Het bewijs dat vrouwen geen humor hebben wordt hier geleverd.quote:
En wat denk je van de mensen uit de omgeving van Groningen? Waar het ook is, wij moeten altijd 2 uur in de auto zitten. (niet dat ik dat erg vind, maar toch.)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:44 schreef enter het volgende:
De mensen uit Arnhem en Nijmegen, heb ik eerder niet horen klagen... ze zijn naar Den Haag, Utrecht en Groningen gekomennu meeten we daar
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:50 schreef enter het volgende:
[..]
StemmenSmsen, sms Arnhem ON naar 1337
Je bent toch niet verplicht om te komen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En wat denk je van de mensen uit de omgeving van Groningen? Waar het ook is, wij moeten altijd 2 uur in de auto zitten. (niet dat ik dat erg vind, maar toch.)
Voor de mensen die een hekel hebben aan Arnhem , over een maand is er een meet in Den Haag.
Niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht om te komen?
Echt nietquote:
Mooi , krijg je een biertje van mequote:
Ohja, zou ik bijna vergeten.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:35 schreef Kuukske het volgende:
*Afmeldt.
*print uit*quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:01 schreef longinus het volgende:
[..]
Mooi , krijg je een biertje van me
Halenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom dan eerstpixel
halen euh knuffelen
Ik doe wel even een bodysearch voordat je weggaatquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik dr onder mn trui meesneak valt t vast niet op
Doe je deze keer dan wel een schone trui aan remlof?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe wel even een bodysearch voordat je weggaat
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke drankgelegenheid het wordt?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef AMDB het volgende:
Oh mijn god, zie ik daar nu echt Jules tussen mogelijke kroegen staanJules op zaterdagavond is echt dieptriest vol met 16 14-jarige breezers.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Doe je deze keer dan wel een schone trui aan remlof?
Alsof je dat erg vind ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:33 schreef AMDB het volgende:
Oh mijn god, zie ik daar nu echt Jules tussen mogelijke kroegen staanJules op zaterdagavond is echt dieptriest vol met 16 14-jarige breezers.
Ik weet nog niet of ik kom, al ben ik die avond wss wel stappen in Arnhem.
het zou toch Bosch worden?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga er van uit dat Jules het niet wordt...
Hoezo? Als jij niet vraagt hoe oud ze is en ze zegt het ook niet valt jou toch niks te verwijten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef longinus het volgende:
Ehh, we gaan naar een bar vol 14 jarige breezers ??
volgende vraag, is er een McDonald in de buurt
ps. denk dat ik maar nuchter blijf om een gevalletje Noten te voorkomen.
* proestquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef TheSorrow het volgende:
Wel een makkelijk scoren meet dus zo te horen, perfect geschikt voor S-F
okquote:
The horror!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:28 schreef Berenanus het volgende:
ik zit met een of andere bacterie in mijn maagzuur, kan geen alcohol drinken enzo
dus ik ga nuchter!
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik beslis later, ik weet het nog niet.
Ik probeer Roflpantoffel ook mee te krijgen.
Einde mededeling.
Als jij komt, ga ik sowieso.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof, ook ik beslis later.
Ja, aangezien het ook nog 13,50 entree is, wel onbeperkt drinken, maar je krijgt je bier in plastic glazen waar je 2 euro statiegeld voor betaald, en dan heb ik het nog niet over dat geld voor de garderobe. En bovendien zijn de meesten daar toch niet echt mijn type. En de muziek is 100x bagger op zaterdag.quote:
Jongen het ligt naast Groningen het verst van de randstad af, wat denk je.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Een kroeg waar je entree moet betalen? Leven ze in Arnhem in de fucking middeleeuwen ofzo?
OMG.....quote:Op zondag 16 maart 2008 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Een kroeg waar je entree moet betalen? Leven ze in Arnhem in de fucking middeleeuwen ofzo?
Groningen, daar noem je ook weer wat iddquote:Op zondag 16 maart 2008 14:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jongen het ligt naast Groningen het verst van de randstad af, wat denk je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |