendam en Scheveningen die promoveren), hebben we eindelijk weer dé derby .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')