abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 21:37:06 #226
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58122382
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef methodmich het volgende:
Zullen Volendam en Scheveningen allebei in A gaan komen? Of zal Volendam wellicht met Zwaluwen '30 naar B gaan en dan Hoek weer in A?
Ik sluit niet uit dat bepaalde clubs een jaartje kiezen voor een andere klasse in de hoop dat dat hun kansen op toetreding tot de topklasse vergroot.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:39:40 #227
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58124167
Ja, maar echt kiezen kunnen ze natuurlijk niet, dat wordt uiteindelijk toch door de KNVB bepaald.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:42:55 #228
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58124263
Ik las overigens ook dat FC Lisse voor de komst van de topklasse was. Toch wel verrassend (en jammer). Maar gelukkig was een meerderheid tegen. Het gaat er toch op lijken dat de topklasse wordt afgewezen, als de afgevaardigden in mei tenminste ook naar hun achterban luisteren.
pi_58127679
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik las overigens ook dat FC Lisse voor de komst van de topklasse was. Toch wel verrassend (en jammer). Maar gelukkig was een meerderheid tegen. Het gaat er toch op lijken dat de topklasse wordt afgewezen, als de afgevaardigden in mei tenminste ook naar hun achterban luisteren.
Ga er maar gewoon vanuit dat de KNVB dit speeltje doorzet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:45:53 #230
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58129168
maar op de KNVB-site staat dat de trainers en aanvoerders grotendeels voor zijn:

http://www.knvb.nl/archie(...)pklasse_graag_komen_
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:46:57 #231
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58130096
Trainers en spelers hebben geen stem hierin. De standpunten van de clubs zijn bepalend, mits, zoals gezegd, de afgevaardigden naar hen luisteren.
pi_58131292
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik las overigens ook dat FC Lisse voor de komst van de topklasse was. Toch wel verrassend (en jammer).
Als je goed had opgelet, had je dat kunnen weten. Tijdens de vorige vergadering waren zij al samen met RBB (en ik geloof Ter Leede) niet tegen. Rob Faas en co hadden de afgelopen weken ook duidelijk laten merken voor te zijn.

Ik geloof overigens niet dat de KNVB dit koste wat het kost doorzet. Of ben ik nu te naief?
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:51:30 #233
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58134346
Ik wist wel dat er gemengde gevoelens waren, maar ik ging er eigenlijk van uit dat ze toch wel tegen zouden stemmen, mede ook omdat in het verleden ook tegen werd gestemd (en ik zie niet in wat er nu zo anders is dan vorige keer).

Als de KNVB zichzelf serieus neemt, zetten ze het niet zomaar door. Als ze zelf beweren dat ze geen dictatoriale trekjes hebben, dan kunnen ze dat niet maken.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:32:54 #234
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58135273
Kuhlmann officieel weg bij de Vogels.... laat m maar komen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_58139269
Jordy van de Corput (keeper FC Utrecht A1) komt naar ASWH om te gaan concurreren met Paul Verboom volgend seizoen.

Nu hopelijk snel duidelijkheid over die JL-spelers en de andere keeper plus een middenvelder, dan is alles zo goed als rond, op de mogelijke surprise na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58139683
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:32 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann officieel weg bij de Vogels.... laat m maar komen!
Klopt, blijkbaar vinden ze Joost toch niet passen.

Hij kan ook nog naar een andere club, Lisse(is al op gesprek geweest).
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:22:25 #237
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58140546
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Hij kan ook nog naar een andere club, Lisse(is al op gesprek geweest).
Ik denk dat Joost de (bollenstreek)clubs voor het uitkiezen heeft.
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:52:01 #238
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58141148
Als Plet naar een profclub zou vertrekken, lijkt Kuhlmann me een mooie vervanger. Maar een terugkeer naar Rijnsburg lijkt me waarschijnlijker.
pi_58142298
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Als Plet naar een profclub zou vertrekken, lijkt Kuhlmann me een mooie vervanger. Maar een terugkeer naar Rijnsburg lijkt me waarschijnlijker.
Wellicht wel al is Joost geen scorende spits zoals Plet, hij is meer een aangever.
pi_58143496
Duarte naar RBC is zeer concreet, werd me een klein uurtje geleden gemeld door een vriend van me die bij RBC werkt. Die wist tevens te vertellen dat Benjamin Martha, helaas, vermoedelijk voor een financieel zeer goede aanbieding van Quick Boys gaat kiezen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:03:34 #241
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58148033
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef methodmich het volgende:
Jordy van de Corput (keeper FC Utrecht A1) komt naar ASWH om te gaan concurreren met Paul Verboom volgend seizoen.
Die woont hier erg vlakbij, had met de armoede bij ons beter voor Barendrecht kunnen gaan .

Da Cruz weg trouwens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:27:13 #242
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58158561
Kuhlmann definitief terug naar Rijnsburg, meldt radio West via Ted Verdonkschot.
pi_58163619
"Salonremise" schrijven ze op VoZ. Nou, niet echt, ASWH had kunnen winnen.

