quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
Mikey is behoorlijk overdressed voor een vuilnisman.
Huub of Jaap noemde hem bij binnenkomst Bary.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja!!! waarom is dat eigenlijk dat die spuitgast hier iedere keer een andere naam krijgt, hoe is dat zo onstaan?
dus Hupert en Nicolle zitten nu samen in de sauna... die stream zie ik liever dan die paupers buiten...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub of Jaap noemde hem bij binnenkomst Bary.
Hij werd toen pissig.
Beetje dom, want sinds die tijd spreekt heel fok zijn naam niet goed meer uit.
Tja, had Diederik maar niet pissig moeten worden
Vroeger kwamen er nog wel eens kamervragen, omdat BQ Palma José noemt, tijden zijn veranderdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij werd toen pissig.
Dat was Jaap.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij werd toen pissig.
Als je puur op uiterlijk afgaat, en niet weet wie wie is, dan schat ik dat 90% van de wereldbevolking op Mike zal stemmen. Gelukkig weten we beter en weten we ook dat ze geen van beiden miljonairsmateriaal zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
over deze foto
[ afbeelding ]
wie is de miljonair en wie de zwerver?
O bedoelde je dat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
over deze foto
[ afbeelding ]
wie is de miljonair en wie de zwerver?
Hij wordt op 30 april ook geridderd in de orde door BEAquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk is Brian ook een fantastische eierzoeker... Hier heeft ie net het eerste kievitsei gevonden... Beetje vroeg in het jaar... wat maar weer illustreert hoe geweldig brotha Bra is.
[ afbeelding ]
Klopt hor, het eerste kievitsei is echt in Eemnes gevonden...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
Natuurlijk is Brian ook een fantastische eierzoeker... Hier heeft ie net het eerste kievitsei gevonden... Beetje vroeg in het jaar... wat maar weer illustreert hoe geweldig brotha Bra is.
[ afbeelding ]
quote:Eerste kievitsei van 2008 gevonden
Eemnes - Maandagmorgen is in een weiland in Eemnes het eerste kievitsei van Nederland gevonden.
Asjemenou.... en ook nog in Eeemnes... dat verzin je toch niet....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt hor, het eerste kievitsei is echt in Eemnes gevonden...
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/70571
[..]
wie ben jij? dennix? moet wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Inca het volgende:
wel leuk liedje hoor van dennis
http://www.youtube.com/watch?v=YGI59YgD-JI
quote:
Sinds wanneer geloof jij een woord van wat Brian zegt?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden, alsje.![]()
De rat geeft toe, Jaap reageert amper.
mike ABN leren pratenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
OMG Jut en Jul geven Mike nu golfles??
Wat is het volgende, dat ze Nicole gaan leren schaken?!
Ik vermoed dat hij meer talent heeft voor les 2 dan voor les 1... al was het maar omdat hij teveel knauwt om plat Amanda's te sprekenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mike ABN leren praten![]()
de eerste les: woorden uitspreken zoals amanda dat doet
tweede les: vloeken in het briantilliaans
LMAOquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef Inca het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk klinkt het beter dan wat huub en brian hebben uitgebracht
Kloon van dgk_fanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef Inca het volgende:
[..]
Fluiter, als je die link nou eens selecteert en dan op dat schilderijtje klikt dan wordt het wel een plaatjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Mike: Ik heb geleerd in de gevangenis, dat je altijd moet kiezen voor de sterkste.
Als ie er niets mee mag doen van de Febo houdt het ook op.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
Zal Jaap zijn hoofd al de informatie die hij vandaag binnen krijgt aan kunnen?
Ik vind het een beetje een goedkope meelift rip off van dat nummer van Jeroen van der Boom: http://nl.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1Aquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef Inca het volgende:
Ik vond het begin juist heel erg lijken op dat liedje van Gerard Jolingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een goedkope meelift rip off van dat nummer van Jeroen van der Boom: http://nl.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A
OMG Die clip !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Inca het volgende:
Dat vind ik van Dennis sowieso...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een goedkope meelift rip off van dat nummer van Jeroen van der Boom: http://nl.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A
Geweldig hè... en dat Nadia zich ervoor geleend heeft het control-freakerige kutwijf wat hem lost moet laten te spelen... Waarschijnlijk mocht ze de extensions houden die voor de clip aangebracht moesten wordenquote:
Niet? Wie dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef PeterNB het volgende:
(En hij heeft het nog niet eens zelf gezongen !!)
Nadia, beetje stem wat verlagen en het klinkt als Dennisquote:
Hij heeft de tekst wel ingebleeeerd, maar als je goed luistert hoor je datquote:
Dgk_fan moeten ze opsluiten !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
DGK_FAN zal wel flink zitten te glijen op die clip![]()
niet zelf gezongen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OMG Die clip !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me onzin als er iemand een goede stem had was het wel Dennis.... vraag maar eens aan DGK_FAN...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OMG Die clip !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier Dennis: een pindaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat praat jij toch altijd negatief over hem!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst wel ingebleeeerd, maar als je goed luistert hoor je dat
zijn stem door zo'n autotune-apparaat/software is gehaald om de noten zuiver
te laten klinken !!
[..]
Dgk_fan moeten ze opsluiten !!!
Tussen 1.15 en 1.17 kun je het duidelijk horen. In plaats van een 'glij naar beneden'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin als er iemand een goede stem had was het wel Dennis.... vraag maar eens aan DGK_FAN...
Ik moest vooral lachen om de doelbewuste blik die hij er bij trekt. Alsof hij precies weet wat hij wil en hoe hij het krijgen moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix mis met de zangkwaliteiten van Dennis toch? Je houdt van z'n stem of niet, maar zingen kandie....
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen die stem idd...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix mis met de zangkwaliteiten van Dennis toch? Je houdt van z'n stem of niet, maar zingen kandie....
Sorry, ik heb niets met die loser ! Laat hem lekker bij de V&D blijven,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat praat jij toch altijd negatief over hem!
he..... je mot niet zo afgeven op dgk-fan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst wel ingebleeeerd, maar als je goed luistert hoor je dat
zijn stem door zo'n autotune-apparaat/software is gehaald om de noten zuiver
te laten klinken !!
[..]
Dgk_fan moeten ze opsluiten !!!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niets met die loser ! Laat hem lekker bij de V&D blijven,
ipv hier het forum te gaan zitten vervuilen !!!
Op welke afdeling werk hij...Men's Wear?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:50 schreef PeterNB het volgende:
Sorry, ik heb niets met die loser ! Laat hem lekker bij de V&D blijven,
ipv hier het forum te gaan zitten vervuilen !!!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op welke afdeling werk hij...Men's Ware?
idd..... zullen ze het morgen wel helemaal te kwaad hebben en krijgen we een dubbele portie HOS-virus te verwerkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef STAP01 het volgende:
Wel raar om Brian en Amanda niet over Huub te horen praten.
bronquote:De singlepresentatie vindt plaats in de Rotterdamse Baja Beach Club. 'Laat me vrij zijn' van Dennis Bax ligt vanaf 13 maart in de winkels.
Ik ben Manager-Magazijn voor de hele Drechtstreken (Dordrechtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op welke afdeling werk hij...Men's Wear?![]()
Aha, vandaar dat hij nog in geen enkele chart te vinden is, as if.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:57 schreef Guuskeee het volgende:
over dat nix niet in de top 100 staat...
Op zich niet nee. Maar om nou te zeggen dat hij zich optimaal gepresenteerd heeft in die kooi..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis, je mag hem of je mag hem niet. Maar er zijn velen die een zangcarrière ambiëren en er alles voor doen om in de picture te komen. Voor die 10 ruggen (die hij vermoedelijk ook nog eens terug heeft gekregen) plus maandelijkse vergoeding is hij redelijk goedkoop in de picture komen te staan en heeft ie een platform gekregen + lied + optredens......
Al met al niet zo heel gek en dom.......
Dat je nog tijd kunt vinden om te posten met zo'n verantwoordelijk baan, je moet kapot zijn als je thuiskomt na je rit van werk naar huis op je Puch.....chapeau.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef dgk_fan het volgende:
Ik ben Manager-Magazijn voor de hele Drechtstreken (Dordrecht
en WIJDE omgeving)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opvallend... Amanda die eerder deze week zei dat ze alles als jurkje aantrok... is propperly dressed in... een spijkerbroek.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
De eerste en hopelijk laatste beelden van het optreden van B en A bij Kinderen voor Kinderen. What a crowd.![]()
Tommy's Teen Dance Party.
Je komt toch niet uit Dordt hèquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben Manager-Magazijn voor de hele Drechtstreken (Dordrecht
en WIJDE omgeving)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In DGK had ik een schijthekel aan die gast omdat ie niet achter zijn uitspaken stond en akties op de lange baan schoof. Wat het spel enorm vetraagde. Daarbij dat geklef met Bef....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis, je mag hem of je mag hem niet. Maar er zijn velen die een zangcarrière ambiëren en er alles voor doen om in de picture te komen. Voor die 10 ruggen (die hij vermoedelijk ook nog eens terug heeft gekregen) plus maandelijkse vergoeding is hij redelijk goedkoop in de picture komen te staan en heeft ie een platform gekregen + lied + optredens......
Al met al niet zo heel gek en dom.......
Verdorie! Weer gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef blomst het volgende:
KwKees zijn kont vol in beeld, dat doen ze nooit bij Brian.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
Hier Dennis: een pinda![]()
...
Die heb je wel verdiend
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Inca het volgende:
Skattie, het was een optreden voor kids van 11 tot 16 jaar, logisch dat ze daar niet in haar blote kont gaat staan. Ik schat zelfs in dat ze bepaalde kleding niet mocht dragen, hooguit in het "publiek" gooien, zoals ongewassen bh's en bikini topjes.quote:[b]Op zaterdag 8 maart 2008 19:10 schreef akveor het volgende:
Opvallend... Amanda die eerder deze week zei dat ze alles als jurkje aantrok... is propperly dressed in... een spijkerbroek.
Hij is duidelijk niet los gekomen in DGK. Ik vond hem altijd wel één van de meest normale gasten die jammer genoeg in die Gouden Kooi nogal verkrampt over kwam en zich niet echt bloot durfde te geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:13 schreef akveor het volgende:
[..]
In DGK had ik een schijthekel aan die gast omdat ie niet achter zijn uitspaken stond en akties op de lange baan schoof. Wat het spel enorm vetraagde. Daarbij dat geklef met Bef....
Afgelopen donderdag vond ik hen zelfs leuk bij Jensen.
Ohquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Inca het volgende:
Fijne avond en eet smakelijk!!..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Jeu de boule trash.
[ afbeelding ]
En verveling.
[ afbeelding ]
BQ gaat een hapje eten bij een gezellig restaurantje, als ik nuchter genoeg ben kom ik straks nog even kijken.
Onderdeel van het eindspel is straks een x dosis sportiviteit, waaronder golven en boksen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:42 schreef akveor het volgende:
Vreemd dat Brian en Amanda nu gewoon binnen de kooi golfen. Waarom moesten zij daar elke week minimaal 2 uur per week zonder de stemming DGK verlaten? Normaal komen mensen de kooi in om de wannabees wat te leren. Tja nu B en A on stream gepromoot moeten worden en er mooie TV beelden geschoten moeten worden binnen de DGK omheining kan het plots wel.
De Voice over zal vast niet vertellen dat ze dit zonder stemming buiten de kooi mochten leren.
Ik ben werkelijk al 4 jaar of meer niet in de V&D geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Kom je wel eens bij de V&D op de Voorstraat ???
Jammer ! Dan had je een kopje koffie kunnen drinken beneden bij mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk al 4 jaar of meer niet in de V&D geweest.
Zeg vriend.......COS betekent Commentaar Op Streams !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer ! Dan had je een kopje koffie kunnen drinken beneden bij mij
in het magazijn
Daar gebeurt volgens mij meer dan op de streams momenteelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer ! Dan had je een kopje koffie kunnen drinken beneden bij mij
in het magazijn
Dat zou mij ook niets verwonderen, maar het boksen niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderdeel van het eindspel is straks een x dosis sportiviteit, waaronder golven en boksen.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:54 schreef Guuskeee het volgende:
Zo te zien zal de DGK finale wel bestaan uit een potje golfen en een potje Jeu de Boules.
Dan kan Brian eerlijk winnen.
Maar hij heeft een heel zware jeugd gehad, armoede enzo, alleenstaande moeder die het heel moeilijk had, dus het is prima te verklaren dat hij zijn bord tot aan het plafond volschept.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat schept Brian belachelijk veel eten eten op zijn en Amanda's bord...ben ik toch benieuwd of die borden schoon leeg raken...
Niet ff cappen hè, gemenerd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef blomst het volgende:
KwKees zijn kont vol in beeld, dat doen ze nooit bij Brian.
GMTAquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Weer gemist![]()
Waarom heeft er niemand een cap gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |