abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:06:37 #26
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57243806
Ze willen hiermee de regering onder druk zetten, maar die idioten schijnen niet in te zien dat het publiek hen en niet de regering als boosdoeners ziet
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_57243817
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:48 schreef Jasza het volgende:
Rechtbank laat het ook niet doorgaan hoorde ik?
Is nog helemaal niets bekend over de uitspraak.
pi_57243828
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Is nog helemaal niets bekend over de uitspraak.
Oh iemand smste me lol.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:08:43 #29
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57243838
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Oh iemand smste me lol.
De rechter?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_57243857
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:08 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

De rechter?
nee johan cruijff.
pi_57243887
quote:
Niets lijkt een terugkeer van Andrei Shevchenko naar AC Milan nog in de weg te staan. De Milanese topclub kan de aanvaller van Chelsea voor tien miljoen euro overnemen. (La Gazzetta dello Sport)
TIEN MILJOEN MAAR !
pi_57243938
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:12 schreef toma het volgende:

[..]

TIEN MILJOEN MAAR !
KOPEN DIE HANDEL! JOHAN MARTIN LAAT DIE KOFFIE MAAR PRUTTELEN!!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_57244014
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:12 schreef toma het volgende:

[..]

TIEN MILJOEN MAAR !
z'n salaris zal ook zoiets zijn
pi_57244038
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:41 schreef BonJovi het volgende:
ajax=
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:25:45 #35
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57244106
Laat het aub doorgaan
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57244188
Ajax.nl over de selectie:

De selectie bestaat uit de volgende spelers:
quote:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Kennedy Bakirciogul
Klaas Jan Huntelaar
Leonardo
Erik Heijblok
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Gabri
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kenneth Perez
Dennis Gentenaar
Siem de Jong
Uh, wie?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57244274
Hoelang duurt die uitspraak zeg.
pi_57244286
Het kort geding van Ajax tegen de politiebonden is zaterdag om 14.00 uur in Utrecht begonnen.
De club wil dat de rechter de geplande politie-acties tijdens PSV - Ajax op zondag verbiedt. Burgemeester Braks van Eindhoven heeft laten weten dat mocht Ajax in het ongelijk worden gesteld de topper wordt afgelast.
Ajax noemt drie argumenten waarom de acties verboden zouden moeten worden. Volgens de club is het disproportioneel dat het voetbal opnieuw de dupe is. Ook zou het afgelasten competitievervalsing betekenen en leidt de club bij het niet doorgaan grote financiële schade.
pi_57244313
Aan de andere kant eigen schuld ook want als de KNVB die 1% die het moet vergallen voor iedereen een verbod had opgelegd was er nu helemaal geen ene wout nodig geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 09-03-2008 01:01:13 ]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:42:56 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57244377
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57244448
Topper tussen PSV en Ajax vindt geen doorgang Geplaatst op 08-03-2008 14:24 door Yannick Spoorenberg
Image: uploads/logo eredivisie.jpgOok de absolute topper van dit weekeinde PSV - Ajax is definitief afgelast. Dit maakte de burgemeester van Eindhoven, Braks, zaterdagmiddag op een persconferentie wereldkundig. De burgemeester kan de veiligheid rondom het duel niet garanderen zonder de politie.

De afgelasting lijkt vooral als een mokerslag aan te komen bij de Amsterdammers. Ajax liet recentelijk weten een kort geding in te spannen tegen de politievakbonden, maar de kans dat de rechter de hoofdstedelingen gelijk geeft lijkt nihil.

Wanneer het duel nu gespeeld zal worden is vooralsnog niet bekend. Het andere afgelaste treffen, AZ - Feyenoord, zal hoogstwaarschijnlijk woensdag om 20.00 uur plaatsvinden in Alkmaar.
pi_57244491
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef versteegrob het volgende:
Topper tussen PSV en Ajax vindt geen doorgang Geplaatst op 08-03-2008 14:24 door Yannick Spoorenberg
Image: uploads/logo eredivisie.jpgOok de absolute topper van dit weekeinde PSV - Ajax is definitief afgelast. Dit maakte de burgemeester van Eindhoven, Braks, zaterdagmiddag op een persconferentie wereldkundig. De burgemeester kan de veiligheid rondom het duel niet garanderen zonder de politie.

De afgelasting lijkt vooral als een mokerslag aan te komen bij de Amsterdammers. Ajax liet recentelijk weten een kort geding in te spannen tegen de politievakbonden, maar de kans dat de rechter de hoofdstedelingen gelijk geeft lijkt nihil.

Wanneer het duel nu gespeeld zal worden is vooralsnog niet bekend. Het andere afgelaste treffen, AZ - Feyenoord, zal hoogstwaarschijnlijk woensdag om 20.00 uur plaatsvinden in Alkmaar.
OUD.
pi_57244510
Ik....

op de politie.
pi_57244587
quote:
EInde middag uitspraak in zaak PSV–Ajax

zaterdag 08 maart, door YeaH, Helmond, 15:54u, www.sportweek.nl
Rechter doet einde middag uitspraak in zaak PSV–Ajax

Datum: 8-mrt-2008 15:51

De rechtbank in Utrecht zal aan het einde van de middag uitspraak doen in het kort geding dat Ajax heeft aangespannen tegen de politiebonden ACP en ANVP. Ajax heeft tijdens de zitting, die om 14.00 uur is begonnen, een aantal argumenten aangevoerd. ‘Waarom wij weer, vragen de Amsterdammers zich af, omdat het voor het eerst in de geschiedenis is dat een club eerst thuis en vervolgens uit wordt getroffen door acties.

Vanwege de afgelaste thuiswedstrijd heeft Ajax 300.000 euro schade geleden. Voor zondag schat de club de schade op 150.000 euro. Het bedrag is onder anderen gebaseerd op de treinen van de NS die zijn gereserveerd, stewards en beveiliging.

Ook vindt de nummer twee in de eredivisie dat er een aantal FIFA-regels worden geschonden, omdat voetballers verplicht rust moeten hebben tussen competitiewedstrijden en interlands. Daarnaast komt volgens de advocaat van Ajax een eerlijk verloop van de eredivisie in het geding. ‘Het competitieverloop hangt te veel af van politieacties. Er zijn genoeg andere mogelijkheden om acties te voeren.’

De bonden voerden tijdens de zitting als tegenargument in dat zij recht hebben op staken. ‘Vrijdagnacht liep het ultimatum met de minister af en deze wedstrijd en de drie anderen van zondag zijn de eerste mogelijkheden om actie te voeren.’ (MB)
Goede rede van die politiebonden zeg
pi_57244617
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Goede rede van die politiebonden zeg
Stelletje ratten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:59:12 #46
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57244621
Heeft die uitspraak ook nog gevolgen voor andere wedstrijden?
pi_57244626
Als ik puur op de redenen van Ajax afga en dan zie je die van de politiebond moet de rechter Ajax gelijk geven, maar wss heeftie al smeergeld gehad van de cops.
pi_57244642
Geef ze maar een salarisverhoging en laat vervolgens de 450.000 euro schade die Ajax heeft geleden maar terugbetalen. Overigens zullen alle andere clubs aan een soortgelijk bedrag komen.

Mag ik even vangen?
pi_57244646
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:38 schreef Chadi het volgende:
Aan de andere kant eigen schuld ook want als de KNVB die 1% die het moet vergallen voor iedereen een verbod had opgelegd was er nu helemaal geen ene tyfus wout nodig geweest.
Vandaar ook dat de KNVB al jaren aandringt bij Den Haag om met een goede voetbalwet te komen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57244778
Nu heb ik echt jackshit verstand van rechten maar het lijkt erop dat Ajax een paar goede punten heeft en al helemaal doordat de vorige staking ook een grote aanfluiting was die de politie 0,0 heeft opgeleverd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')