Dat heeft er alles mee te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:05 schreef Koewam het volgende:
En ja ik ben zwart, en ja ik was de enige geweigerde, en nee dat heeft er wss niks mee te maken he.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef Scaurus het volgende:
Jezus, wat zeik je nou. Uiteindelijk ben je toch binnengekomen.
Nou nou nou. Wat als dit hem elke keer overkomt?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef Scaurus het volgende:
Terechte klacht!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Koewam het volgende:
Ja hoi, ik ben een jongen van 18 jaar.
<knip>
Klein dingetje betaalde ik 2,20 voor, en die kroeg was nog vies en lelijk ook.
Tot dusver mn klacht.
Als je op zo'n manier tegen die uitsmijter had staan praten had ik je ook geweigerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat ben jij dom zeg.
Denk je dat ik het kut vond om niet in een rokerige kroeg te komen? Kutte was dat ik sowies geweigerd was terwijl iedereen naar binnen liep moest ik buiten blijven, zie TT. Als je kunt lezen.
je loopt naar een pinautomaat, krijgt direct je geld en bent binnen een nanoseconde teruggebeamd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:29 schreef Stigma het volgende:
Café Stadhuisplein![]()
Loop dan even een stukje verder naar een leukere tent. Oja en hoax, want de pinautomaat is veel dichterbij dan 3 minuten lopen!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef Scaurus het volgende:
Rot opquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Flammie het volgende:
hahah wat een dumbass!!!!! ik ga stuk hier. zo dom zie je ze zelden. dat je niet vergeet te ademen uit domheid ofzo. hahahah meer van dit ahahha omg hahaha zomg hahaha lolz hahahah roflcopter hahaha maauahuha
quote:
Wat wil je hiermee?quote:
Wie zegt dat het te maken heeft met het feit dat je zwart ben? Misschien heeft het wel te maken met het feit dat je homo bent?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:05 schreef Koewam het volgende:
En ja ik ben zwart, en ja ik was de enige geweigerde, en nee dat heeft er wss niks mee te maken he.
Ik dacht dat je alleen richting mij domme posts maakte. Maar nu zie ik dat je in meerdere topics jezelf als een retard gedraagd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:29 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat het te maken heeft met het feit dat je zwart ben? Misschien heeft het wel te maken met het feit dat je homo bent?
MetalSonic vs T3rr0r = popcorn topicquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen richting mij domme posts maakte. Maar nu zie ik dat je in meerdere topics jezelf als een retard gedraagd.
Kut he, schelden op internetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen richting mij domme posts maakte. Maar nu zie ik dat je in meerdere topics jezelf als een retard gedraagd.
En dat heb je niet aan jezelf te danken zeker ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:25 schreef Happel het volgende:
Ik kom helemaal nergens binnen op het Stadhuisplein, wees blij dat jij er maar bij 1 geweigerd wordt...
Enschedequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef bolletje_25 het volgende:
2,20 voor een biertje?Heb je geen euro-café? In enschede betaal ik nergens meer dan 1,20..
Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijkquote:
Want? Meneer zelf is ook zwart?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, laten we het een beetje netjes houden. Ik hoef echt niet in iedere post te lezen dat de TS zwart, geel of oranje is.
of Coconutsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:54 schreef Stigma het volgende:
Maar waarom loop je dan niet gewoon door naar de Off Corso of Café de Beurs?
Knalfeestjesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijk
[ afbeelding ]
Met een grote bocht omheen lopen!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:29 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
of Coconuts![]()
Stadhuisplein is gewoon voor Crooswijkers, zo veel mogelijk mijden.
gratis vuurwerkshow is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik betaal liever 2,20 voor een biertje dan 1,20 in enchede .. veul te gevaarlijk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |