Dat gevoel heb ik ook, punten zijn gewoon gebaseerd op feitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Wooldoor het volgende:
Nu heb ik echt jackshit verstand van rechten maar het lijkt erop dat Ajax een paar goede punten heeft en al helemaal doordat de vorige staking ook een grote aanfluiting was die de politie 0,0 heeft opgeleverd.
Idd verwacht er ook niet veel van... mweh hopelijk dat die rechter een beetje voetbalfan is!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, punten zijn gewoon gebaseerd op feiten![]()
Maargoed we zullen zien, verwacht er weinig van.
Over een kwartier ofzo denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wanneer de uitspraak is, want dan weet ik wat ik morgen wellicht niet kan doen.
Ik ga er voorlopig vanuit dat het ook daadwerkelijk niet door zal gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Black-Death het volgende:
Argh ik viel net in slaap en droomde dat het echt niet doorging
Precies. De jeugd is eigenlijk een voorbereiding op de rest van organisatie omdat het bij de jeugd begint. Als dat niet staat valt de rest vanzelf wel een keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef Wooldoor het volgende:
Tja hij zou vrij spel krijgen, als hij de jeugd niet naar zijn inzicht mag inrichten kan hij er toch niet 100% achter staan en kan hij het dus net zo goed niet doen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon laten doorgaan en hopen dat er rellen komen in lichtstad, dan moet de politie wel in actie komen!
Is dit nog ergens te volgen via een stream ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef venomsnake het volgende:
half 6 is de uitspraak
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:17 schreef Jasza het volgende:
Als het doorgaat gewoon allemaal 5 cent naar de politie gooien.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:06 schreef Chadi het volgende:
Marco heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij tegen de winterstop niet 6 punten los is van de rest en nummer 1 staat schreeuwt heel het stadion om zijn vertrek. Mark my words.
klopt met zijn vierjarige contractquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dat is jullie probleem, niet het zijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |