abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3397356
Hij hoeft natuurlijk niet voor iemand te gaan die vrij is, Stefano neukt zelfs de vrouw van zn pa dus van hem valt alles te verwachten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3397363
Ik vond Isabella gister bij Kevin Masters ook heel spontaan en grappig. Een leuke meid irl
pi_3397969
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 21:18 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

Nou, ik zou eerlijk gezegd niet zo snel weten met wie. De enige die een beetje in aanmerking komt is misschien Isabella....

Ja ,die vind ik nu goed bij elkaar passen.
Beter dan Daantje iig.
Bovendien heeft Isabella nu wat "ervaring" opgedaan inmiddels.
[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
pi_3398084
Isabelle is ingereden door Jef die kennelijk ook wel een groen blaadje lust, net als zijn broer Robert.

Robert moet nodig weer aan de vrouw en daarvoor lijkt Laura me geschikt, dan kan die Victor ook weer terug de goot in.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:18:32 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398108
En dan Robert en Laura weer een beebie.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398120
Er moet weer wat meer vrouwelijks in de serie komen want anders dreigt het een beetje een hengstenbal te worden en Gladys () moet eruit
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:21:49 #57
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398148
Ik ben al best tevreden met Isabella en Gwen hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398213
Dat zeker, twee aanwinsten, maar er mag nog wel 1 lekker ding erbij, die kan dan mooi de plaats innemen van Gladijs.
pi_3402360
Agos vind het wel zielig voor Hennie hoor.
Wat een schijnheilig wijf is dat zeg Daantje Mus.
Vreselijk.
Mag van mij onmiddelijk de serie verlaten.
Acteren kan ze n.l niet zo goed.
Maar t is natuurlijk makkelijk he,om via je broer in die wereld te komen.
  woensdag 6 maart 2002 @ 12:56:37 #60
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3403000
Die vent die Victor speelt, spreekt toch ook de stem van Boes in?

Laura de koeienneukster!!!

Back in town
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:39:40 #61
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3403529
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 12:56 schreef Elbutre het volgende:
Die vent die Victor speelt, spreekt toch ook de stem van Boes in?
Klopt ja.
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:49:24 #62
24029 Chucke
spreek uit als tsjoeke
pi_3403644
* Chucke vindt dat Victor een lul is!!!
Het is klein, goedkoop en LEKKER!!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 14:41:21 #63
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_3404290
...en wat dachten jullie van Isa Hoes --> die 'domme' Mirjam van vroeger! Die was ook echt lachen! (die zoals iedereen wel weet met Peter (antoniekrameling) gaan, Arnie's buddy).
:: my weblog ::
pi_3404867
Ik vond het leuk toen Laura Mary dinges ging vermoorden en al die perikelen daar omheen.
nee ik mis een echte bitch als Dian en/of Bowien.
pi_3405162
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:49 schreef Chucke het volgende:
* Chucke vind dat Victor een lul is!!!
Mee eens
  woensdag 6 maart 2002 @ 16:36:17 #66
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3405802
Ik hou mijn hart vast voor tante Hennie, als je nagaat hoe lang die aidsgriet(dus niet anita maar de gulle geefster:) de verhaallijn in haar greep gehouden heeft ben ik bang dat we Hennie nog wel een poosje ziekenhuisbed in en ziekenhuisbed uit gaan. Ik vind ook nu Ludo zo mak is als een lammetje dat Stefano zijn vaders grillen over mag nemen, een drive by op Daantje en Benjamin of zo. Of ene molotov-cocktail smuldorado binnengooien.
Liefde, leven , geven!!!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 18:00:39 #67
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3406665
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het leuk toen Laura Mary dinges ging vermoorden en al die perikelen daar omheen.
nee ik mis een echte bitch als Dian en/of Bowien.
Dat was cool ja, toen Cleo nog een beetje een bitch was. En dat gedoe met het verstoppen van de asielzoekers was ook lachen.
pi_3407323
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 16:07 schreef Dizer het volgende:
oh je, Mirjam,(Isa Kamerling-Hoes) zij is echt zo stoer gewoon, zij was in het begin totdat ze wegging echt de tofste van lemaal!!! Totdat roos kwam en helaas weer wegging

ennuh? vinden jullie het niet vreemd dat er nix verteld is over maaike of ze haar lijk hebben gevonden en zo?? dus die is echt niet dood gewoon!! no way, die komt terug voor de genadeklap!!! echt wel, ik hoop van wel, ik vind het hele gedoe met maaike veels te kort en te simpel afgelopen, het kan gewoon niet! die komt gewoon terug!! of heb ik iets gewmist?

ze is versnipperd in deschroef van die boot! noem jij dat simpel?
pi_3407336
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef Marble het volgende:
En dan Robert en Laura weer een beebie.
haha laura is dara nu wel n beetje oud voor vind je niet? misschien komt julian trug!

(of wa sdat niet de zoon van laura?)

woensdag 6 maart 2002 @ 19:13:28 #70
17321 Nemo
Nightwish
pi_3407344
Ik was een beetje de zoon van Laura. Ze was mijn adoptiemoeder.
  woensdag 6 maart 2002 @ 19:14:11 #71
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3407352
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:12 schreef karoltje het volgende:
haha laura is dara nu wel n beetje oud voor vind je niet?
Sally Spectra was ook al lang en breed de 50 gepasseerd toen ze CJ kreeg. In soaps kan alles.
pi_3407371
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:13 schreef Nemo het volgende:
Ik was een beetje de zoon van Laura. Ze was mijn adoptiemoeder.
kom trug! en neem hedwig en jessica mee wil je!
pi_3407375
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:14 schreef Marble het volgende:

[..]

Sally Spectra was ook al lang en breed de 50 gepasseerd toen ze CJ kreeg. In soaps kan alles.

en marble kan t weten!
  woensdag 6 maart 2002 @ 19:17:52 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3407382
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 19:17 schreef karoltje het volgende:

[..]

en marble kan t weten!

pi_3408659
Er moeten maar weer eens wat nieuwe mensen inkomen. Ik bedoel Hennie, hoelang zit die er nou in? En ze gaat al weer meteen weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')