ASWH NEEMT PUNT MEE UIT NOORDWIJK

Vanmiddag speelde ASWH een uitwedstrijd in de hoofdklasse A. Op sportpark Duinwetering fungeerde Noordwijk als gastheer. Bij de aftrap van deze ontmoeting tussen de nummer zes en de nummer vijf in de stand had ASWH één punt voorsprong op Noordwijk. Na negentig minuten was dit nog steeds zo en daar zal Noordwijk gezien het spelbeeld waarschijnlijk meer vrede mee hebben gehad dan ASWH. De Ambachters waren vooral voor rust de betere ploeg, maar konden het overwicht niet in goals uitdrukken.

Trainer Dogan Corneille moest het in Noordwijk stellen zonder de geschorste clubtopscorer Sjoerd van der Waal. Hij werd voorin vervangen door Mike van Gool. Nixon Dias, komend seizoen spelend voor Noordwijk, verscheen ook aan de aftrap. Jordi Boogers nam daardoor plaats op de bank. De wedstrijd begon met wederzijds aftasten, waarbij de eerste kans voor Noordwijk was. De lange Bryan Braun kon na een hoekschop op doel koppen, maar mikte naast. Gaandeweg nam ASWH de regie in handen. Men stoorde de opbouw van Noordwijk vaak vroegtijdig, zodat de doorgaans vlot combinerende thuisploeg niet echt aan hun geliefde spel toe kwam. ASWH probeerde zelf voetballend de aanval te zoeken en kreeg vooral over links de nodige ruimte, waar de voortdurend opstomende Ivar Eltenberg een goede rol speelde.

Er ontstonden dan ook enkele kansen voor ASWH. Zo mikte Jeroen van Wetten eens op de vuisten van doelman Peter Messemaker en had de goalie van Noordwijk ook een verweer op een poging van Jan Willem Schep. Alexander de Jong zocht even later de goal met een schot uit de draai vanaf de rand van het strafschopgebied, maar hij mikte helaas naast. Jan Willem Schep zocht de goal te hoog, toen hij na goed doorlopen kon uithalen. Tussendoor kregen de gastheren ook wel wat mogelijkheden, vooral uit standaardsituaties. De lange spits Joost Leonard knikte een vrije trap van centrumverdediger Michael Scholten naast de goal van Paul Verboom en na een afgeslagen corner wist de ASWH-keeper een inzet van Nick van Wordragen goed uit de lucht te plukken. Tien minuten voor rust was er een prima Ambachtse aanval via Ivar Eltenberg en Jeroen van Wetten. Daarbij werd Ferry van Lare vrijgespeeld. De middenvelder werd vervolgens neergehaald in het strafschopgebied. Waar zo ongeveer iedere bezoeker van het sportpark zeker wist dat dit een strafschop zou betekenen, besloot de man die hier over moest beslissen anders. Scheidsrechter Meerns weigerde de bal op de stip te leggen en had zelfs nog een gele prent over voor de protesterende Alex de Jong. Nadat Ivar Eltenberg met een volley nog een doelpoging had ondernomen, floot de scheidsrechter voor rust. Met 0-0 op de borden zocht ASWH de kleedkamer op, in de wetenschap dat het een goede eerste helft had gespeeld.

Na rust ging dit aanvankelijk zo door. Ferry van Lare haalde nog eens prima uit na een corner van Alex de Jong, maar ook nu ging de bal niet in de goal. Vervolgens kwam Noordwijk wat meer in het spel voor en ontstonden er ook kansen voor de thuisploeg. Bryan Braun kopte bijvoorbeeld naast na een voorzet van Dwight Krolis en even later had ASWH niet te klagen dat er geen Noordwijker voor de goal was om een harde, lage voorzet van Maik van Zanten in het doel te werken. Tussendoor maakte Paul Verboom het nog even spannend voor zijn eigen ploeg, door over een terugspeelbal te trappen. Nog voor de lijn kon hij de bal vervolgens toch wegwerken.

Na die opleving van Noordwijk nam ASWH weer het initiatief. Daarbij kreeg het een prima kans. De onder druk gezette linksback Krolis gaf een risicovolle breedtepass, die door Alex de Jong werd onderschept. Hij liep door, maar schoot helaas naast. Met Stefan van Dam voor Alex de Jong en Jordi Boogers voor de met geel bekeurde Jan Willem Schep bracht Corneille nog enkele verse krachten voor de slotfase. Daarin was met name Nixon Dias gevaarlijk. Hij kreeg de bal eerst na een hoekschop eigenlijk toevallig tegen het hoofd, waardoor hij geen richting kon geven en dus moest toezien hoe het leer boven de goal eindigde. Daarna kwam de bal na een kluts via Stefan van Dam en een verdediger voor zijn voeten, maar had Messemaker een antwoord op zijn inzet en nog weer later schoot hij naast. Ook Ferry van Lare knikte uit een hoekschop van Stefan van Dam naast de goal. De laatste poging was van Mike van Gool, maar zijn schot vanaf de zijkant vloog over.

Zo kwam ASWH dus niet tot scoren in Noordwijk, waar het echter wel grotendeels de betere ploeg was en ook enkele kansen kreeg. Door dit resultaat neemt ASWH wel weer meer afstand van plaats twaalf en houdt het Noordwijk achter zich in de race om een KNVB-beker ticket. Volgende week komt DOTO naar sportpark Schildman en kan ASWH daarmee één concurrent verder op achterstand zetten.

Noordwijk – ASWH 0-0 (0-0)
Scheidsrechter: Meerns

Noordwijk: Peter Messemaker; Kenley Statia, Peter Bos, Michael Scholten, Dwight Krolis; Nick van Wordragen, Bryan Braun, André de Ridder; Erwin Verkuylen, Joost Leonard en Maik van Zanten (90. Maarten Kok)

ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Nixon Dias, Jan Willem Schep (85. Jordi Boogers), Ferry van Lare, Alexander de Jong (77. Stefan van Dam); Mike van Gool en Jeroen van Wetten
www.thuisuiteten.nl
pi_58163665
Knap werk van Barendrecht, winnen van RBB! Drukt Excelsior Maassluis dieper in de zorgen dus, net als Ter Leede, al speelt die ploeg gelijk bij QB. Winnaar van het weekeinde is dus FC Lisse.

TOGR en SHO zwaaien we uit, die zijn vandaag gedegradeerd. TOGR vind ik persoonlijk jammer, SHO wat minder, vervelende counterploeg.

ASWH grijpt dus naast Benjamin Martha, maar heeft wel een overeenkomst met Leon van Dalen van TOP Oss. Enige ontbindende factor kan zijn eventuele interesse van een goede BVO, dus dat hopen we maar niet. Verder is er nog een jonge keeper vastgelegd, maar kan niet traceren waar die zou moeten spelen. Komt ook uit de jeugd / beloftenteam van een BVO als het goed is.

TOGR en SHO degraderen uit hoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:31:15 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58163740
Dik verdiend vond ik . We waren niet heel bijzonder, maar RBB was nog minder. Spoel speelde in de basis (Da Cruz op de tribune) en was vrij goed vandaag, één van de mannen van de wedstrijd. Solide wedstrijd van Barendrecht.

Volgende week bij het al gedegradeerde TOGR proberen vrijwel zekere handhaving voor elkaar te krijgen. MM: telt bij een gelijke tand het doelsaldo of volgt een beslissingswedstrijd? Ons doelsaldo is namelijk zeer goed (voor die plek, +1).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_58163844
Volgens mij altijd een beslissingsduel. Dat is tenminste altijd zo geweest, paar jaar terug nog Excelsior M - Noordwijk geloof ik om plek 12.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:53:05 #247
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58164221
Ja, anders dan bij de profs speelt het doelsaldo geen enkele rol, bovenin noch onderin. Eigenlijk wel een beetje vreemd.
pi_58170377
MM, hoe keepte onze toekomstige keeper?
pi_58180204
Speelronde 23

Barendrecht - Rijnsburgse Boys 2-0 (1-0)
21. 1-0 Ramon Barendregt 87. 2-0 Niels Rooders

DOTO - Katwijk 0-0 (0-0)

Excelsior Maassluis - Zwaluwen '30 / Henver 2-4 (1-0)
35. 1-0 Mohamed Moudou (eigen doelpunt) 51. 1-1 Hans van der Woude 53. 1-2 Rogier Roosje 66. 1-3 Rogier Roosje 67. 2-3 Hans-Jörgen Nicolaï 88. 2-4 Rogier Roosje

FC Lisse - TOGR 2-0 (0-0)
49. 1-0 Glynor Plet 77. 2-0 Rik Vermeulen

Noordwijk - ASWH 0-0 (0-0)

Quick Boys - Ter Leede 1-1 (1-0)
20. 1-0 Chima Onyeike 60. 1-1 Houssin Bezzai

SHO - Capelle 0-3 (0-1)
8. 0-1 Henk Roeland 49. 0-2 Lars Bosscha 88. 0-3 Henk Roeland

STAND

1. FC Lisse 23-47 *

2. Quick Boys 23-42
3. Rijnsburgse Boys 23-40
4. Capelle 23-34
5. ASWH 23-31
6. Noordwijk 23-30 (+4) **
7. Katwijk 23-30 (-4) **
8. Zwaluwen '30 / Henver 23-30 (-7)
9. Barendrecht 23-29 (+1)
10. DOTO 23-29 (-8)
11. Ter Leede 23-26 (-3) ***

12. Excelsior Maassluis 23-26 (-11)

13. TOGR 23-16 ****
14. SHO 23-15 ****

*= drie punten in mindering
**= één punt in mindering
***= vier punten in mindering
****= gedegradeerd

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 20
2. Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 16
3. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 15
4. Henk Roeland (Capelle) 14
5. Glynor Plet (FC Lisse) 12
6. Maarten Bak (Quick Boys) 10
Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 10

Rogier Roosje was met drie goals in Maassluis erg belangrijk voor Zwaluwen '30, dat zich lijkt te gaan handhaven
www.thuisuiteten.nl
pi_58180941
Dilshan Fong Tin Joen (Noordwijk) naar FC Lisse, de aanstaande kampioen???
Leef naar je eigen talent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')