Ik ook niet! Het scheelt dat ik nog nooit bij moemoe in de auto heb gezeten.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me geen moment onveilig gevoeld bij moemoe in de auto
Oh ik wel. Moemoe vond het zelf wel doodengquote:Op zondag 23 maart 2008 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet! Het scheelt dat ik nog nooit bij moemoe in de auto heb gezeten.
Je mag in mijn trein mee.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef CherryLips het volgende:
als iemand me een lift naar huis kan geven?.
Daar oordeel ik ook niet over, maar het is meer dat ik me dan afvraag waar ik uit ga komen. Moemoe is niet voor niets getrouwd met Tomsie.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me geen moment onveilig gevoeld bij moemoe in de auto
Dat ligt er aan waar je huis is. Als je in Maastricht woont moet ik je teleur stellen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef CherryLips het volgende:
als iemand me een lift naar huis kan geven?.
Ik ken de route die we reden, ik overrulede Tomsie zelfsquote:Op zondag 23 maart 2008 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar oordeel ik ook niet over, maar het is meer dat ik me dan afvraag waar ik uit ga komen. Moemoe is niet voor niets getrouwd met Tomsie.
Als ik met de auto ga kan ik niet drinken, dat wil je me toch niet aan doen?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:43 schreef CherryLips het volgende:
beetje zwak hoor, heren.
Zeg eerst eens welke richting je op moet, om nou 300 KM om te rijden omdat je een lift beloofd is is ook weer overdreven.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:43 schreef CherryLips het volgende:
beetje zwak hoor, heren.
Naar Edequote:Op maandag 24 maart 2008 10:34 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeg eerst eens welke richting je op moet, om nou 300 KM om te rijden omdat je een lift beloofd is is ook weer overdreven.
Don't push itquote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken de route die we reden, ik overrulede Tomsie zelfs
Ja, dat zegt ie...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zegt hij dat je niet komt dan? Beetje nutteloze post.
Kijk eens naar zijn quote?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zegt hij dat je niet komt dan? Beetje nutteloze post.
Tof, gezellig!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef TheSorrow het volgende:
Het zal de manstruatie zijn, ik kom wel naar de meet om het af te reageren op bepaalde personen.
Waarom hoop ik nu dat Paultjuhh en Viswijfje ook komen?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef TheSorrow het volgende:
Het zal de manstruatie zijn, ik kom wel naar de meet om het af te reageren op bepaalde personen.
Nou, ik zou liever hun handen breken zodat ze niet meer kunnen typen ze een stevige hand willen geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
Viswijfje lijkt me vrij sterk, paultjuh zal hoogstwaarschijnlijk alleen in Utrecht verschijnen. Hoezo, wil je hun smoelwerk verbouwen een corrigerende tik geven?
Hahahaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik zou liever hun handen breken zodat ze niet meer kunnen typen ze een stevige hand willen geven.
Moblo opteerde voor "Onbeperkt Wokken. Inclusief Bier, Wijn en frisdrank." in het Wokparadijsquote:
Nu is 3 uur wel wat langquote:Op maandag 24 maart 2008 23:13 schreef moemoe het volgende:
23,80 euro voor drie uur wokken inclusief bier, wijn en frisdrank. Ik vind het wel leuk.
True true, maar je hoeft natuurlijk niet 3 uur te wokken.quote:
Mjah en meestal een vreetschuur. Kijk maar op de sitequote:Op maandag 24 maart 2008 23:20 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal is het daar ook best op temperatuurEn 23,80 onbeperkt drinken? Lijkt me sterk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |