Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijkquote:
Want? Meneer zelf is ook zwart?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laten we het een beetje netjes houden. Ik hoef echt niet in iedere post te lezen dat de TS zwart, geel of oranje is.
of Coconutsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef Stigma het volgende:
Maar waarom loop je dan niet gewoon door naar de Off Corso of Café de Beurs?
Knalfeestjesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijk
[ afbeelding ]
Met een grote bocht omheen lopen!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:29 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
of Coconuts![]()
Stadhuisplein is gewoon voor Crooswijkers, zo veel mogelijk mijden.
gratis vuurwerkshow is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijk
[ afbeelding ]
In het algemeen zijn uitsmijters en met name in 010 klap(deur)josti'squote:Op zondag 9 maart 2008 12:24 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gratis vuurwerkshow is nooit verkeerd
ontopic: wel supertriest van die portier zeg, vooral dat ie je wel naar binnen liet toen je je vrienden op ging bellen. Was er niemand in de rij die er wat van zei?
pics!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Koewam het volgende:
7 meisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |